20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441649 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1605 på: 15. Jan. 2009, 12:56 »
Om Guthrie hadde hatt et spansk, tyrkisk, italiensk navn hadde alle hylla han her inne. Blir liksom for kjedelig for enkelte å sette pris på en engelsk spelar med bakgrunn fra Liverpool og Bolton, det er vedtatt uansett at han er middelmådig uansett kor bra han spelar.

Ja huff tenk å ha spilt for bakgårdsklubben Liverpool. Hadde han spilt for storklubben Genoa hadde vi nok sett på han som en verdenstjerne.

Er vel ingen tvil om at han blir undervurdert pga han er en "Liverpool-reject".

Hva snakker du om? De fleste her inne digger jo Guthrie. Knallkjøp spør du meg!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1606 på: 15. Jan. 2009, 12:58 »
Om Guthrie hadde hatt et spansk, tyrkisk, italiensk navn hadde alle hylla han her inne. Blir liksom for kjedelig for enkelte å sette pris på en engelsk spelar med bakgrunn fra Liverpool og Bolton, det er vedtatt uansett at han er middelmådig uansett kor bra han spelar.

Ja huff tenk å ha spilt for bakgårdsklubben Liverpool. Hadde han spilt for storklubben Genoa hadde vi nok sett på han som en verdenstjerne.

Er vel ingen tvil om at han blir undervurdert pga han er en "Liverpool-reject".

Hva snakker du om? De fleste her inne digger jo Guthrie. Knallkjøp spør du meg!

Leser ihvertfall titt og ofte at han er middelmådig.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1607 på: 15. Jan. 2009, 12:59 »
Det er bare fordi Asbjørn titt og ofte skriver nettopp dette.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1608 på: 15. Jan. 2009, 13:06 »
Skulle vi klare å hente 1-2 gode midtbanespillere i januar, og når Barton kommer tilbake er jeg ganske så sikker på at Guthrie nettopp blir en squad player.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1610 på: 15. Jan. 2009, 13:25 »
Guthrie er mye mer enn bare en squad-player! Han har faktisk vært vår beste og mest stabile midtbanespillere denne sesongen! Han gjør ting enkelt, har et godt overblikk og jobber godt. Han er fortsatt ung, og jeg har stor tro på at Guthrie kommer til å bli viktig for oss i årene som kommer.

Når det gjelder transfers, så melder teamtalk at vi har lagt inn to £ 4 mill bud! Dette skal ha skjedd noen timer før gårsdagens kamp. Kinnear vil ikke si hvem spillerne er, men avisa hevder at det er snakk om Stephane Mbia og Albin Ebondo.
Skal ærlig innrømme at jeg ikke har sett veldig mye av disse to. Noen som vet hvor gode de er? De kan iallefall ikke være dårligere enn de som allerede er i klubben!

link: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_4796425,00.html

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1611 på: 15. Jan. 2009, 13:29 »
Neill er vel ihvertfall okei...
Gomis begynner jeg bli usikker på. 4 mål på 20 kamper i Frankrike denne sesongen sålangt er vel ikke veldig bra.

Forresten, HVOR ER ANAL OLIVER?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1612 på: 15. Jan. 2009, 13:30 »
Guthrie er faktisk meget god. En fremtidig stjerne! Liker måten han vender opp spillet på, han ser alltid etter muligheter.
Føler meg alltid trygg når Guthrie har ballen, i motsetning til Nicky Butt. Jeg ser helst at Guthrie er i start 11`eren uansett.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1613 på: 15. Jan. 2009, 13:35 »
Gomis begynner jeg bli usikker på. 4 mål på 20 kamper i Frankrike denne sesongen sålangt er vel ikke veldig bra.

Han har sluttet. Anals siste innlegg var dagen før Wigan kampen. Han har begynt å jobbe for søndagsavisen The People.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1614 på: 15. Jan. 2009, 13:37 »

Neill synes jeg var god for Blackburn, men i WH har han ikke vært allverden og jeg ser helst at vi ser etter noen andre. I tillegg er fyren gal. Slike har vi nok av både på banen, benken og i styret.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1615 på: 15. Jan. 2009, 13:46 »
Luckas Neil. Har ike han en sinnsykt med lønn? Uansett bra spiller.
Ser å vi linkes til en haug med afrikanere, jeg er posetiv til det. Men husk det kommer et Afrika mesterskap om noen år. Bare ikke for mange.

Gazza's nephew signs for Newcastle United after scoring 22 goals in 30-minutes
http://www.sundaymercury.net/midlands-sport/trashtalk/2009/01/15/gazza-s-nephew-signs-for-newcastle-united-after-scoring-22-goals-in-30-minutes-66331-22698701/
Grattis folkens med ny spiller.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1616 på: 15. Jan. 2009, 13:49 »
There are reports in Brazil that Newcastle United are about to sign a promising young forward called Caio Ferreira
http://www.nufcblog.com/2009/01/15/interview-with-18-year-old-brazilian-coming-to-newcastle/
Intervju med kansje en spennende å kommende Newcastle spiller.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1617 på: 15. Jan. 2009, 14:00 »
En venn av meg er Tottenham fan og han er skråsikker på at Darren Bent vil ende opp i Newcastle i dette vinduet.
Hadde ikke det vært greit med Bent i troppen?
Han har scora 12 mål på 20 kamper for Tottenham denne sesongen.
Ganske bra med tanke på at han har vært benka i en lengre periode nå.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1618 på: 15. Jan. 2009, 14:05 »
Han har ikke peiling, med andre ord.
Vi har ikke råd til Darren Bent, selvom jeg ville ønsket han velkommen med åpne armer. Nå har vi også bydd på Gomis, noe som betyr at en Bent-overgang er langt unna.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1619 på: 15. Jan. 2009, 14:07 »

Han har sluttet. Anals siste innlegg var dagen før Wigan kampen. Han har begynt å jobbe for søndagsavisen The People.

Jøss, det får en si...
Noen grunn? Skal han spre sikre nyheter om Newcastle ut til hele landet nå altså?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida