20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Så er vi kvitt Robert også  (Lest 16067 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Så er vi kvitt Robert også
« på: 12. Juni 2005, 13:09 »
Breaking : Robert klar for Bolton

Skrevet av Asbjørn, 12 Juni 05

Robert har skrevet under en 3 års kontrakt med Bolton ifølge SkySports.com. Manchester City, Portsmouth og Rangers var alle ute etter franskmannen, men nå er det Bolton som i all hemmelighet har klart å sikre seg midtbanespillerens tjenester.

Agent Willie McKay regner med at Robert skriver under imorgen. Det er nå kun den medisinske testen som gjenstår.

?Laurent kommer til å skrive under for Bolton imorgen. Han vil skrive under en 3 års kontrakt, og han vil få den samme kontrakten som han hadde i Newcastle.?

?Sam Allardyce har alltid hatt sansen for Laurent, og han ønsker å sette sammen en midtbane med Jay-Jay Okocha og Robert. De spilte som kjent meget bra sammen i PSG.?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 12. Juni 2005, 13:13 »
Helt greit dersom Souness gjør jobben sin, men trist også med tanke på at vi tross alt har opplevd mange fine stunder innimellom med Robert da.
Takk for alt, og lite lykke videre!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 12. Juni 2005, 13:21 »
Sam Allardyce er en klok herremann. Han vet hva han gjør når han kjøper spillere, og jeg er overbevist om at Robert vil bli en stor suksess i den hvite trøya. Gratulerer med en ny, gammel lagkamerat, Speedo. Og jeg gratulerer Bolton med et røverkjøp av dimensjoner. Håper vi har solgt for litt mer enn en ørliten million da. Robert er verd så mye, mye, mye mer.

Takk for alt, Robert. Håper vi sees igjen. Lykke til videre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 12. Juni 2005, 14:07 »
Ikkje bekrefta overgangsum ?

Røvarkjøp av Bolton.

Må sei meg litt overraska at han signerte for Bolton. Hadde trodd han stakk til Spania eller noko...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 12. Juni 2005, 15:19 »
Allardyce er en klok mann, og har gjort mange røverkjøp. Og jeg tror Robert blir en ny hit hos Bolton.

Trist, men vi har vel bare ventet på det......!

Lykke til videre, Lauren:)

Da er to av de tre jeg tok bilde sammen med på Gardemoen Borte:(
sir BB og nå Robert.
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #5 på: 12. Juni 2005, 16:32 »
Leser nå at en overgangssum på £1 mill er tilfellet. Skjønner at vi ikke får mye for en 30 år gammel spiller med kort tid igjen på kontrakten, men et beløp opp mot £3 mill er han verdt. Gjorde et par meget gode sesonger i Newcastle og scoret fabelaktige mål. Lykke til i Bolton!

Moods - Pour favòr!
Howay the lads!!

Noreng

• Gjest
« Svar #6 på: 12. Juni 2005, 18:30 »
:( Robert har i åtallige år vært min favorittspiller og mitt forbilde! :cry:  :cry:  Harre, Robert....

Du er vært bedere enn Newcastle ( ikke Bolton eller)..

Synes Robert fortjener Valencia men...

Noreng

• Gjest
« Svar #7 på: 12. Juni 2005, 18:48 »
Sorry, men måtte bare lagge et sånt innlegg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 12. Juni 2005, 20:38 »
Robert er en kjempespiller. Og har gitt intrykk av å være en ganske så likandes kar. Jeg synes det er veldig synd å se Robert dra. Vi finner aldri en spiller som han igjen.

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 12. Juni 2005, 22:22 »
Utrolig vanskelig for meg å takle denne overgangen.. Robert var min favorittspiller i Newcastle, og jeg ser ikke at vi kan klare å erstatte han i den nermeste fremtid. Fantastisk spiller som jeg alltid vil huske. Skal henge opp Robert drakten min på veggen som minne!  :cry:
Men som fan av ham, ønsker jeg ham lykke til i Bolton!
ignert Morten.

DanMan

• Gjest
« Svar #10 på: 13. Juni 2005, 12:19 »
Sitat fra: "Joakim"
Og har gitt intrykk av å være en ganske så likandes kar.

Ingen disrespekt, men  :lol:

Jeg venta faktisk på at Bolton skulle huke tak i han, som de gjør med alle andre gamle spillere som en gang har vært god. Men honnør til Sam som delvis lykkes med det.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 13. Juni 2005, 13:10 »
Bolton har fått kroken på Robert?

Ja, som forventet at franskmannen forsvant ut dørene, men til Bolton?

Bolton er i ferd med å få et meget sterkt lag, og vil nok være blant de 10 beste også neste sesong. Diouf, en annen bråkebøtte, er på vei og i tillegg så har man jo Jay-Jay der fra før av.

Takk for alt Robert!
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 13. Juni 2005, 17:19 »
Han er ikke helt borte-vekke ennå. Ifølge klubbens offisielle nettsider er han foreløpig bare i samtaler med Bolton, men det er bare et tidsspørsmål før overgangen bekreftes, vil jeg tro. Håper snart vi får bekreftet at Emre og Parker er i boks for oss også da.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #13 på: 13. Juni 2005, 19:11 »
Litt trist at Robert reiser fra Newcastle, men det er vel det er vel eit riktit valg av Souness . Robert har prøvd å spele meir defensivt i spelet sitt, men det har berre gått dårlig og han har blitt meir og meir irritert og har til slutt gadd han ikkje meir Robert.

Det som er så dumt med Robert er at han presterer 1 av 10 kamper og thats it. HAr skårt mange fantastiske mål, og håper han godt.
( off, no treng vi ein ny dødball spesialist :P )
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #14 på: 13. Juni 2005, 19:26 »
Vi trenger faktisk en ny dødballspesialist ja. Men vi har jo fortsatt Shearer, Jenas og (Ambrose?) da som kan ta frispark. Kan se for meg at Emre kan ta over etter Robert, men tviler på at han har samme tilslaget :P
Howay the lads!!