20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441548 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2280 på: 28. Jan. 2009, 19:19 »
Men då må eg stilla spørsmålet, kvifor akkurat no? Kvifor venta til vår mest trufaste og beste spelar har bestemt seg for å skifta klubb? Og kvifor ikkje berre gå for Veloso idet datoen var 1januar? Evt alle dei andre spelarane vi er etter.

Vetsj  :-\ Kanskje det var en tankevekker for tjukken, bedre seint enn aldri ihvertfall. Men har mine tvil, stoler ikkje på desse artiklane.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2281 på: 28. Jan. 2009, 19:20 »
Verken Given eller N'Zogbia er i troppen mot City i dag!
Oscillons From The Anti-Sun

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2282 på: 28. Jan. 2009, 19:32 »
Hadde vært fett om en ny spiller hadde blitt presentert for fansen i dag. ;) Kanskje Løvenkrands ::)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2283 på: 28. Jan. 2009, 19:59 »
Hadde vært fett om en ny spiller hadde blitt presentert for fansen i dag. ;) Kanskje Løvenkrands ::)
Tror du virkelig vi presenterer spillere på bortebane? :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2284 på: 28. Jan. 2009, 20:01 »
Tipper det kunne vekket bra jubel fra Shitty-fansen, jeg! :P
Har hørt at Veloso er en useriøs primadonnadritt, jeg også da...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2285 på: 28. Jan. 2009, 20:05 »
Jeg synes det klinger bedre med Moutinho ja :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2286 på: 28. Jan. 2009, 20:10 »
Nå som vi mest sannsynlig selger Given og sutrekoppen Zog så MÅ vi jo ha noe som er på vei inn også, om ikke gir det god grunn til kritikk!
Man kan ikke selge 2 så sentrale spillere uten å hente noen inn igjen....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2287 på: 28. Jan. 2009, 20:11 »
Spørsmålet er om han virkelig er så god. Hvorfor har ingen snappet han opp tidligere? Hvorfor er det klubber som Newcastle og Bolton som nå er de heteste kandidatene? Hvorfor har han kun startet 8 seriekamper for Sporting i år?

Selvfølgelig vil han være en forsterkning for oss, men jeg tror ikke han er så fantastisk som både jeg og mange andre har trodd.

Du har uten tvil et poeng. Han presterte veldig bra i et par CL kamper som ble vist på TV3 og virker som mange ble imponert da. Er nok helt sikkert en forsterkning, men tviler også på at han er så god som enkelte hevder.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2288 på: 28. Jan. 2009, 20:15 »
Disse tingene  tror jeg bare er sprøyt.Selv om jeg håper det er noe i d. Men ærlig talt, ka i huleste helvete e det feide Ashley tenke med vis han nå selge Zoggi og Given.Tab mod Sunderland på søndag, under nedrykksstreken. Vinduet stenger Mandag. Ingen spiller inn. Da tror jeg rett og slett Ashleys liv henger i en tynn tråd.
Skjønner meg overhode ikke på den ledelsen, men vi bør ha klar 4 spillere før mandag, vis di to går.... Synes vi gambler en del med kun ha Harper også, han har ikkje stått kamp på lenge og kan fort bli skadet, plutselig står vi der me Tim Krul.
Come on.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2289 på: 28. Jan. 2009, 20:18 »
Hvis vi selger N'Zogbia og Given er jeg helt sikker på at vi hvertfall bruker en del av midlene på nye spillere. Ashley er ikke så dum at han selger en av våre viktigste spillere i lang tid uten få inn nye spillere. Vi har også bydd på spillere så det viser at vi har noen midler tilgjenglig allerede.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2290 på: 28. Jan. 2009, 20:21 »
Hvis vi selger N'Zogbia og Given er jeg helt sikker på at vi hvertfall bruker en del av midlene på nye spillere. Ashley er ikke så dum at han selger en av våre viktigste spillere i lang tid uten få inn nye spillere.

Tja..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2291 på: 28. Jan. 2009, 20:38 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1536828,00.html

Hmm..........

PS! Donadell eller hva den Fiorentina spilleren heter som vi var interessert i spiller nå fra start mot Napoli. Tviler på at det da ligger noe i dette.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2292 på: 28. Jan. 2009, 22:58 »

Ashley spent three odd hours discussing the future of Shay Given at the club's facilities yesterday, and also made a surprising decision to pursue Portuguese hotshot Miguel Veloso.

The move was meant to entice Given to stay, as Ashley tried to assert that he had not given up on United and would invest in players like Veloso who could take the club forward.

L Ø G N E R, det er det du er Ashley. Attpåtil en simpel en
Who else...... Alan Shearer

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2293 på: 28. Jan. 2009, 23:15 »
du kan ikke si at han er en løgner sånn helt uten videre... vi må se hva som skjer fram til 1 februar før vi kan si hva Ashley har av ambisjoner. Klubben trenger å hente inn mer en en danske etter hva vi har av stall for øyeblikket. og hvis vi henter mer, så blir vi bedre.

veldig spent på hva som kommer de neste dagene!
Han kom, ble mett og dett var dett....

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2294 på: 28. Jan. 2009, 23:18 »

Ashley spent three odd hours discussing the future of Shay Given at the club's facilities yesterday, and also made a surprising decision to pursue Portuguese hotshot Miguel Veloso.

The move was meant to entice Given to stay, as Ashley tried to assert that he had not given up on United and would invest in players like Veloso who could take the club forward.

L Ø G N E R, det er det du er Ashley. Attpåtil en simpel en
Hold kjeft du da. Hadde det stått at Ashley ikke ville ha han, hadde du sikkert whina over at han ikke prøvde å kjøpe spillere eller noe sånn...

Står det noen sitater fra Ashley der kanskje? Ser bare at det er vitalfootball som skriver at han gjorde det, uten at det trenger bety noe.

Virker som at mange her velger å bare tro på det som kan brukes mot Ashley av det som skrives i avisene. Jeg er sikker på at dersom han hadde kjøpt Kaka hadde det noen klagd på at han ikke kjøpt Messi i stedenfor også... Ikke at det kommer til å skje, men bare et eksempel på hvor gale det faktisk er med noen ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.