20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 445683 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2580 på: 31. Jan. 2009, 17:49 »
Vil tro mannen som styrer skuta, Dennis Wise, veit mer enn nok om han ;)
Men det er uansett gambling på høyt nivå, ettersom mannen ikke har bevist noe i PL. Derfor er jeg enig i at vi bør bruke slike penger andre steder.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2581 på: 31. Jan. 2009, 17:51 »
Jeg synes det er mye bedre å ta en spilleropprydding til sommeren. . Akkuratt nå trenger vi forsterkninger fra kvalitetspillere.. Gjerne 4-5 spillere slik situasjonen er. Vi burde ikke ha solgt noen. . Vi har 12 spillere skadet + at 2 spillere vil forlate oss. . Da får heller Viduka, Geremi, Cacapa osv forlate oss til sommeren for vi klarer ikke å erstatte alle disse nå uansett selv om det ikke er så mye å erstatte . . Vi trenger alt av backup nå for å holde oss oppe i Premier Leauge. .

Selvfølgelig er det bedre å ta oppryddingen til sommeren, men jeg ser ikke hva som er galt med å sile ut et par allerede nå heller ???
Vil MYE heller se lillebror LuaLua fremfor Geremi på høyrevingen. Vil MYE heller se Carroll, ja til og med Ameobi enn Viduka som spiss.
Noen bidrar med så lite at det ikke er håp engang!

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2582 på: 31. Jan. 2009, 17:52 »
Jeg har verken sett noe særlig til Veloso eller Mbia, men magefølelsen min heller veldig mot sistnevnte når det gjelder hvem som ville lykkest best i Newcastle. Det negative med Mbia er at er afrikansk og at vi dermed ville ha mistet han minst en måned annenhvert år, men akkurat det bryr jeg meg ikke så mye om nå. Nå har det vel uansett vært lite rykter med Mbia den siste uka uansett.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2584 på: 31. Jan. 2009, 18:41 »
Har ihvertfall hørt at Veloso er en lat jævel av en kar, som sliter veldig med holdninger og nivået på profesjonaliteten.

Hvor har du hørt det?? Hvis det så stemmer er vi bare nødt å styre unna, ser for meg en Viana jeg da! Jeg vet ikke all verden om Veloso, og har kun sett han to-tre ganger, og det begynner å bli en stund siden. Fikk meg forøvrig en tankevekker når Bolton var kraftig linka til Veloso her om dagen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2585 på: 31. Jan. 2009, 18:52 »
Jeg tror rett og slett at Veloso trenger et klubbskifte for å blomstre igjen. Men om Newcastle er riktig klubb å gå til er jo en annen sak! :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2586 på: 31. Jan. 2009, 20:19 »
Har ihvertfall hørt at Veloso er en lat jævel av en kar, som sliter veldig med holdninger og nivået på profesjonaliteten.

Hvor har du hørt det?? Hvis det så stemmer er vi bare nødt å styre unna, ser for meg en Viana jeg da! Jeg vet ikke all verden om Veloso, og har kun sett han to-tre ganger, og det begynner å bli en stund siden. Fikk meg forøvrig en tankevekker når Bolton var kraftig linka til Veloso her om dagen.

Er vel strengt tatt bare fra andre som visstnok veit mer om han. Ser andre også har nevnt det her i tråden. Hvorvidt det stemmer eller ei tør jeg ikke svare på, men det må jo komme fra en plass.
Uansett er ikke dette noe førstevalg for min del, da syns jeg Mbia høres mer spennende ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2587 på: 31. Jan. 2009, 22:46 »

Er vel strengt tatt bare fra andre som visstnok veit mer om han. Ser andre også har nevnt det her i tråden. Hvorvidt det stemmer eller ei tør jeg ikke svare på, men det må jo komme fra en plass.
Uansett er ikke dette noe førstevalg for min del, da syns jeg Mbia høres mer spennende ut.

Trodde det var godt fremme i lyset jeg. Var det ikke Scolari selv som har vært ute i media å kritisert holdningene til Veloso!?
Jeg ser helst at NUFC styrer unna han, og det bør også være et "varsku" når ikke engang de nest beste lagene rundt om i Europa viser noe særlig til interesse for han. Da er det noe som ikke helt stemmer, enten er det godt kjent at fyren er vanskelig å ha med å gjøre eller så er han ikke så god som mange skal ha det til, eller kansje en kombinasjon av begge deler. Jeg er veldig skeptisk!

Jeg tror også vi kan få bedre spillere for en billigere penge om vi ser etter andre alternativer, tenker da på Donadell og Mbia.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2588 på: 31. Jan. 2009, 23:23 »
Newcastle (from): Harper, Forster, Krul, Enrique, Bassong, Coloccini, Taylor, Edgar, Duff, Gutierrez, Nolan, Lovenkrands, Geremi, Donaldson, Donninger, Godsmark, Xisco, Carroll, LuaLua, Ranger.

