20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441572 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2850 på: 02. Feb. 2009, 14:28 »
Kjempedeal! No kan han brenne i Wigan.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2851 på: 02. Feb. 2009, 14:30 »
Men jeg synes det er litt merkelig at castle ikke hadde johnson som en del av handelen når de solgte given. Mener johnson er mindre verdt enn £8 mill pund pga sine problemer utenfor banen. Og hvorfor er ikke overgangssummen til Given offentlig, er det fordi Given presset gjennom en overgang og castle derfor måtte selge under takst?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2852 på: 02. Feb. 2009, 14:32 »
http://www.nufcblog.com/2009/02/02/nzogbia-moves-to-wigan-for-6m-plus-ryan-taylor/

Ser ut som om vi har fått 6mp + Taylor for N'Zogbia. God deal, spør du meg!

Det er uten tvil en bra deal.Er fornøyd med den!.Håper vi greier å hente minst 2 til.DEILIG å bli kvitt idioten zogbia

Jeg mener vi sårt trenger en midstopper da Colo er bambi på isen og burde få mere konku om den plassen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2853 på: 02. Feb. 2009, 14:36 »
Hva legger du til grunn at Colo er som bambi på isen?

SSN melder nå at city mest sannsynlig ikke selger flere spillere.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2854 på: 02. Feb. 2009, 14:37 »
Jeg ser faktisk helst Colo på benken jeg. Kjør Bassong-Taylor i midtforsvar. Colo har for meg vært en enrom skuffelse... og i hvertfall til prisen å bedømme.
Koser meg stort at lille dritt Insomnia måtte ta til takke med Wigan for å få fart på karrieren. Utrolig overrated, og vi fikk en god penge for han. God deal av Newcastle
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2855 på: 02. Feb. 2009, 14:39 »
City selger ikke flere spillere? Hvem har de solgt? Synes det bare har gått spillere inn jeg
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2856 på: 02. Feb. 2009, 14:41 »
De har kvittet seg med Ben Haim og JO.

Taylor er jo langt verre i midtforsvaret. Han spilte 4 min som midtstopper i går å holdt på å drite seg skikkelig ut 2 ganger..

Colo gjorde en tabbe i går, og har en tabbe fra tidligere i år. Synes på ingen måte han har vært så mye verre enn de andre vi har, HVERTFALL ikke dårligere enn Taylor. Eneste som har vært god i så og si alle kampene er Bassong.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2857 på: 02. Feb. 2009, 14:46 »
Setante sier visstnok at Bent er klar for Sunderland.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2858 på: 02. Feb. 2009, 14:46 »
Jeg ser faktisk helst Colo på benken jeg. Kjør Bassong-Taylor i midtforsvar. Colo har for meg vært en enrom skuffelse... og i hvertfall til prisen å bedømme.
Koser meg stort at lille dritt Insomnia måtte ta til takke med Wigan for å få fart på karrieren. Utrolig overrated, og vi fikk en god penge for han. God deal av Newcastle

Colo har jo ikke vært dårlig. Første sesongen hans. Tror han blir bedre og bedre. Taylor har derimot vist seg å være en katastrofe sentralt.  Colo kunne hoverhodet ikke lastes for noen av målene mot sland. Eneste problemet er ALLE i castle får panikk når ballen poles inn i 16 meteren når laget er på vei ut igjen. Glemmer fullstendig å markere mann og blir alt for opphengt i ballen. Det så vi mot sland også. 3 stykker som prøvde å heade unna en ball, mens 2 slandspillere fikk stå umarkert. Men dette tror jeg kommer seg så lenge de samme spillerne får spille i lag over tid. Og at vi etterhvert får et virkelig trygt rivjern på midten og ikke en dårlig Butt.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2859 på: 02. Feb. 2009, 14:48 »

Må innrømme at det hadde skuffa meg litt...
Oscillons From The Anti-Sun

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2860 på: 02. Feb. 2009, 14:51 »

Ser ut som det blir nok et vindu hvor Ashley ikke bruker en krone netto, men heller tjener penger. I sommer var det 3 spillere jeg overhodet ikke ville kvitte meg med. Det var Milner, Given og Owen. Før neste sesong er alle borte, og vi spiller muligens i Championship. Skal vi tro Chronicle fikk vi kun 5,9 mp for Given. Årets latterligste overgangsum. Selvsagt er Newcastle involvert.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2861 på: 02. Feb. 2009, 14:52 »
Kunne ikke lastet for målet til Sunderland?
Så du målet eller? Sånn seriøst...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2862 på: 02. Feb. 2009, 14:52 »
Colo kunne hoverhodet ikke lastes for noen av målene mot sland.

Såg du kampen eller? Coloccini skal lastast 100% for målet til Sunderland.

Coloccini har skuffa meg også, var ganske god tidlig i høst, men har vore svak i det siste. Det kan nok ha en sammenheng med at Beye er ute, men eg synes han gjer veldig mykje rart der bal. Posisjonerar seg merkelig, svak i lufta til stoppar å være, ikkje spesielt rask eller sterk heller. Det han er god på er at han vanligvis er flink til å kommunisere, samt at han har fin teknikk til stoppar å være.

Han skal selfølgelig få meir tid på seg, men eg synes eg ser Boumsong-tendensar allerede, blir verre og verre for kvar kamp synes eg. Og nei dette har ingenting om å vende seg imot egen spelar, synes berre ikkje han virkar til å være god nok for PL.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2863 på: 02. Feb. 2009, 14:53 »
Va skal Bent i Sunderland å gjør, kommer jo ikke på laget der.....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2864 på: 02. Feb. 2009, 14:53 »

Må innrømme at det hadde skuffa meg litt...

Enig der. Men hva skal sland med Bent hvis cisse ikke er lenge ute. Gode spisser er det eneste de har. Ingenting å melde på tham eller slands sider om en slik overgang.