20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Så er vi kvitt Robert også  (Lest 16051 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Re: Så er vi kvitt Robert også
« Svar #45 på: 17. Juni 2005, 14:48 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Robert spiller ikke mot Newcastle neste sesong ifølge dagens Evening Chronicle. Dette har Fat Fred fått til i kontrakten.

Ære være! Glimrende jobba, Fatty!
Vår runde "venn" har sine øyeblikk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Så er vi kvitt Robert også
« Svar #46 på: 17. Juni 2005, 15:35 »
Dette kan da umulig være lov? Trudde kun sånne regel gjaldt ved utlån.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 17. Juni 2005, 16:08 »
Sitat fra: "Mushans"
Dette kan da umulig være lov? Trudde kun sånne regel gjaldt ved utlån.

Alt kan være lov om man har kontrakt om det. NUFC nevner ikke noe om hva som skjer om vi møter Pompey i cupen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #48 på: 19. Juni 2005, 13:50 »
hmm.. sjekka ut www.nufc.com litt.. kan dette vere sant?

Still a Toon player:
Laurent only
on loan?

It looks like Laurent Robert has only joined Portsmouth on loan after comments from Pompey Chairman Milan Mandaric:

"It is a two-part deal. We have taken him now and if all goes well we will sign him permanently."

This would explain the clause that prevents Robert playing against us next season - that is not usually a feature of permanent signings.

It all seems a bit odd that statements were issued about three-year deals and undisclosed fees, with both clubs seemingly happy to allow the smoke screen.
ieron Dyer

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #49 på: 19. Juni 2005, 14:00 »
Ja jeg så dette jeg også.  Her har Newcastle og Portsmouth virkelig klart og "lurt" oss skikkelig :shock:  :o

Men jeg tror det er lurt av Newcastle å sende Robert på lån. Hvis han finner storformen, og spiller stabilt bra gjennom hele sesongen, kan han komme tilbake sesongen etter å gjøre en god jobb for Newcastle...

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #50 på: 19. Juni 2005, 14:05 »
Sitat fra: "NUFCern"

Men jeg tror det er lurt av Newcastle å sende Robert på lån. Hvis han finner storformen, og spiller stabilt bra gjennom hele sesongen, kan han komme tilbake sesongen etter å gjøre en god jobb for Newcastle...

Jeg er ikke helt sikker egentlig. Tror vi trenger de millionene mer denne sommeren enn en avdanket 31-årig Laurent Robert til 06/07-sesongen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 19. Juni 2005, 17:52 »
Robert er ikke på lån ifølge Pompeys Mandaric:

Milan Mandaric has reiterated that Portsmouth have signed Laurent Robert permanently.

Pompey confirmed the signing of the winger for an undisclosed fee from Newcastle last week, but doubts were raised over the terms of the transfer when Magpies chairman Freddy Shepherd revealed that Robert would not face them in the two games in The Premiership next term.

Premier League rules do not allow clubs to make such demands in permanent transfers, which appeared to imply that Robert had moved on loan with a view to a permanent move.

Mandaric was quoted as saying in the Sunday papers that the move was on loan, but he has now dismissed those comments by insisting the Frenchman is a permanent member of Pompey's staff.

"Robert is signing for three years," Mandaric told Sky Sports News. "It is permanent, there is no doubt about that.

"I don't think that's the case," he said when responding to suggestions that the deal was a loan. "As I said before he has signed for three years."

Mandaric would appear to be confident of Robert facing his former club next term.

"There is some debate between them and us, he will definitely play at home at Fratton Park but we will resolve that at a later date," he added.

"We have a very good relationship with Newcastle and will resolve this in the right way."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
« Svar #52 på: 19. Juni 2005, 19:21 »
Enig,Nordin, Vi trenger mer 2 mill. for Trabelsi ell Boa Morte...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #53 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
faen asså. her er det mye frem og tilbake. YES, endelig kvitt robert. og YES, han spiller ikke mot oss? WTF? bestem dere. enten vil dere ha han fordi han er en god fotballspiller, eller så vil dere ikke ha han pga dere mener han er en dårlig fotball spillere.

hvordan noen kan si YES til at Robert har forlatt klubben (på lån), skjønner ikke jeg. han var faktisk talt en av de bedre forrige sesong. det er trossalt et fotball lag vi heier på... og et fotball lag spiller fotball. drit nå i hvordan spillerne oppfører seg utenfor banen... JEZES!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #54 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Dette var en gladnyhet. Robert har alltid vært en nøkkelspiller (ikke denne sesongen).

Mener at Freddie Shepherd var helten her. Han er jammen meg en liten luremus han!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Helten er vel Robert..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Robert er helten han også ja. Men Shepherd kunne ha blitt kvitt han på et blunk. Heldigvis ble det ikke slik.

Souness har både Robert og Bellamy på samvittigheten. Blant våre beste under Sir Bobby Robson.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Souness har ikke minst en 14. plass på samvittigheten.. Med Sir Bobby hadde vi kjempet om Champions Leauge. Shepherd er den store synderen ved siden av Souness denne sesongen..

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Utvilsomt. Kunne ønske at en ny Bobby kunne komme til oss.

Noreng

• Gjest
« Svar #59 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Dette var en gladnyhet. Robert har alltid vært en nøkkelspiller (ikke denne sesongen).

Mener at Freddie Shepherd var helten her. Han er jammen meg en liten luremus han!

Olav, Luremus?