Sunderland (from): Fulop, Gordon, Colgan, Bardsley, McCartney, Ferdinand, Collins, Whitehead, Malbranque, Leadbitter, Tainio, Richardson, Edwards, Yorke, Reid, Cisse, Jones, Murphy, Healy, Chopra.

Troppene; ingen Ryan Taylor for Newcastle, men Nolan ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2589 på: 31. Jan. 2009, 23:27 »
Den troppen der er feil siden Kinnear har bekreftet at Smith er med i morra. Jeg har også et håp om at Martins ihvertfall vil være på benken.

Og at Taylor ikke er i troppen er jo ikke så fryktelig rart da han enda ikke har signert for oss! :P

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2590 på: 31. Jan. 2009, 23:31 »
Harper

Geremi-Colo-Bassong-Enrique

Duff-Nolan-Butt-Gutierrez

Carrol-Løvenkrands

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2591 på: 31. Jan. 2009, 23:41 »
Med Ryan så får vi luka vekk en spiller som alltid scorer mot oss. Har ikke han scoret i 3 kamper på rad måt oss?

Å kofor gikk ikke vi etter Podolski, som skal spille i Köln fra sommeren av, har vi blitt så lite attraktiv å kommer til?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2592 på: 31. Jan. 2009, 23:47 »
Å kofor gikk ikke vi etter Podolski, som skal spille i Köln fra sommeren av, har vi blitt så lite attraktiv å kommer til?
Hvor mange ganger må det nevnes før folk får det med seg? Podolski var 11 år i Køln før han flyttet til Bayern. Derfor var det naturlig og meget ønskelig fra hans side å flytte tilbake til Køln.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2593 på: 01. Feb. 2009, 01:47 »
litt of-topic men.

Et av de største talentene på Fm begynner å markere seg. 17 år gamle John Fleck fikset straffe, og satte den selv i mål når Rangers slo Dundee 1-0. Denne gutten kommer til å bli syk. Hadde vært helt konge og hentet et så bra talent som dette. Men jeg tipper han spiller 2 sesonger til i Rangers, så går han nok til Manu eller Arsenal.
http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=546636
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2594 på: 01. Feb. 2009, 09:13 »
Steve Bruce says he is confident of persuading Charles N'Zogbia to join Wigan after having a bid for the unsettled French winger accepted by Newcastle. The offer is believed to includes Ryan Taylor moving in the other direction.

N'Zogbia had spoken of his desire to join a top-four team, but Bruce believes he can now convince him to use Wigan as a career "stepping-stone."

"We have agreed a fee with Newcastle and it's up to us now to convince the boy this is the place to come and enjoy himself and kickstart his career.

"A lot of people have done that, used Wigan as a platform ? that's the way we go about trying to entice people to come to us. I'm going to give him the truth: if he wants to play for Arsenal or Spurs, then come and be a big success for Wigan first, like [Wilson] Palacios has done."

Bolton are understood to be close to a club-record £15m deal for Miguel Veloso, sources close to the talks claimed last night, writes Alistair Grant.

The club spent Saturday in talks with the Portugal midfielder's club Sporting Lisbon, having had a £12m offer rejected last week. Bolton are believed to have made the improved offer on Friday, immediately after publicly claiming the transfer was "dead in the water".

The source said: "There are talks over finding a solution and a deal may be done by tomorrow." However, Manchester City and Newcastle also remain interested.

Fabian Delph, 19, widely regarded as the most promising English teenager outside the Premier League, has told Leeds he is happy to complete the season with the League One club, writes Duncan Castles. The midfielder has been the subject of several enquiries, but Leeds have resisted them in the belief that he can help them win promotion, then be sold in the summer for a higher value.

Hull are negotiating for Getafe's Nigeria striker Ikechukwu Uche. Phil Brown hopes to take Uche on an initial half-season loan with a view to a £6m permanent deal.

Chelsea have identified Middlesbrough's Ross Turnbull as a potential replacement for Carlo Cudicini as back-up goalkeeper. They want a young English keeper to increase the number of "home grown" players in their Champions League squad. Chelsea manager Luiz Felipe Scolari says he is prepared to make do with only two experienced keepers as part of the club's ongoing economy drive. "The world has now changed. The fans, the players, the coaches and everyone in the world needs to understand that change."

Derby, close to completing the signing of Motherwell striker Chris Porter, have allowed midfielder Giles Barnes to join Fulham on loan. Wolves are set to complete the £2.3m signing of Hearts captain ­Christophe Berra.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".