20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Så er vi kvitt Robert også  (Lest 16072 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Så er vi kvitt Robert også
« Svar #15 på: 13. Juni 2005, 19:28 »
Sitat fra: "Moods"
Vi trenger faktisk en ny dødballspesialist ja. Men vi har jo fortsatt Shearer, Jenas og (Ambrose?) da som kan ta frispark. Kan se for meg at Emre kan ta over etter Robert, men tviler på at han har samme tilslaget :P

Det er vanskeleg å finne. Carlos er vel den som er nærmast :P
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 13. Juni 2005, 19:28 »
Carlos er vel kanskje blant de få som faktisk er bedre.
Men vi har Milner, JJ, Shearer og Parker blant annet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #17 på: 13. Juni 2005, 19:31 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Parker? aldri hørt at han har eit kanon skudd. Har berre trud at han berre hadde målteft eg :P
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 13. Juni 2005, 19:36 »
Sitat fra: "Hans Emil"

Parker? aldri hørt at han har eit kanon skudd. Har berre trud at han berre hadde målteft eg :P

Jeg husker et par nydelige susere fra Parker, spesielt et for Charlton sesongen før den som var nå. Praktskudd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 13. Juni 2005, 21:02 »
Er vel litt tidlig å si at vi har Emre og Parker foreløpig??
Jeg tørr i hvertfall ikke å ta noe på forskudd når det gjelder disse to klasse spillerne. Jeg håper, men tror det alikevel ikke før jeg ser de med drakta på.

Robert kan nok uansett erstattes. Ja han er en klassespiller NÅR han får det til å stemme, men han har vært altfor uastabil og variert fra det glitrende til det helt elendige før man har rukket å blunke. Man vet aldri hvor man har Robert, både på godt å vondt, men vi trenger spillere som vi vet presterer i kamp etter kamp. Hjelper ikke at Robert har dundra inn et frispark sånn ca hver 8 kamp, blir ikke gull av slikt..

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #20 på: 13. Juni 2005, 21:07 »
Sitat fra: "Øystein Solbjørg"
Robert kan nok uansett erstattes. Ja han er en klassespiller NÅR han får det til å stemme, men han har vært altfor uastabil og variert fra det glitrende til det helt elendige før man har rukket å blunke. Man vet aldri hvor man har Robert, både på godt å vondt, men vi trenger spillere som vi vet presterer i kamp etter kamp. Hjelper ikke at Robert har dundra inn et frispark sånn ca hver 8 kamp, blir ikke gull av slikt..

Så enig, så enig! Men digga Robert endeløst til tross for hans ustabilitet. Glemmer aldri kampen mot Spurs da han dunka in to vanvittige mål, som begge burde delt tittelen; Årets mål!
Howay the lads!!

DanMan

• Gjest
« Svar #21 på: 14. Juni 2005, 12:21 »
Vi må ikke glemme at N'Zogbia har en god venstrefot, og har tatt endel gode cornere for oss. Til frispark har vi bl.a. Kongen. Vet ikke hvoran de evt. nye spillerne er til å ta dødballer, men det er ingen tvil om at Parker har en god skuddfot.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #22 på: 14. Juni 2005, 12:23 »
Sitat fra: "DanMan"
Vi må ikke glemme at N'Zogbia har en god venstrefot, og har tatt endel gode cornere for oss. Til frispark har vi bl.a. Kongen. Vet ikke hvoran de evt. nye spillerne er til å ta dødballer, men det er ingen tvil om at Parker har en god skuddfot.

Du har helt rett i at N'Zogbia har en presis venstrefot, men det er ikke akkurat mye krutt i den, for å si det sånn  :lol: Har aldri sett gutten ta frispark (skudd), men de lefsene han har fyrt avgårde har ikke akkurat vært særlig skremmende for målvaktene.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

DanMan

• Gjest
« Svar #23 på: 14. Juni 2005, 12:25 »
:lol:  Jeg vet, jeg vet. Derfor jeg "gir" han corneransvaret, og f.eks. Kongen frisparkansvaret.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 14. Juni 2005, 13:00 »
Vi trenger noen som kan ta frispark fra en litt mer trengt posisjon. Hvordan ville det for eksempel sett ut om Shearer skulle tatt frisparket som Robert elegant plasserte på pannebrasken hans i hjemmekampen mot Sporting?
Shearer bør kunne ta frispark fra mellom 11-20 meter, men lenger unna er det bedre å plassere Shearer der han er aller best, inne i feltet. Frispark fra skrått hold er heller ikke Shearers sterke side. Det er der jeg først og fremst vil savne Robert.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
« Svar #25 på: 14. Juni 2005, 13:23 »
Selvsagt! Det var også intensjonen min, beklager at det ikke kom godt nok frem. Tenkte på frisprk fra godt skuddhold. Kongen må selvfølgelig inne i feltet for å krige der innlegg/pasning er det beste alternativet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 14. Juni 2005, 13:40 »
Det ryktes i Evening Chronicle at Robert kan komme til å velge Frankrike fordi det ligger så langt sør og veien til Frankrike da blir kortere.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 14. Juni 2005, 17:46 »
Det ryktes i Evening Chronicle at Robert kan komme til å velge Frankrike fordi det ligger så langt sør og veien til Frankrike da blir kortere.

Det sier seg jo selv at veien til Frankrike blir kortere fra Frankrike... Ihvertfall så langt min geografikunnskap rekker...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 14. Juni 2005, 19:23 »
Portsmouth have signed Laurent Robert on a three year deal from Newcastle United.

More to follow...

Mente såklart Pompey, som han nå også har skrevet under for.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Så er vi kvitt Robert også
« Svar #29 på: 14. Juni 2005, 19:41 »
Robert er klar for storklubben Pompey. En tre års kontrakt er skrevet under.

Vår "beste" spillere er tydeligvis ettertraktet av storklubber :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."