20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441652 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1650 på: 15. Jan. 2009, 18:44 »
Greit at vi henter inn talenter, men kan jo ikke si at vi har hatt det største hellet til nå. De "store talentene" Wesley Bahong og Fabio Zamblera får vel ikke spille på reservelaget en gang?
Oscillons From The Anti-Sun

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1651 på: 15. Jan. 2009, 18:58 »
Wesley Ngo baheng er vel fortsatt skadet? Ble vel skadet i 11 mnd elns i sommer?
Zamblera har jeg hørt lite til ja.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1652 på: 15. Jan. 2009, 19:16 »
Øyy, en ny spiller. Sett Ferreira rett inn på laget sier jeg!  :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1653 på: 15. Jan. 2009, 19:29 »
Nå signerer han vel ikke før til neste uke, og er usikkert om han kommer nå, eller i sommer? Eller har jeg misforstått/har det skjedd noe nytt ?:P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1654 på: 15. Jan. 2009, 20:18 »
Må bare si at jeg er JÆVLIG positiv til det Joe Kinnear foretar seg på transferfronten om dagen! Jeg driter i hva dere sier; mange av dere hadde ikke blitt fornøyd om Messi hadde spankulert inn porten på St.James'.

For å oppsummere:

-Peter Løvenkrands - Hva kan man si? Perfekt backup. GRATIS!
-Stephane MBia - Habil defensivt anker, milevis bedre enn Butt. Dette trenger vi!
-Albin Ebondo - Spennende høyreback, noe vi trenger når Beye er ute.
-Bafetimbi Gomis - Får vi Gomis, skal jeg hoppe i taket! Stort navn - stort talent!

Ut: Geremi - Takk, Joe Kinnear! Takk!

Da ville vi isåfall blitt sittende igjen med følgende lag i februar:

--------------------------------GIVEN/HARPER-------------------------------------
BEYE/EBONDO----BASSONG/TAYLOR---COLO/CACAPA----ENRIQUE/EDGAR
---------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------M'BIA/BUTT------------------------------------------
------------------------------GUTHRIE/BARTON------------------------------------
JONAS/LØVENKRANDS------------------------------------------N'ZOGBIA/DUFF
---------------------------------------------------------------------------------------
----------------------OWEN/MARTINS--GOMIS/AMEOBI--------------------------

Sterkt!

Jeg innrømmer at det er naivt å tro at alle overgangene går i boks, men jeg syns absolutt Kinnear er inne på riktig spor. Så får vi håpe vi slipper alle disse jævla skadene fremover.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1655 på: 15. Jan. 2009, 20:22 »
Joda. Men venter med optimismen til budene er akseptert i det minste. Men det hadde vært deilig om vi fikk et par av de navna vi er linket til og helst Mbia, Meireles eller Gomis.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1656 på: 15. Jan. 2009, 20:30 »
Jeg venter til 1 Februar med å si om jeg er fornøyd med dette vinduet eller ikke. Men får vi to av de du nevner der er jeg fornøyd. Tar egentlig at vi får Løvenkrands for gitt, dersom vi vil ha han. Får vi Gomis blir det hæla i taket :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1657 på: 15. Jan. 2009, 20:31 »
Så får vi håpe vi slipper alle disse jævla skadene fremover.
Dette bekymrer meg. Det er på tide å innse at det er noe alvorlig galt i klubben med alle skadene spillerne våre pådrar seg. Nå har ikke jeg noen statstikk som bevis svart på hvitt, men det faktum at vi titt og ofte (ALTFOR ofte) figurerer øverst på lista til den physioroom siden eller hva den nå heter, forteller meg at det er på tide å gjøre noe annet enn bare å stole på fru Fortuna hva skader gjelder.

Daukjøtt og altfor mange skader er minst like store problemer som en syltynn stall pr dags dato.

Vi kan kjøpe eller leie spillere, men er det ikke på tide og se på om vi kan gjøre noe for å redusere antallet skader også. For jeg nekter å tro at det er umulig slik situasjonen er i Newcastle pr idag.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1658 på: 15. Jan. 2009, 20:32 »
Om me sko få det spillerne så må dei bli finansiert også og tror ikkje det holder med og bare selge Zogbia. Ingen lett oppgave for Kinnear ialfall han trenger og forsterke laget på fleire plasser med svært  begrensede midler. Mbia hadde vert flott er lov og håpe men spørs om me ikkje må nøye oss med eit par lån.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1659 på: 15. Jan. 2009, 20:33 »
Kinnear skal ifølge de siste ryktene ha fått 10mp til spillerkjøp + eventuelle salg.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1660 på: 15. Jan. 2009, 20:35 »
Må bare si at jeg er JÆVLIG positiv til det Joe Kinnear foretar seg på transferfronten om dagen! Jeg driter i hva dere sier; mange av dere hadde ikke blitt fornøyd om Messi hadde spankulert inn porten på St.James'.

For å oppsummere:

-Stephane MBia - Habil defensivt anker, milevis bedre enn Butt. Dette trenger vi!
-Bafetimbi Gomis - Får vi Gomis, skal jeg hoppe i taket! Stort navn - stort talent!

--------------------------------GIVEN/HARPER-------------------------------------
--------------------------------M'BIA/BUTT------------------------------------------
------------------------------GUTHRIE/BARTON------------------------------------

Sterkt!

Jeg innrømmer at det er naivt å tro at alle overgangene går i boks, men jeg syns absolutt Kinnear er inne på riktig spor. Så får vi håpe vi slipper alle disse jævla skadene fremover.

Helt enig Eivind i alt du sier bortsett fra Gomis. Så han under fotballem for frankrike. Der var han rett og slett elendig. Hvis castle kjøper ham håper jeg så han på en dårlig dag.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1661 på: 15. Jan. 2009, 20:46 »
Jeg så Gomis blant annet mot Køben og da var han stor. Men det var egentlig en annen spiller som herjet mest, Dimitri Payet. Uansett, de gangene jeg har sett Gomis har han vært imponerende. Han vil om vi henter han gå rett inn på laget, kanskje unntagen hvis Martins og Owen er friske samtidig, men hvor ofte skjer det?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1662 på: 15. Jan. 2009, 20:49 »

For å oppsummere:

Sterkt!

Helt enig Eivind i alt du sier bortsett fra Gomis. Så han under fotballem for frankrike. Der var han rett og slett elendig. Hvis castle kjøper ham håper jeg så han på en dårlig dag.

Du så nok Gomis på en dårlig dag. Han er veldig god og er et år yngre enn Martins. Gomis har 2 mål  på 4 kamper for Frankrike. Fikk såvidt prøvet seg under EM hvis jeg husker riktig.. Men han har ikke scora så altfor mange mål for St.Etienne denne sesongen da, men.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1663 på: 15. Jan. 2009, 20:59 »
Nå har St.Etienne som kjent slitt denne sesongen og vært i gjennom et managerskifte. Hørtes dette kjent ut ?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1664 på: 15. Jan. 2009, 20:59 »
Da er det ihvertfall klart at det ikke blir noe Lucas Neill:

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1521647,00.html