20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441553 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2100 på: 23. Jan. 2009, 11:13 »
JOOHOOOO, En signing, veldig bra. Nå skal det klatres oppover på tabellen......Men fra spøk til alvor, greit nok å få inn en "squadplayer", synd vi ikke har flere cuper vi er med i som han kan brukes i. Litt dumt at det er en spiss/kant vi henter siden det er der vi har aller best dekning. Men han er visstnok rask, så kansje han kan komme inn på slutten av kamper å avgjør.
Nå blir det nok ikkje noe kjøp av Gomis og co, det er vertfall for sikkert. Synd vi ikkje prøver oss på han fra NICE ettersom han skal være like rask som Henry, sånne spillere liker jeg.

Dette kjøpet tyder også på at det er veldig lite disponible middler i NUFC, og jeg mistenker Ashley for å fortsatt ha ett ønske om å selge klubben. Det innebærer selvfølgelig at alle transferfounds som "skal" være disponible ikke er det, ettersom det vil være bortkastede penger for den kjibe grisen. Selg klubben til disse her araberne som vil ha en klubb nå, frist di med at di får ett sirkus med på kjøpet og i sirkuset følger det også med artister. (Ashley og co )

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2101 på: 23. Jan. 2009, 11:30 »
Jaaa. Hadde vært så deilig om vi hadde solgt den klubben til de araberne som ville kjøpe :P Men de sa det at det var håpløst og forhandle med Ashley, så.. Kan vel fortsette å drømme.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2102 på: 23. Jan. 2009, 12:00 »
Jaaa. Hadde vært så deilig om vi hadde solgt den klubben til de araberne som ville kjøpe :P Men de sa det at det var håpløst og forhandle med Ashley, så.. Kan vel fortsette å drømme.

jeg så Liverpool kunne bli kjøpt av dem... min første tanke var faktisk, "skjer det så vet jeg ikke om jeg gidder mer engelsk fotball."

fotball er ikke fotball lengre.. bare penger.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2103 på: 23. Jan. 2009, 12:20 »
Newcastle may make a surprise move for Celtic defender Bobo Balde, who is out of contract at the end of the season. (The Herald)
Ja, kansje det er noe i dette. Denne avisen kom godt ut ang at rykter stemmer.
Hadde ikke gjort meg noe. Noen som vet noe mere om han?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2104 på: 23. Jan. 2009, 12:24 »
http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=140286
Newcastle United are close to signing one of Sweden's most talented youngsters after putting in a bid to sign Jonkoping Sodra's 17-year-old wingman Samuel Adjei, reports SkySports.com
Enda en spennende unggutt linkes til Newcastle. Vi trenger vinger i klubben iallefall. Men hadde nå kansje ønsket meg spillere til førstelaget først å fremst.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2105 på: 23. Jan. 2009, 12:27 »
Newcastle may make a surprise move for Celtic defender Bobo Balde, who is out of contract at the end of the season. (The Herald)

Stor, sterk type! Husker han dominerte i SPL for noen år siden. Har dog ikke sett han på noen år, og han kan vel ikke være veldig ung heller. Verdt å merke seg er at The Herald er en av de mest troverdige kildene hva rykter gjelder ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2106 på: 23. Jan. 2009, 12:28 »

Jeg veit hvertfall at mannen er sinnsykt svær og at Roy Keane var desperat etter å signere han i sommer. Sett han et par ganger, og da har han vært ganske god. Han var god i afrikamesterskapet i fjor også. Men han begynner å bli litt gammel da.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2107 på: 23. Jan. 2009, 12:29 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4834303,00.html
Litt om den unge Svensken.
Å det blir ikke noe av Fiorentinas Donadei, mere kan leses i denne linken.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2108 på: 23. Jan. 2009, 13:18 »

Jeg veit hvertfall at mannen er sinnsykt svær og at Roy Keane var desperat etter å signere han i sommer. Sett han et par ganger, og da har han vært ganske god. Han var god i afrikamesterskapet i fjor også. Men han begynner å bli litt gammel da.

Det er ikke et spesielt godt tegn!! :P Uansett har ikke sett Balde på noen sesonger nå, men er meget tvilende siden han kun har spilt 10 ligakamper de siste 3 årene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2109 på: 23. Jan. 2009, 13:27 »
Bobo Balde er stor og sterk, ja, men ein klønete forsvarspeler. Titus Bramble er langt bedre(vil no hevde han er bedre enn Taylor og ;)).
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2110 på: 23. Jan. 2009, 14:59 »

Les artikkelen før du kommer med bastante utsagn. Det står ikke noe om at det definitivt ikke blir noen deal. De har bare ikke hørt noe enda. Mulighetene er åpne sier agenten.

Jeg sitter her og har faktisk en følelse av at Appiah fort kan havne hos oss... han er gratis, har vært i søkelyset vårt før, og er akkurat hva vi trenger

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2111 på: 23. Jan. 2009, 15:06 »

Les artikkelen før du kommer med bastante utsagn. Det står ikke noe om at det definitivt ikke blir noen deal. De har bare ikke hørt noe enda. Mulighetene er åpne sier agenten.

Jeg sitter her og har faktisk en følelse av at Appiah fort kan havne hos oss... han er gratis, har vært i søkelyset vårt før, og er akkurat hva vi trenger

Har det på følelsen selv. Han ville jo ikke signere for Tottenham, så. Jeg blir hvertfall lykkelig om Appiah skulle komme. Han har vært skada en stund, men for en spiller! Han er ved siden av Taye Taiwo en av de spillerne jeg har mest lyst til at skal komme til Newcastle..

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2112 på: 23. Jan. 2009, 15:08 »

Har det på følelsen selv. Han ville jo ikke signere for Tottenham, så. Jeg blir hvertfall lykkelig om Appiah skulle komme. Han har vært skada en stund, men for en spiller! Han er ved siden av Taye Taiwo en av de spillerne jeg har mest lyst til at skal komme til Newcastle..

For min del har eg mest lyst på Zlatan, Messi og Kaka...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2113 på: 23. Jan. 2009, 15:16 »

For min del har eg mest lyst på Zlatan, Messi og Kaka...

Nå tenkte jeg på de som det er realistisk og få tak i da...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2114 på: 23. Jan. 2009, 17:21 »

Stor, sterk type! Husker han dominerte i SPL for noen år siden. Har dog ikke sett han på noen år, og han kan vel ikke være veldig ung heller. Verdt å merke seg er at The Herald er en av de mest troverdige kildene hva rykter gjelder ;)

Da håper jeg The Herald bommer grovt her! Balde er for gammel og er ikke noe bedre enn de vi for øyblikket har som midtstoppere.

Angående Løvenkrands er jeg godt fornøyd med å få han til NUFC. Han har kvaliteter laget så sårt trenger, tenker da spesielt på hurtigheten hans sammen med god ballkontroll. Jeg har etterlyst slike spillere i flere tråder tidligere da jeg synes det har vært et av de største mangelvarene i NUFC i flere sesonger nå.

Så en 28 år gammel hurtig og teknisk danske på free transfer synes jeg er veldig bra, og det er heller ingen tvil om at han forsterker startellveren og bidrar med kvaliteter som laget sårt trenger.

Håper vi får inn et par til, er jo èn og en halv uke igjen nesten.