20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441457 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1875 på: 18. Jan. 2009, 21:38 »
Ser på Lille - Rennes nå

Både M'bia og Rami har spilt veldig bra for hvert sitt lag, absolutt kjøpepotensiale. Når sant skal sies har det vært mest defensiv jobbing for M'bia, men det er vell det han er best på. Det har vært total Lille dominans!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1876 på: 18. Jan. 2009, 21:47 »
En kan jo starte lure om de byr bare for å prøve å bevise at de gjør noe. Innerst inne veit de vel at de må legge langt mer på bordet. Alle ser jo at disse karene på toppen mangler fotballfaglig kompetanse.

Dette er jo akkurat det samme Alex Ferguson driver med det. Først kommer han med et latterlig lavt bud, så strekker han seg gradvis lengre. Ved å starte på et lavt bud, så vil sannsynligvis klubben akseptere et lavere bud senere enn de evt hadde kunne tenkt seg. Dessuten settes det igang aktiviteter rundt spiller og agenter, slik at det blir press på klubben som skal selge. La si klubben vil ha £15m for han i utgangspunktet. Byr vi £10m med en gang, så vil de avslå det! Byr vi £5m så avslår de det, men et bud øker prosessene som jeg har nevnt, med agenter, kanskje spilleren ønsker seg vekk osv. Og da er sannsynligheten høy for at klubben vil akseptere et bud på £10m, ihvertfall høyere om man hadde smellt £10m på bordet med en gang! Skjønner?? Vi har et bedre utgangspunkt til å få han billigst mulig ved å starte lavt.

Heilt rett. Men nok ein gong har folk visse folk her inne noke å klaga på. og då gjer dei det. Slik sett har dei valgt rett klubb å holda med...alltid noke å klaga på. Morsomt å høyra ulike konspirasjons-teoriar her inne...Foreksempel at Kinnear kun byr for å lure oss, ja kun oss her inne på forumet, til å tru at vi er ute etter spelarar... Tja, like sannsynleg som at US and A sprengte twin towers sjølv.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1877 på: 18. Jan. 2009, 21:56 »
En kan jo starte lure om de byr bare for å prøve å bevise at de gjør noe. Innerst inne veit de vel at de må legge langt mer på bordet. Alle ser jo at disse karene på toppen mangler fotballfaglig kompetanse.

Dette er jo akkurat det samme Alex Ferguson driver med det. Først kommer han med et latterlig lavt bud, så strekker han seg gradvis lengre. Ved å starte på et lavt bud, så vil sannsynligvis klubben akseptere et lavere bud senere enn de evt hadde kunne tenkt seg. Dessuten settes det igang aktiviteter rundt spiller og agenter, slik at det blir press på klubben som skal selge. La si klubben vil ha £15m for han i utgangspunktet. Byr vi £10m med en gang, så vil de avslå det! Byr vi £5m så avslår de det, men et bud øker prosessene som jeg har nevnt, med agenter, kanskje spilleren ønsker seg vekk osv. Og da er sannsynligheten høy for at klubben vil akseptere et bud på £10m, ihvertfall høyere om man hadde smellt £10m på bordet med en gang! Skjønner?? Vi har et bedre utgangspunkt til å få han billigst mulig ved å starte lavt.

Morsomt å høyra ulike konspirasjons-teoriar her inne...Foreksempel at Kinnear kun byr for å lure oss, ja kun oss her inne på forumet, til å tru at vi er ute etter spelarar...

Der traff du spikern
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1878 på: 18. Jan. 2009, 22:42 »
Om MA mangler fotballforståelse, så mangler han iallefall ikke forretningsteft, så jeg synes dere sofagriser uten erfaring med annet enn FM 08 kan tenke dere om to ganger før dere kritiserer den delen av driften hans. Ganske mange klubber mangler penger til å handle for, og med MA sin historikk med oss, skjønner jeg at han ikke vil legge mer penger i potten enn han er sikker på å få igjen senere. Og dette må ikke leses som et forsvar for hans handlemåte i sagaen om KK. Dette er kun en henstilling om at vi nok ikke har noe mer forretningsteft en MA her på forumet...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1879 på: 18. Jan. 2009, 23:02 »
Ja for å ikkje nemna at eg er med på konspirasjonen...Har sagt til Kinnear at han skal leggja inn ekstra låge bud, berre slik for å irritera assbjørn endå meir.

Er det Lustig på RBK som skal prøvespela?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1880 på: 18. Jan. 2009, 23:03 »
Han er på Gran Canaria med RBK for øyeblikket og skal spille treningskamp mot Shaktar Donetsk snart så det tviler jeg på.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1881 på: 18. Jan. 2009, 23:11 »
Samma for meg kva for en taktikk kinnear bruker for å hente nye spillerane SÅ LENGE VI FÅR DEI.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1882 på: 18. Jan. 2009, 23:12 »
Håpar Even Hovland er midtstopparen. Per Egil flo kan jo og være aktuell, men er litt meir usikker på han sjølv om han imponerte på høstsesongen. Hovland er kanskje det råaste stoppartalentet eg har sett.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1883 på: 18. Jan. 2009, 23:14 »
Ja for å ikkje nemna at eg er med på konspirasjonen...Har sagt til Kinnear at han skal leggja inn ekstra låge bud, berre slik for å irritera assbjørn endå meir.

Igjen synker du på et bunn-nivå vi fleste ikke trodde var mulig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1884 på: 18. Jan. 2009, 23:16 »
Eg er igrunn ikkje så bekymra for overgangspolitikken vi har under Ashley, ser ut til at det blir gjort en del fornuftig. Eg nektar ihvertfall å tru på at vi byr på spelarar uten å være interessert.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1885 på: 18. Jan. 2009, 23:21 »
De fleste kjøpene har vært gode ja, men problemet er at vi ikke henter nok spillere. Vi gikk inn i denne sesongen med en ren høyreback og en ren venstreback. Man trenger ikke være synsk for å skjønne at det kommer til å skape problemer iløpet av en sesong.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1886 på: 18. Jan. 2009, 23:27 »
Spilte mot Flo i fjor, og da var han rett og slett CRAP, Hovland har jeg hørt mye positivt om, men han spilte ikke i kampene mot oss. Men som sagt flere som har skrøydet av han, så kansje det er bra at han kommer å prøver seg. HB vertfall ikkje det e Solli på Løv Ham, for han har overhode ikkje potensial til å bli PL stopper ut fra di 3-4 kampene jeg så han.

Lustig på RBK på vei til West Ham, det åpnervel for salg av Neill, vi sliter jo helmax på høyrebacken, så det hadde våre perfekt om vi fikk han. Jeg er fullstendig uenig i at vi bruker Edgar som er stopper på høyreback, han er dritt dårlig der. Bruk heller disse youngguns der, Tozer og co.
« Siste redigering: 18. Jan. 2009, 23:31 av Tommen »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1887 på: 18. Jan. 2009, 23:47 »
Vi får se når januar er over om dette stemmer eller ei, om jeg er en konspirasjonist (garantert feil ord) eller ei! ;)
Får vi Mbia skal jeg selvsagt gledelig ydmykt trekke den tilbake!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1888 på: 18. Jan. 2009, 23:48 »
Kan argentineren som visstnok skal komme på lån være Andres D'allesandro?? *og der falt jeg i søvn*

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1889 på: 19. Jan. 2009, 00:19 »
Gammal legende på CM 01/02 det ihvertfall.