20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 445152 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2415 på: 30. Jan. 2009, 11:17 »
Ser vi blir linka til Saviola. Er han noko god egentlig? Huskar han var gangske god før for Argentina, og han var en mester på CM.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2416 på: 30. Jan. 2009, 11:39 »
10.35 Sporting Lisbon midfielder Miguel Veloso will not be joining Bolton, with Gary Megson admitting the deal is 'dead in the water'.

Oioi. Har trua på at han dukker opp i NUFC drakt før deadline nå...
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2417 på: 30. Jan. 2009, 11:43 »
10.09  Bolton boss Gary Megson has confirmed that midfielder Kevin Nolan is undergoing a medical with Newcastle ahead of his proposed move to St James' Park after the two clubs agreed a fee, believed to be in the region of £4.5million.

Kevin Nolan er jeg faktisk veldig fornøyd med. Han herjet i bolton under sams sine dager, god begge veier og en vanvittig avslutter hvis han finner tilbake godformen. Lang erfaring i PL også.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2418 på: 30. Jan. 2009, 11:54 »
Synes dette er et fornuftig kjøp jeg. Og som folk sier, konkurranse på midten er bra. Slik får vi en bedre midtbane, garantert!
Nå hadde det vært digg med en Veloso, Ebondo og spiss.. Er jo nok av gode spisser der ute som er bedre enn det vi kan stille pr dags dato. Doyle bla, er vel ikke vanskelig å få tak i?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2419 på: 30. Jan. 2009, 11:56 »
Kommer Saviola er det nok bare på lån med oppsjon på kjøp, er forsåvidt smart det. ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2420 på: 30. Jan. 2009, 11:57 »
Newcastle United's bid to sign Miguel Veloso from Sporting Lisbon has hit a brick-wall, according to Portuguese publication Jornal Record.

The publication also cites that the Magpies were never willing to go through with a £10 million bid, and instead, wanted to the talented 22-year-old on loan.

The Magpies are now, according to the paper, trying to go back to their initial target Marco Donadel, in a desperate attempt to sign the Italian before the transfer window slams shut.

Bolton Wanderers were also interested in the player, but their interest has died down after it was revealed that Sporting wanted £12 million for their midfield maestro.

Hentet fra vitalfootball, usikker kilde men......... ::)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2421 på: 30. Jan. 2009, 12:01 »
Nolan:

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2422 på: 30. Jan. 2009, 12:04 »
Jeg er meget fornøyd med Nolan. Iallefall vist vi ser på den possisjonen vi er i nå.
Veloso har jeg ikke sett annet enn i 2 kamper, men da imponerte han. Men sikkert en spennende spiller, å mange klubber har vært linket til han. Spennende å se om han kommer, for det ville absolutt vært en skikkelig forsterkning.
Taylor fra Wigan har jeg hatt sansen for i mange år egentlig, så han hadde vært glimrende.
Saviola hadde å vært glimrende, å jeg ser gjerne at han kommer.

Newcastle keeper Shay Given is set to complete his £8m move to Manchester City. (Daily Mirror)
Jeg tror ikke City kommer med et større bud enn dette, å jeg tror å Newcastle vil selge til den prisen. Gjerne sett noen spillere i bytte.

Newcastle hope that £3m will be enough to help them land Toulouse defender Albin Ebondo. (The Times)
Usikker på om det skjer noe her.

http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=141429
Duff ut grunnet dårlig form å høy lønn å Derbys unggutt Commons inn?

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2423 på: 30. Jan. 2009, 12:23 »
Helt greit at Duff drar dersom han blir erstattet av en ny spiller..

Veloso har jeg ingen tro på at kommer, ikke tror jeg vi er ute etter han heller. Skjønner ikke hvor 10-12mp plutselig skal dukke opp fra, så tipper det er oppspinn. Får vi inn Ebondo, Nolan og en til så er jeg fornøyd med dette vinduet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2424 på: 30. Jan. 2009, 12:26 »
+ Taylor og kanskje ein spelar i bytte i Given-avtalen so er eg og fornøyd.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2425 på: 30. Jan. 2009, 12:32 »
Ja, Taylor hadde også vært veldig bra.

Taylor, Nolan, Løvenkrands, Ebondo er en ganske bra Januar måned. Får vi med Johnson eller noe fra City er det absolutt godkjent ! :)

Dersom det bare blir Løvenkrands og Nolan er det litt dårligere enn jeg hadde forventet å håpet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2426 på: 30. Jan. 2009, 12:32 »
Håper Kinnear sa akkurat hva han mente om han.

Tror ikke vi trenger å bekymre oss for det ;)

He he, you nailed it!
Who else...... Alan Shearer

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2427 på: 30. Jan. 2009, 12:36 »
Duffers bør ut ja pga av sin vanvittige lønn. Håper vi bruker citys interesse for Given for det den er verdt. Vi bør få penger + talent i retur.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2428 på: 30. Jan. 2009, 12:48 »

Newcastle have allegedly joined Bolton in the race to sign Sporting Lisbon midfielder Miguel Veloso ... but we can confirm that the £12m asking price has knocked back their interest.
The 22-year-old's agent Paulo Barbosa has claimed Manchester City are also interested in him.

Veloso has seven caps for Portugal.

BBC Radio 5 Live's senior football reporter Ian Dennis said: "Sporting are believed to value him at about £12m.

"More developments are expected in the next 24-48 hours. It appears Bolton, who have also made a bid, are still some way short of matching valuation."

Bolton manager Gary Megson: "It's something we are trying to do but whether it comes to fruition is another thing.

"He is a quality act. If we can do it we will try to bring him in. We have spoken to Sporting but that is all it is at the moment."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2429 på: 30. Jan. 2009, 12:50 »
Synes Duff har vært bra denne sesongen, så jeg håper vi beholder han. Vi kan ikke holde på å selge flere spillere nå, vi kan jo knapt stille lag de to neste kampene! At vi får inn en spiller, betyr ikke at vi kan lempe ut en....vi har gjort det de siste to årene, og vi ser hvor vi har havnet. Langt nede på tabellen, og så fort vi får skader så er det krise!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM