20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441451 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #2055 på: 22. Jan. 2009, 11:37 »
orker ikke ta sorgen på forskudd. Lever enda med et aldri så lite håp om at vi skal signere 1-2 spillere.

Skal ikke se bort i fra at Olivier Bernard og Paul Dalglish dukker opp i siste time.

Og at John Barnes gjer comeback sidan vi er so tynnt besatt på midten...Kun fram til sommaren då sjølvsagt :P

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2056 på: 22. Jan. 2009, 11:47 »
Hmm, hva med Fowler, han er jo free agent
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2057 på: 22. Jan. 2009, 11:57 »
Blackburn manager Sam Allardyce is checking on Barcelona striker Eidur Gudjohnsen who could be available for £2m. (The Sun)
Løp å kjøp vist dette stemmer. Hadde vært glimrende forsterkning til den prisen.

Middlesbrough are on course to win the race for Crystal Palace star Ben Watson with a £1.25m offer for the midfielder, who is out of contract this summer. (Daily Mirror)
Hadde ikke dette vært glimrende på midtbanen. Meget god spiller til en grei pris, å han er ung.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2058 på: 22. Jan. 2009, 11:57 »
A frustrated Newcastle fan wants to up the ante on Dennis Wise

Grunnen til at Xisco ikke får spille?

We hear from insiders that every player is once again available as it was at the end of August, there are no "untouchables" and Xisco is not being played because they don't want to pay the instalment of £2.7m due, once he has played 10 games.

http://blogs.mirror.co.uk/premier-league-fans/2009/01/a-frustrated-newcastle-fan-wan.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

sefflol

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2059 på: 22. Jan. 2009, 12:01 »
helt latterlig av newcastle sålangt, men ikke noe overraskelse. har vært hardbarka supporter i 15år, og tar ikke ting så tungt lengre. det e bare sånn det er å holde med newcastle.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2060 på: 22. Jan. 2009, 12:03 »
Newcastle United are set to stun their rivals with an audacious bid to sign highly-rated Austrian striker Marc Janko for £12 million, according to German newspaper
http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=140196
Ja, vi linkes stadig til spisser rundt om i Europa.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2061 på: 22. Jan. 2009, 12:04 »
helt latterlig av newcastle sålangt, men ikke noe overraskelse. har vært hardbarka supporter i 15år, og tar ikke ting så tungt lengre. det e bare sånn det er å holde med newcastle.

Det har dessverre som du sier blitt en vane. Neppe mange som blir overrasket om vi f.eks selger Given, og henter inn et par "gamlinger" på free transfer som ingen vil ha.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2062 på: 22. Jan. 2009, 12:40 »
Nesten patetisk at vi driver å komenterer alle navn som kommer opp i en slags
desperasjon etter ett lite håp om at vi skal forsterke...

Nesten fantastisk at vi er i så dårlig tilstand som vi er på ALLE punkter...
Kan nesten ikke se en eneste ting utenom nedrykk som kan gjøre situasjonen vår verre.

Trenere flykter, ingen ønsker jobben så vi må ty til Joe Kinnear. Tilstanden er likevell så på ræva
at han faktisk virker som en god trener.. De beste spillerne vil forlate, vi har en eier som ikke helt vet om han
skal selge oss eller ikke (eller som ønsker det men ikke får det til).
Vi har ikke penger til å forsterke, bruker ca 5 mill pund på en spiss som vi ikke bruker fordi vi da må betale mer for han..??
Vi ligger 2 poeng fra nedrykk, spillerne slåss på trening, treneren sloss på sidelinjen, og den eneste midtbanespillerne
vi snart har skadefri er nettopp kommet ut fra fengsel...

Welcome to NUFC!!!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2064 på: 22. Jan. 2009, 13:59 »
Ein må jo berre le litt.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2065 på: 22. Jan. 2009, 14:09 »
Snart bare en uke igjen av vinduet, og jeg er helt sikker på at vi ikke får kjøpt noen nye forsterkninger.
Newcastle ble offisielt ødelagt den dagen Mike Ashley kjøpte klubben. Blir garantert nedrykk i år, jeg aldri vært så sikker på noe før.
Ser for meg tap borte mot City neste uke og uavgjort hjemme mot Sunderland, og da ser det ikke akkurat lyst ut for å si det sånn.
Da ligger vi vel fort på en sisteplass.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2066 på: 22. Jan. 2009, 14:20 »
Snart bare en uke igjen av vinduet, og jeg er helt sikker på at vi ikke får kjøpt noen nye forsterkninger.
Newcastle ble offisielt ødelagt den dagen Mike Ashley kjøpte klubben. Blir garantert nedrykk i år, jeg aldri vært så sikker på noe før.
Ser for meg tap borte mot City neste uke og uavgjort hjemme mot Sunderland, og da ser det ikke akkurat lyst ut for å si det sånn.
Da ligger vi vel fort på en sisteplass.

Stor sjanse for det ja. Men akkurat det med at Newcastle vart offisielt øydelagt den dagen han tok øve er eg ikkje heeeilt einig i. Trur dei fleste her inne er einige om at klubben var ikkje i noke god forfatning når han tok øve. Og det meste gjekk sakte nedover. Men samtidig håpa jo dei fleste på at alt dette skulle snu med ny eigar, noke som ikkje har skjedd. Og det er der problemet ligg. Den nye eigaren har istaden for å gjort klubben "friskare" så har han på mange måter gjort det motsatte...og utruleg mange nye symptomar har dukka opp sidan han tok øve. Eg trur fortsatt vi ikkje får inn noken, mest pågrunn av at vi ikkje er villige bruke pengar. Og det er igrunn eit sjansespel å ta, sidan vi er nermare nedrykk enn nokon sinne.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2067 på: 22. Jan. 2009, 14:59 »
Ein velger altså å steppe up jakten på spelarar NÅ? For ein vanvittig klønete styring av ein klubb. Dette burde ha blitt gjort før transfer vindauget opnet.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2068 på: 22. Jan. 2009, 15:04 »
Som sagt, ledelsen vår er sportslig inkompetent.

These are desperate times, the worst i have known in 42 years (I'm 49 years old) and the uncertainty is nothing short of a a disgrace. Even in the dark days of Shepherd, Fletcher and Hall Jr, supporters thought they could see the light at the end of the tunnel. This time round the lights are gradually being switched off around us.

Dette sier det meste. Er ihvertfall uten tvil den mest håpløse tiden jeg har vært borti, selv om jeg er veldig ung da. Trodde absolutt vi hadde nådd bunnen under Roeder og Souness, men selv da så jeg lys i tunellen fordi vi enda var en stolt klubb med kun såret ære og dårlig manager pluss litt gal styreformann. Nå er bare dårlig manager en liten del av det....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2069 på: 22. Jan. 2009, 16:34 »
Vi veit fra før at styret er elendig, så eg synes egentlig vi skal fokusere på det som står i artikkelen. For det er jo i grunn positivt. A number of players; 5-6 stk ?