20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441455 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2790 på: 02. Feb. 2009, 12:04 »
Hvorfor kjørte vi ikke bare "straight swap" mot Given evt??

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2791 på: 02. Feb. 2009, 12:07 »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2793 på: 02. Feb. 2009, 12:09 »
Er en sjanse å ta med Johnson. Men dersom vi får han og han kommer tilbake i form har vi gjort et kupp! Han var bedre enn Ireland når de to slo gjennom i City, og er et kjempe talent! Hadde vært veldig fornøyd om vi fikk han... Men er usikker pga den lange perioden han har vært ute.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2794 på: 02. Feb. 2009, 12:11 »
Bent og Veloso inn nå, sammen med Taylor, og jeg ser positivt på ting igjen.. Bare kjipt det aldri kommer til å skje
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2795 på: 02. Feb. 2009, 12:13 »
han har vært mye skada og i tillegg til hvis prisen er 8mp, så er det helt latterlig om vi kjøper han. Han er absolutt ikke verd så mye. Nolan ble hentet for 4 mp, og han er ikke stort dårligere. Hadde gjerne sett at vi henta quaresma på lån også ;D
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2796 på: 02. Feb. 2009, 12:14 »
Jeg er btw så pissdrittlei av alt Arshavin snakk (litt off topic).. Faen skal dere ha han eller ikke, duste Arsenal! Like irriterende som alt snakket om Snåsamannen det her...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2797 på: 02. Feb. 2009, 12:16 »
Han er ung og han er britisk, derfor koster han. Dog er jeg enig i at prisen er litt stiv.. Rundt 5 burde vært mer realistisk.

Veloso tror jeg vi kan glemme, ikke har jeg så veldig lyst på han heller. Ser heller at vi får inn en som allerede er i PL slik at vi vet hva vi får. Med mindre vi får en veeldig god deal på Veloso vel og merke.

Bent tar jeg gjerne i mot! Straight swap mot Owen??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2798 på: 02. Feb. 2009, 12:18 »
Noen med stream link til SSN?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2799 på: 02. Feb. 2009, 12:20 »
Skjønner ikke at folk kan være negativ til Veloso, og sier at han er alt for deffensiv, og er mer en ren DM. Hallo? vi har spilt med butt i nesten samtlige kamper de siste årene. Går det an å være mer DM en Butt? Nolan er ikke DM, Guthrie er ikke DM. Barton kan brukes der men er ikke best deffensivt. Alle de tre nevnte er vanlig midtbane.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2800 på: 02. Feb. 2009, 12:21 »
Noen med stream link til SSN?

Hvis du er medlem på livesport sender linker de til SSN der.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2801 på: 02. Feb. 2009, 12:22 »
Skjønner ikke at folk kan være negativ til Veloso, og sier at han er alt for deffensiv, og er mer en ren DM. Hallo? vi har spilt med butt i nesten samtlige kamper de siste årene. Går det an å være mer DM en Butt? Nolan er ikke DM, Guthrie er ikke DM. Barton kan brukes der men er ikke best deffensivt. Alle de tre nevnte er vanlig midtbane.

Enig, er det noe vi trenger er det en skikkelig god defensiv midtbanespiller som kan ligge foran midtstopperene våre. En Mascherano type hadde vært gull. Om Veloso er god nok vet jeg ikke.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2802 på: 02. Feb. 2009, 12:24 »
SSN sier at Bent er jaget av sunderland og newcastle men at han håper å komme til Everton.

SSN sier også at Bolton ikke får Veloso, men at en "mystery club" er inne i jakten på han. Den klubben skal være en PL klubb..
« Siste redigering: 02. Feb. 2009, 12:31 av Lars Thomas Nistad »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2803 på: 02. Feb. 2009, 12:32 »
SSN:

Transfer deadline kan bli forlenget pga snøvær.

David Crag fra Newcastle:

Mike Ashley og gjengen har invitert SSN inn på Newcastle training ground for å følge med.

Ryktes om Daniel Fox og Michael Johnson fortsatt...
« Siste redigering: 02. Feb. 2009, 12:35 av Lars Thomas Nistad »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2804 på: 02. Feb. 2009, 12:38 »
SSN:

Transfer deadline kan bli forlenget pga snøvær.

David Crag fra Newcastle:

Mike Ashley og gjengen har invitert SSN inn på Newcastle training ground for å følge med.

Ryktes om Daniel Fox og Michael Johnson fortsatt...

En ting burde være sikkert, og det er at det er noe på gang. Hadde neppe invitert han på treningsfeltet om det ikke var et par spillere på vei.