20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 451424 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2295 på: 29. Jan. 2009, 08:21 »
Sånn som situasjonen er nå, tror jeg faktisk vi MÅ selge Given for å få inn utespillere. Vi mista 2 nye i går og før dette ville vi ha i 3 minst. nå trenger vi 5, og når vi ikke har penger, så blir dette faktisk veldig krise.
Det er ikke langt opp, men nå virker det som hele klubben er JINXA, og at Joey Barton er ute i 10 Uker, er det værste som kunne skje.

NÅ MÅ DET HANDLES og det er før søndag, min liste blir som følger:
Appiah-Gratis
Saviola-Lån
Ebondo-3,5
Mbia/Veloso- 10-8
Buroc - 7
+ En til

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2296 på: 29. Jan. 2009, 08:48 »
Holder ikke kjeft før vi får inn spillere som ikke kommer free ;D
Who else...... Alan Shearer

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2297 på: 29. Jan. 2009, 09:57 »
Det blir spennende dager nå. Vi må få inn noe før Sunderland kampen.

Given og Zoggy ryker nok ut før helga, da begynner det å tynnes godt i rekkene, er ekstremt spent på hva som skjer nå altså, merket at jeg har mistet all fokus på jobb, familie etc. Nå er det klubbens fremtid som opptar meg.

Håper så jævlig at jeg blir positivt overrasket de nærmeste dagene...
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2298 på: 29. Jan. 2009, 10:36 »
Jeg kan spille gratis for Newcastle ut sesongen, sikkert ikkje så lurt ettersom jeg ender opp med en langtidskade. Men det positive med det, er at vi får inn en kropp til og det viser ikkje i det skakk kjørte budsjettet vårt.

Samtidig hadde dere fått moroa å se at det var noen ekkle United spillere, Sunderland spillere osv, som ikkje kunne spilt kamper på noen mnd. Røde kort hadde våre ett greit spill på oddsen.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #2299 på: 29. Jan. 2009, 11:31 »
Selv er jeg målvakt,og hvis det behøves kan jeg godt dra på meg keepertrøya til akkurat den kampen:)Kommer til å slite mot Jones i lufta,men avslutningene til Collins og Bardsley skal jeg nok klare.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2300 på: 29. Jan. 2009, 12:21 »
Hvordan ligger det ann med Sunderland laget for tiden foresten?
Skal bort til denne kampen og er veldig nervøs:P
Newcastle United Football Club<3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2301 på: 29. Jan. 2009, 13:03 »
Tviler på at det blir noen flere fjes inn i Januar. Da er vi virkelig ute å kjøre med de skadeproblemene vi har.. Vi må gjøre vårt ytterste for å beholde både Zog og Given dersom vi ikke får inn flere spillere.

For første gang er jeg nervøs for nedrykk...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2302 på: 29. Jan. 2009, 13:26 »
Tviler jeg også på. Den Ebondo overgangen har jo gått i vasken nå, så ser ikke ut som vi skal få noen andre.
Det er ikke mange som gidder og selge nå som vinduet stenger etter helgen. Vi kommer til og slite noe helt syykt denne sesongen.
Blir Martins skada igjen nå så er det over og ut. Vi hadde trengt Barton og Owen så sykt resten av kampene, og ikke minst Habib Beye.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2303 på: 29. Jan. 2009, 13:34 »
Japp, vi må ha en ny høgreback hvis ikkje rykker vi ned. Tanken på Edgar og Taylor på høgreback resten av sesongen får meg til å føle et stort savn etter Stephen Carr og det er ikkje kødd ein gang.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2304 på: 29. Jan. 2009, 13:40 »
Hvor er det dere får for dere at Ebondo er gått i vasken? Har ikke lest dette noe som helst sted. Senest idag er det en artikkel om overgnagen på skysports.
Kanskje skadesituasjonen slår positivt ut for oss? Tjukken bestemmer seg for at han nå MÅ handle spillere og punger ut for Gomis, Veloso, Elano og Ebondo....det hadde vært en drøm.
Men vent...jeg holder med Newcastle ja, stemmer, der går jo ingenting som man håper..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2305 på: 29. Jan. 2009, 13:57 »
fine Romance , du har 100% rett dr!!
Joey Barton 7

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2306 på: 29. Jan. 2009, 14:08 »
Ebondo sier faktisk at en overgang til Newcastle og Premier League vil være en drøm.
Skal vi forbli i Premier League neste sesong MÅ vi hente inn noen. Tjukken taper mer på å ikke investere i nye spillere og rykke ned, enn han gjør på å kjøpe spillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2307 på: 29. Jan. 2009, 14:09 »
Jeg tror også at vi blir nødt til å kjøpe flere en først plannlagt nå. Vi har jo kjempe problemer med skader, og ingen midtbane, så hvis vi får forsterket med Ebondo, så håper jeg at vi klarer å få inn 2-3 midtbane spillere. Og nå som Martins, Xisco, Shola og Owen er skada... da trenger vi faen meg en ny spiss også...

Jeg kan faktisk ikke gjøre noe annet en å flire av dagens situasjon. den er så håpløs på skadefronten at jeg ser ingen åpning...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2308 på: 29. Jan. 2009, 14:22 »
Martins er vell strax tilbake fra skaden, men en midtbane spiller er noe som er helt avgørende om vi rykker ned eller blir i PL

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2309 på: 29. Jan. 2009, 14:40 »
Vi skulle krevet Elano og Johnson for Given.. Vi burde også prøvd også på Darren Bent nå som Owen blir ute.
Bent har scoret bra med mål utifra hvor mange kamper han har spilt i år. Mange gode spillere vi kunne fått som ikke får spille i klubbene sine. Men, det var dette styret vårt da.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.