20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441584 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2355 på: 29. Jan. 2009, 21:13 »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2356 på: 29. Jan. 2009, 21:16 »
Det er nesten så jeg oppfordrer til å ikke legge ut linker til vitalfootball. De legger ut så sinnsykt mye rykter, hvorav 99% er bare oppspinn... Men, men.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2357 på: 29. Jan. 2009, 21:17 »
Er det ikke det denne tråden er til da? ;)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2358 på: 29. Jan. 2009, 21:19 »
Forsåvidt! Men The Sun o.l har jo ihvertfall riktig en gang i blant! Det kan ikke sies om vital football... Men som sagt, jeg trenger jo egentlig ikke å trykke på linkene.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2359 på: 29. Jan. 2009, 21:19 »
ja men er love å håpe.

Hadde vi fått nolan, ebondo og veloso, så hadde hvertfall nedrykk blitt litt mindre farlig

Legg til Bent fra Tottenham også da...  :P ;)

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #2360 på: 29. Jan. 2009, 21:20 »
går an å gjøre guthrie om til et anker. Han har mange av de kvalitetene man trenker der. Han er og veldig ballsikker.

Vi så jo hvordan det gikk når Barton og Guthrie spilte sammen mot WBA. De ble spilt ut og lagde alt for store rom på midten. Så jeg ville helst sett en defensiv midtbane, men tar til takke med ALT vi får inn som kan forsterke.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2361 på: 29. Jan. 2009, 21:32 »
går an å gjøre guthrie om til et anker. Han har mange av de kvalitetene man trenker der. Han er og veldig ballsikker.

Vi så jo hvordan det gikk når Barton og Guthrie spilte sammen mot WBA. De ble spilt ut og lagde alt for store rom på midten. Så jeg ville helst sett en defensiv midtbane, men tar til takke med ALT vi får inn som kan forsterke.

vi vant i det minste kampen da !!
lt;3 Newcastle <3

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #2362 på: 29. Jan. 2009, 21:35 »

vi vant i det minste kampen da !!

Ja, godt er det, men tenk når vi møter 15 andre lag i PL som er bedre og har sterkere midtbane (WBA har minst scorede mål til nå). Vi kommer til å bli overkjørt. Jeg sier ikke at han ikke kan bli en god DM etter noen år, men vi kan faen ikke se lenger en en kamp av gangen akkurat nå, så jeg ville ikke turt å gamle på det nå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2363 på: 29. Jan. 2009, 21:40 »
Nolan vil være et bra kjøp. Enig med Frode i denne saken. Nå ble jeg litt småglad!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2364 på: 29. Jan. 2009, 21:42 »
Knallkjøp, og ekstra digg at han er engelsk!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2365 på: 29. Jan. 2009, 21:44 »
Jeg synes Nolan vil være en meget god signering. Han vil i mine øyner utvilsomt være den beste midtbanespilleren i stallen. Barton når ikke Nolan til knea engang hva prestasjoner angår. Da tenker jeg over en lengre periode på de siste 2-3 år. Barton er enten skadet, på byen eller i fengsel så det skal jammen bli godt med en som tilbringer noen timer på treningsfeltet også.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2366 på: 29. Jan. 2009, 21:45 »

1. omgangen fungerte jo faktisk veldig bra, då rundspelte vi WBA, så det kan sikkert fungere. Er godt fornøgd med dette kjøpet, proven spelar som vi veit taklar nivået. Er også gla for at vi hentar inn en engelskmann, det er spennande med spelarar som vi hentar billig fra utlandet, men eg vil ikkje at Newcastle skal bli noko "Arsenal".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2367 på: 29. Jan. 2009, 21:48 »
Grunnen til at vi sleit sånn mot WBA 2. omgangen var vel i stor grad den håpløse gameplanen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2368 på: 29. Jan. 2009, 21:55 »
Jeg trodde jeg aldri kom til å oppleve en større drittsekk enn Bellamy som har spilt for Newcastle. Dere kan jo gjette hvem denne middelmådige fotballspilleren, som nekter å spille for oss igjen er. Nyheten var nettopp på Sky Sports News
« Siste redigering: 29. Jan. 2009, 21:59 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2369 på: 29. Jan. 2009, 21:59 »
Jeg trodde jeg aldri kom til å oppleve en større drittsekk enn Bellamy som har spilt for Newcastle. Dere kan jo gjette hvem som nekter å spille for oss igjen. Var nettopp på Sky Sports News

Setter en knapp på N`Zogbia? Stemmer det?

Isåfall bør han ikke få en krone i lønn å bli plassert hos juniorene! Den guttevalpen er langt ifra så god som han selv tror, drittspiller!