20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441606 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1800 på: 17. Jan. 2009, 00:26 »
Merker jeg får lyst på Skjelbred.

Bra for deg.

toontoon

• Benkvarmer
  • **
  • Meg og Oba Martins pÃ¥ flyplassen i Newcastle 2007
    • Vis profil
« Svar #1801 på: 17. Jan. 2009, 00:29 »
Lukkende kamp??
he's a dwarf, a dwarf
 its plain to see,to see
  he's smaller than you and me
    he's a dwar ,a dwarf  (Dennis Wise)

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1802 på: 17. Jan. 2009, 00:36 »
Vis vi skal bare signere guttunger, så må JK slutte å syte om at vi rykker ned vis vi spiller med bare gutter. Da må disse få sjangsen på a-laget og, ikkje bli "slaktet" av JK i media om at di ikke er gode nok. Som dere nevner, daukjøttet vi har er langt fra godt nok, og det koster klubben mye penger. Få det vekk.
Vis Klovn 1 og 2 ikke vil bruke penger på nye SKIKKELIGE spillere, så får di heller bruke ungdommen, så får vi heller komme tilbake  når vi er modne for det.
Klubben er ett sirkus og JK er konfransieren. Sier motstridene ting hele tiden, han er bare "bitchen" til Assley.
Og Ashley vil bli som Arsenal, come on, ansett JK på permanent avtale, for han er jo i nærheten av Wenger, rekker han cirka til anklene.

JK gjør det beste han kan, all ære for det, men det er tydelig at omtrent hver spiller i klubben vil vekk, det vil si spilleropprør, noe som ikkje er bra for det som skal presteres på banen.
Vi trenger en skikkelig opprenskning(som vi gjør kvert jævla år) i sommer, forhåpentligvis som PL lag. Wise må gå, Lambias eller hva han heter vekk og Ashley må også vekk, skaden han har gjordt er rett og slett for stor til at den kan rettes opp.
Byen/Klubben trenger en positiv impuls, og det får en bare ved kjøp av gode spillere og ikkje minst signering av en STOR manager, eller en som kan bli stor (ALAN SHEARER).

Håper vi signerer noen bra spillere, slik at alle di misfornøyde spillerne blir litt mer fornøyde og ikkje minst vi som opplever en haug med nedturer hver eneste helg.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1803 på: 17. Jan. 2009, 00:39 »
Vi må forsterke førstelaget. Det er prioritet EN.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1804 på: 17. Jan. 2009, 01:46 »
Synes han hørtes spennendes ut han sloveneren, men jeg kunne godt tenke meg at vi forsterket a-laget før vi hentet inn flere talenter. Dersom de ikke kan gå rett inn på laget selvsagt, men jeg tviler på at han går rett inn på laget fra en slovensk klubb?
« Siste redigering: 17. Jan. 2009, 01:49 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1805 på: 17. Jan. 2009, 02:05 »
Synes han hørtes spennendes ut han sloveneren, men jeg kunne godt tenke meg at vi forsterket a-laget før vi hentet inn flere talenter. Dersom de ikke kan gå rett inn på laget selvsagt, men jeg tviler på at han går rett inn på laget fra en slovensk klubb?

Om ein 16 åring fra Slovensk fotball forsterker laget ? Håper da inderlig ikkje det står så dårlig til.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1806 på: 17. Jan. 2009, 02:39 »
Vi bør jo fortsette å forsterke ungdomsrekkene samtidig som vi forsterker førstelaget!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1807 på: 17. Jan. 2009, 02:57 »
kan ikke se helt for meg den STORE summen vi har betalt for guttungen. VI MÅ HA 1 midtbane spiller  ( Defansivt ) og en Venstre / Høyre back! uten det er vi nokså tynn i rekkene...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1808 på: 17. Jan. 2009, 09:16 »
"Mike Ashley, (managing director) Derek Llambias and I, we've sat down and talked about taking the club forward and about reinvesting in the club in the summer.

Gjett hva dette utsagnet gjør med signeringene i januar da. >:( Løgn og fanteri fra Ashley og co. Vi kommer ikke til å få inn noe som hjelper oss tror jeg...
Who else...... Alan Shearer

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1809 på: 17. Jan. 2009, 09:42 »
Er ikkje hjelp i å innvestere i sommer om vi rykke ned >:( >:(
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1810 på: 17. Jan. 2009, 10:08 »
Vi bør jo fortsette å forsterke ungdomsrekkene samtidig som vi forsterker førstelaget!
Ja jøss for DET har vi tydeligvis penger til....  :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1811 på: 17. Jan. 2009, 10:50 »

Hadde vi vore ein normal klubb so ja, då hadde det vore det normale å gjort. Må gå an gjera 2 ting samtidig...

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1812 på: 17. Jan. 2009, 11:24 »
Merker jeg får lyst på Skjelbred.

Bra for deg.
Hahahahahahahaha!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1813 på: 17. Jan. 2009, 11:54 »
vi burde jo ha et bra lag om noen år utifra alle talentene vi henter. men akkurat nå så må vi få inn noen som kan gå rett inn på laget og forsterke oss
lt;3 Newcastle <3

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1814 på: 17. Jan. 2009, 12:00 »
Hvorfor skal vi ha noen som kan gå rett inn på førstelaget?
De holder jo på å kjøpe unge spillere som kan gjøre det godt å spille fotball i championship ::)
Det er målsetningen til Ashley ???
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.