20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441647 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3195 på: 02. Feb. 2009, 21:35 »
Denilson er ikke bedre en Nolan, Guthrie og Barton.
Vi trenger ikke han.

Barton...langtidskadd
Guthrie...langtidskadd

Hva står vi igjen med da? Butt...
Smith (snart tilbake), Geremi, Nolan og Butt.

Synes vi skulle gitt Smith tillit som spiss igjen. Så lenge han holder seg oppe i banen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3196 på: 02. Feb. 2009, 21:36 »
Denilson er ikke bedre en Nolan, Guthrie og Barton.
Vi trenger ikke han.

Barton...langtidskadd
Guthrie...langtidskadd

Hva står vi igjen med da? Butt...
Smith (snart tilbake), Geremi, Nolan og Butt.
Sånn er det faktisk.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3197 på: 02. Feb. 2009, 21:47 »
Er ufattelig mye syting her, som begrunnes med noe som ikke kan bevises. Hvordan vet vi at de £10 mill i pluss kommer til å gå i Ashley sin lomme og ikke til klubben?

Hadde det vært for et par år siden, ville vi egentlig vært fornøyde med dette vinduet fordi klubben hadde gått i pluss. Men fordi folk syns det er kult å hate Ashley så er det plutselig noe dritt.

Ville selvfølgelig også sett andre forsterkninger, men siden vi ikke vet akkurat hva som foregår bak lukkede dører, kan man ikke annet enn å stole på at de gjorde sitt beste.

Hvis Ashley er så jævlig ute etter å "melke" Newcastle, så er jo ikke det å sørge for nedrykk det riktige å gjøre? Han taper jo som faen på å rykke ned, spesielt med tanke på AT HAN HAR LAGT MASSEVIS AV PENGER INN I KLUBBEN FOR Å SLETTE GJELD.

Så hvis dere skal kritisere Ashley, rett det heller mot det sportslige (som valget av Kinnear) enn mot det økonomiske.

Er det ikke slik at Ashley bare har overført gjelden fra bankene til seg selv. Slik at Newcastle Fc skylder Ashley. Mener noen diskuterte dette nylig etter at regnskapene til Pl klubbene ble offentligjort. Og uansett om han sletter gjelden så stiger verdien av klubben ved et evt salg + han slipper å betale renter på lånet. Detter er god buisness av ham. Valget av Kinnear kan diskuteres, men mye av grunne til at han ble valgt er at han tåler den massive krittiken han får. Når verken Ashley, Wise eller de andre kloakkrottene står frem i media, er det Kinnear som får de ubehagelige spørsmålene. Han skal ha stor ære for at han i det hele tatt gidder å ta så mye kritikk som styret egentlig fortjener, og det er det også skrevet artikler om på nufcblog og andre plasser.  Og hvordan kan du si vi hadde vært fornøyde for flere år siden fordi vi har gått i pluss? Klubben er en sportslig katastrofe, og holder på å rykke ned. Klubben har skiftet manager 3 ganger på kort tid, vært lagt ut for salg for ikke lenge siden ( Men Ashley fikk ikke pengene han ville ha. Bombe...)

Og kan du svare meg på et spm mr. Are: Hvor tror du disse 10mp tar veien? Gjelden er jo betalt påstår du. Skal vi bygge nytt treningsannlegg for 100 millioner?  Hvor tror du pengene tar veien?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3200 på: 02. Feb. 2009, 22:01 »
passet bra når det var diskusjoner om skade..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3201 på: 02. Feb. 2009, 22:51 »
Kom hjem nå men fikk med meg tidligere i kveld at vi ikke fikk inn flere spillere. Noen tanker rundt dette transfervinduet.

Ut: Given, Zog.
Inn: Nolan, Løvenkrands, Taylor.

Keeperplassen: Svekket. Vi mister en av de beste keeperne i PL, men har heldigvis en verdig erstatter i klubben fra før.

Forsvar: Styrket. Taylor vil styrke forsvaret vårt i bredde. Han kan spille både på venstre og høyreback, noe som gir oss fler muligheter dersom vi får en skade på Beye eller Enrique.

Midtbane: Styrket. Vi selger Zog, som har vært VELDIG ujevn i prestasjonene. Og henter i Nolan, en rutinert 26åring med krigerinnstinkt og vilje! Det er slike spillere vi trenger når det butter i mot, ikke spiller som Insomnia. Både Løvenkrands og Taylor kan også bekle kantene godt nok til at de er å betrakte som backup her.

Angrep: "Styrket". Vi fikk inn Løvenkrands, men jeg tror neppe han kommer til å bli en redning. Vi må håpe Carroll og Martins finner formen, tror nok det er de to som skal sørge for målene de kommende ukene.

Alt i alt føler jeg laget er bedre, men ikke bra nok! Jeg må si jeg er skuffet over at vi ikke fikk inn et par spillere til. Men på en annen side så må folk våkne opp å skjønne at vi ikke kommer til å handle som vi gjorde før.. Quaresma, Gomis med fler kommer aldri til å spille for Newcastle, dette er ikke FM!!! At dette vinduet var en katastrofe er jeg uenig i, men det var ikke bra!

Jeg tror laget er sterkt nok til å holde seg i PL, men jeg tviler veldig sterkt på at vi kommer til å bli noe særlig bedre de kommende årene.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3202 på: 02. Feb. 2009, 22:52 »
15.46: Newcastle skal ha prøvd å få til en byttehandel involvert sin egen Obafemi Martins, for å få Tottenhams Darren bent til Tyneside. Handelen gikk imidlertid i vasken.

Dette er vel bare kødd ?  :o
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Crowo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3203 på: 02. Feb. 2009, 22:59 »
Sitat fra: nufc.co.uk
Meanwhile, Joe dismissed reports claiming that United had tried to set up a swap deal involving Martins and Spurs striker Darren Bent.

"That was absolute nonsense and I don't know where that came from," he added.

Det er ihvertfall hva Kinnear hadde å si om saken.
« Siste redigering: 02. Feb. 2009, 23:01 av Crowo »

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3204 på: 02. Feb. 2009, 23:19 »
Er ufattelig mye syting her, som begrunnes med noe som ikke kan bevises. Hvordan vet vi at de £10 mill i pluss kommer til å gå i Ashley sin lomme og ikke til klubben?

Hadde det vært for et par år siden, ville vi egentlig vært fornøyde med dette vinduet fordi klubben hadde gått i pluss. Men fordi folk syns det er kult å hate Ashley så er det plutselig noe dritt.

Ville selvfølgelig også sett andre forsterkninger, men siden vi ikke vet akkurat hva som foregår bak lukkede dører, kan man ikke annet enn å stole på at de gjorde sitt beste.

Hvis Ashley er så jævlig ute etter å "melke" Newcastle, så er jo ikke det å sørge for nedrykk det riktige å gjøre? Han taper jo som faen på å rykke ned, spesielt med tanke på AT HAN HAR LAGT MASSEVIS AV PENGER INN I KLUBBEN FOR Å SLETTE GJELD.

Så hvis dere skal kritisere Ashley, rett det heller mot det sportslige (som valget av Kinnear) enn mot det økonomiske.

Er det ikke slik at Ashley bare har overført gjelden fra bankene til seg selv. Slik at Newcastle Fc skylder Ashley. Mener noen diskuterte dette nylig etter at regnskapene til Pl klubbene ble offentligjort. Og uansett om han sletter gjelden så stiger verdien av klubben ved et evt salg + han slipper å betale renter på lånet. Detter er god buisness av ham. Valget av Kinnear kan diskuteres, men mye av grunne til at han ble valgt er at han tåler den massive krittiken han får. Når verken Ashley, Wise eller de andre kloakkrottene står frem i media, er det Kinnear som får de ubehagelige spørsmålene. Han skal ha stor ære for at han i det hele tatt gidder å ta så mye kritikk som styret egentlig fortjener, og det er det også skrevet artikler om på nufcblog og andre plasser.  Og hvordan kan du si vi hadde vært fornøyde for flere år siden fordi vi har gått i pluss? Klubben er en sportslig katastrofe, og holder på å rykke ned. Klubben har skiftet manager 3 ganger på kort tid, vært lagt ut for salg for ikke lenge siden ( Men Ashley fikk ikke pengene han ville ha. Bombe...)

Og kan du svare meg på et spm mr. Are: Hvor tror du disse 10mp tar veien? Gjelden er jo betalt påstår du. Skal vi bygge nytt treningsannlegg for 100 millioner?  Hvor tror du pengene tar veien?

Jeg vet ikke hvor pengene tar veien, og det er jo det som er poenget mitt. Ingen vet hvor pengene tar veien, så det å påstå at det går rett i lomma til Ashley har jo ikke hold noe sted. Det kan gå til transfers til sommeren, det kan gå til å investere i mer fremtidige ting som hjelper klubben, det kan gå i lomma til Ashley MEN vi vet ingenting ennå så det blir bare tull å slenge masse drit bare for å slenge drit.

Poenget mitt med at vi hadde vært fornøyde med å gå i pluss er at det er unødvendig å vende en ting som i utgangspunktet er positivt om til noe negativt. Ville vi vært mer fornøyd hvis klubben gikk i minus? Det er jo helt latterlig, og beskriver hvordan mange har en FM holdning til styringen av klubben. La oss bruke inni helvetes masse penger og gå kraftig i minus, for det viser at vi bryr oss om klubbens fremtid :P Det gir jo ikke mening...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3205 på: 02. Feb. 2009, 23:47 »
Jeg sier ikke at jeg vil at klubben skal gå i minus, men jeg sier at når vi sitter igjen med 10mp etter et transfer vindu, mens vi holder på å rykke ned da må de ringe en bjelle for noen. Hvis du først skal forsvare Ashley så må du komme gode argumenter for hvor de pengene tar veien. Og den FM holdningen er det bare du og resten av Wise gutta som argumenterer med. Vi får håpe at vi klarer å holde oss, og at disse 10mp blir brukt i sommer, i tillegg til Ashleys egne penger/klubbens innteker.

JK sa at Ashley hadde gjort klar 10mp til ham.. de slapp han å bruke. Så har vi 10 til overs fra dette vinduet. Da har vi ca 20mp i sommer.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3206 på: 02. Feb. 2009, 23:49 »
Hvis vi nå bruker 10MP på å forbygger skader feks så er de pengene brukt fornuftig.

Det virker som om noen tror at det kun er to siden ved denne saken. Enten så er du mot Ashley, eller så er du med. At noen synes folk er usaklige betyr ikke at man er enig i alt som skjer...

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #3207 på: 03. Feb. 2009, 00:34 »
Zamblera har forøvrig gått til Sampdoria.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3208 på: 03. Feb. 2009, 08:41 »
Heldigvis bare tull. Tror fansen har klikket fullstendig om Oba hadde blitt solgt. At Owen drar er på langt nær en like stor krise.  Det er jo bare å se hvor dårlig vi har spilt etter at Oba ble skadet for å skjønne hvor viktig han er for oss.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3209 på: 03. Feb. 2009, 09:21 »
Ja det er greit å komme med dette nå Ashley slik at du kan leve et par uker til. Makan til kødd. At noen fortsatt tror på dette fleskeberget er ganske utrolig. Makan til løgner har jeg knapt opplevd. Fat Fred rene engelen i forhold.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/newcastle/4437387/Newcastles-Mike-Ashley-urged-to-part-with-Dennis-Wise.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."