20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441736 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #2160 på: 25. Jan. 2009, 15:19 »
Haha Ulf! ;D
du leste den før jeg slettet innlegget skjønner jeg ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2161 på: 25. Jan. 2009, 15:21 »
Haha Ulf! ;D
Det gjorde jeg ja! :D Var en rimelig saftig kule før du forstod at du hadde bomma...Hehe! :P

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2162 på: 25. Jan. 2009, 15:42 »
ser jo at det kunne missforstås:)

er det ikke mulig å legge linker litt mer tydelig. håplöst å skille imellom linker og tekst.
Han kom, ble mett og dett var dett....

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2163 på: 25. Jan. 2009, 15:46 »
Haha Ulf! ;D
Det gjorde jeg ja! :D Var en rimelig saftig kule før du forstod at du hadde bomma...Hehe! :P
Men egentlig er det likevel ikke så langt unna at jeg faktisk mener det...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2164 på: 25. Jan. 2009, 16:01 »
du er jo feig som sletta det:P hva er det du kom med slag gjennomtenkt kommentar du kom med?:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2165 på: 25. Jan. 2009, 16:59 »
Vel, den var så hinsides feil at den bare MÅTTE slettes ;D

Jeg så heller ikke at det var 3 linker, jeg trodde at alle tekstene var hentet fra samme sak, og at klubben faktisk hadde antydet £10mill for en skadet Viduka som i tillegg er uten kontrakt etter sesongen.

I den tro sa jeg noe sånt som:
"okei, nå må noen seriøst ta fra ledelsen den cracken de får servert til lunsj."

Når jeg så umiddelbart oppdaget at det var 3 vidt forskjellige saker det var skrevet om, fant jeg det på sin plass å slette innlegget.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2166 på: 25. Jan. 2009, 20:57 »
Han hadde det jo bare gøy! Og forhåpentligvis kona også! Få han til klubben ;)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2167 på: 25. Jan. 2009, 21:05 »
Er det ikke nok spenning i denne klubben? ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2168 på: 25. Jan. 2009, 21:29 »
Han hadde det jo bare gøy! Og forhåpentligvis kona også! Få han til klubben ;)

Hehe..Hadde nok fylt opp St.James Park hver kamp da ja :P

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2169 på: 25. Jan. 2009, 22:18 »
N`Zogbia er nok engang frempå og sier at han vil vekk! Nok engang nevner han Arsenal, men denne gangen smisker han litt med Villa og MON.

http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=140734

Og før dere "Ashley hatere" begynner å hyle, dette er noe han har sagt i vært transfervindu siden han kom til klubben omtrent. Han begynte å mase om dette lenge før Ashley kjøpte klubben.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2170 på: 25. Jan. 2009, 22:49 »
No er eg lei av denne sytinga hans. No har han bidratt til å senke lagmoralen i fleire år. Utvilsomt et stort talent, men han har knapt utvikla seg sidan gjennombruddssesongen under Souness, er forferdelig varierande i prestasjonane. Eg tvilar på han kjem til å utvikle seg særlig meir så lenge han er i Newcastle. Synes vi bør kvitte oss med denne sutrekoppen, men vi bør vente til sesongen er over.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2171 på: 25. Jan. 2009, 23:17 »
Brasiliansk keeper til Newcastle?
http://esportes.terra.com.br/futebol/estaduais/2009/interna/0,,OI3470258-EI12402,00-Cruzeirense+Fabio+pode+partir+para+o+Newcastle.html

Oversatt på free translation:

One of the most greatest idols of the Cruiser in the present time, the goalkeeper Fábio can do his farewell already in the premiere of the club in the season, in this Sunday, against the Uberlândia, outside of home.  The possible fate of the player is the Newcastle, of the England.

Fábio barely would await the liberation of his European passport for sign with the club, at present the 14º put in the English Championship.  The player and his businessman, Eduardo Kuperman, already would have passages marked for Tuesday.

Fábio has contract barely to the end of the year and did not enter in agreement with the direction cruzeirense for renew.  By that, the club can facilitate a lucrative negotiation for the outside.  Renê, of the Barueri, already is being pondered in the Touches of the Vixen for I replaced him.

Ser på dette som meget sannsynlig da det var rykter i forrige uke om at Wise & Co var i Brasil.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2172 på: 25. Jan. 2009, 23:35 »
hørtes spennende ut ja ;)
Joey Barton 7

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2173 på: 26. Jan. 2009, 00:08 »
Window watch: Shay Given, Manchester City, Charles N?Zogbia, ArsenalGeorge Caulkin, Gary Jacob

Steve Harper is close to signing a new three-year contract extension at Newcastle United, the clearest sign yet that the club are paving the way for Shay Given to join Manchester City this week. Given and Michael Kennedy, his solicitor, will have talks with Derek Llambias, the Newcastle managing director, on Tyneside today, when the Ireland international will reiterate his desire to embrace a fresh challenge.

The long-serving Given is a pivotal figure at St James? Park ? a match-saving goalkeeper and hugely popular with supporters ? but while Joe Kinnear has spoken of his determination to retain his services, any decision may be removed from the manager?s hands, with City willing to match Newcastle?s £10 million valuation.

The renewed bid, made late last week, to secure the future of Harper, who had originally been offered a contract on reduced terms, is telling. The Irishman?s present deal expires at the end of the season, but with Given?s position in the balance, Newcastle recently rejected Tottenham Hotspur?s £500,000 offer for Harper. Nicky Butt is also on the verge of agreeing a 12-month extension.

Kinnear expects to make a breakthrough in the transfer market today with Albin Ebondo, the 24-year-old French defender, due at Newcastle?s training ground to finalise personal terms and have a medical before his prospective move from Toulouse. Kinnear also claims to have submitted a £5 million bid for an unnamed midfield player.

Decent bets

Charles N?Zogbia has said that Newcastleshould lower his valuation so that he can move, with Aston Villa his preferred destination above Arsenal. ?It?s tough because they are asking for a ridiculous sum of money,? the midfield player said. ?Arsenal and Aston Villa are top teams, so I?d be happy to join them.?

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/article5587494.ece

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2174 på: 26. Jan. 2009, 00:12 »
BRA dersom klubben ikke selger Zog for knapper og glansbilder.
Mindre bra dersom Given faktisk forlater oss....  :'(
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida