20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 449784 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1590 på: 15. Jan. 2009, 11:06 »
Lurer på hvilken klubb han velger om Everton også er interessert. Ehhhhhhhhhhhhhhh

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1116982/Newcastle-Everton-4m-chase-Cameroon-midfielder-Mbia.html?ITO=1490
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1591 på: 15. Jan. 2009, 11:10 »
ja, må vere eit vanskelig valg
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1592 på: 15. Jan. 2009, 11:32 »
Kor mange Newcastle-fans er det i Kamerun?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1593 på: 15. Jan. 2009, 11:33 »
Nå skal jo Kinnear ha fått penger til transfers, mens Everton ikke har ei krone...

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1594 på: 15. Jan. 2009, 11:39 »
Hvis vi skal bruke penger på KUN 1 spiller i januar så er Mbia en svært god kandidat.  Er enig med de som mener 4 mill tilsynelatende er altfor lite, men jeg har allikevel et lite håp om at dette kan gå. Kinnear er faktisk sitert på at disse 2 spillerne som er omtalt kan komme til å koste 10 mill til sammen, så kanskje er dette bare et utgangsbud. At Mbia kan være interessert i PL nå er ikke utenkelig, men vi er nok ikke favoritter her.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1595 på: 15. Jan. 2009, 11:50 »
Inn: Ebondo, Mbia, Appiah, Løvenkrands

Ut: Geremi

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1596 på: 15. Jan. 2009, 11:51 »
Støtter de som tror at disse budene er lagt for å roe all turbulensen. Klarer ikke å se hvordan vi skal få kvalitetspillere til 4mp. Jeg tror vi ender opp med Løvendkrans og en låne signering.

Æhhh.... Jonas Gutierrez, Sebastian Bassong, Danny Guthrie... Holder de nye like høyt nivå som disse, skal vi være meget godt fornøyd.

Taper vi rettsaken mot Mallorca kan det vise seg at vi må ut med 8 mp for Jonas. Bassong har vært meget god og langt mer solid enn sin makker Colo som kostet 8 ganger så mye. Skal vi heve oss trenger vi en langt bedre spiller enn Guthrie sentralt. Han er en squad player, hverken mer eller mindre.

Jeg mener Guthrie er en god spiller og han kunne ha passet perfekt som defensiv midtbanespiller. Han jobber mye og gjør spillet enkelt. Heller ut med Butt, eks scum som begynner å dra på årene. Han er brukbar mot medium motstand med faller glatt gjennom mot bedre lag.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1597 på: 15. Jan. 2009, 11:53 »
Guthrie er langt mer enn en squadplayer, problemet nå er bare at han ikke har en dritt støtte på midten.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1598 på: 15. Jan. 2009, 12:04 »
Om Guthrie hadde hatt et spansk, tyrkisk, italiensk navn hadde alle hylla han her inne. Blir liksom for kjedelig for enkelte å sette pris på en engelsk spelar med bakgrunn fra Liverpool og Bolton, det er vedtatt uansett at han er middelmådig uansett kor bra han spelar.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1599 på: 15. Jan. 2009, 12:06 »
Jeg er av den oppfatning at Guthrie er en de få som har levert på et stabilt bra nivå dnne sesongen. Han er fremdeles ung, og hadde han spilt på et bedre lag hadde vi nok fått sett bedre hva han er god for.
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1600 på: 15. Jan. 2009, 12:10 »
Om Guthrie hadde hatt et spansk, tyrkisk, italiensk navn hadde alle hylla han her inne. Blir liksom for kjedelig for enkelte å sette pris på en engelsk spelar med bakgrunn fra Liverpool og Bolton, det er vedtatt uansett at han er middelmådig uansett kor bra han spelar.

Ja huff tenk å ha spilt for bakgårdsklubben Liverpool. Hadde han spilt for storklubben Genoa hadde vi nok sett på han som en verdenstjerne.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1601 på: 15. Jan. 2009, 12:11 »
Guthrie er langt mer enn en squadplayer

Dessverre

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1603 på: 15. Jan. 2009, 12:46 »

Ja huff tenk å ha spilt for bakgårdsklubben Liverpool. Hadde han spilt for storklubben Genoa hadde vi nok sett på han som en verdenstjerne.

Er vel ingen tvil om at han blir undervurdert pga han er en "Liverpool-reject".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1604 på: 15. Jan. 2009, 12:54 »
Guthrie er en knallspiller! Håndplukket av King Kev sådan ;)
Uansett, Guthrie har havnet i skyggen av våre argentinske importer, men jeg mener Guthrie har vært vår beste midtbanespiller sålangt denne sesongen. Leverer relativt stabilt, og har en herlig innstilling. Gjør også ting enkelt, og jeg er helt enig med King Kev og dere som sier han kan bli et bra anker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida