20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441459 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #3030 på: 02. Feb. 2009, 17:40 »
Utrolig å se hvordan klubben forfaller fra dag til dag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3031 på: 02. Feb. 2009, 17:40 »
Taylor og Nolan er helt klart spillere vi trenger etter min mening, men stallen vi har nå er alt for liten. Vi trenger flere spillere inn. Det er det liten tvil om

Taylor og Nolan er stallfyll for min del, samme med Løvenkrans. . Eneste grunnen til at jeg kan være passe fornøyd med disse spillerene er at vi har så mange skader.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3032 på: 02. Feb. 2009, 17:41 »
Lån noen spillere da for faen, så henter vi noen i sommer. Vi trenger en bredere tropp! ::)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3033 på: 02. Feb. 2009, 17:42 »
Saviola til Liverpool og Dacourt til Fulham sier ryktene.
Oscillons From The Anti-Sun

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3034 på: 02. Feb. 2009, 17:43 »
Taylor og Nolan er helt klart spillere vi trenger etter min mening, men stallen vi har nå er alt for liten. Vi trenger flere spillere inn. Det er det liten tvil om

Taylor og Nolan er stallfyll for min del, samme med Løvenkrans. . Eneste grunnen til at jeg kan være passe fornøyd med disse spillerene er at vi har så mange skader.

Jeg lurer litt på hvem du vil klubben skal hente, og for hvor mye?
Ja heia gutta!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3035 på: 02. Feb. 2009, 17:43 »
Hvis vi er interesserte i Johnson koffor i helvete ikkje inkludere det i en byttehandel med Given?

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3036 på: 02. Feb. 2009, 17:44 »
blir vanskelig når vi skal hente forsterkninger i siste sekund vettu....
mongoledelse

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3037 på: 02. Feb. 2009, 17:45 »
Dukker vel opp en spiller Ala, Xisco/Luque nå.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3038 på: 02. Feb. 2009, 17:45 »
Som alltid er det hos alle andre klubber at det er mest spennende de siste minuttene før vinduet stenger.

Vi har altså fått inn Kevin Nolan, Ryan Taylor og Peter Løvenkrands.
Shay Given og Charles N'Zogbia har gått ut. Stallen vår er én mann rikere enn den var for en uke siden.
Jeg er på ingen måte fornøyd.

Kevin Nolan er grei nok. Og Ryan Taylor er jo en anvendelig mann. Men vi er likevel svekket.
Peter Løvenkrands er her bare på korttidskontrakt, og det vil være en ren bonus om han har noe som helst å bidra med, annet enn å løpe fortere og smartere enn Shola Ameobi. Men det skal til og med jeg få til. Utrent som jeg er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3039 på: 02. Feb. 2009, 17:45 »

Nolan går rett inn på laget vårt per dags dato så han er på ingen måte stallfyll. Taylor er nok først og fremst kjøpt inn som backup ja, men kan spille flere plasser og er også en spiller vi trenger i vår syltynne tropp.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3040 på: 02. Feb. 2009, 17:46 »
De 10mp vi gikk i overskudd kan vi kysse farvell. De får vi supportere aldri nyte.  Nå har Ashley til kaviar og champagne i et par år.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3041 på: 02. Feb. 2009, 17:47 »
SPLASH THE CASH, ASH!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3042 på: 02. Feb. 2009, 17:47 »
nå må vi lete etter utd reserver igjen! få inn en ny smith!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3043 på: 02. Feb. 2009, 17:48 »
SPLASH THE CASH, ASH!
morsom du! ::)

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3044 på: 02. Feb. 2009, 17:49 »

Jeg lurer litt på hvem du vil klubben skal hente, og for hvor mye?

Veloso, Matias Fernandes. . Osv. . for rundt £10 Mill pr. spiller. . det er slike spillere vi må ha for å satse litt. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.