20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441479 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1530 på: 14. Jan. 2009, 17:16 »
han kan stikke så langt inni Helvette for min del. ENESTE han bidrar med på banen er klaging og syting og dribler 1 og mister ballen.. nei få han bort!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1531 på: 14. Jan. 2009, 17:17 »
Faen å jeg er dritt lei denne grineungen. Skjønner du ikke at det er ingen som ønsker å betale for deg. Snakk om å tro at man er bedre enn man egentlig er.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4793393,00.html

Visst er han god, men jeg er så forbanna enig. Han burde fått samfunnstjeneste som vannmann for Tufte IL den bortskjemte møkkaungen.

God spiller, men langt i fra fantastisk og hadde aldri fått plass på noen av de 3-4 store. Han har tryglet Wenger om at Arsenal må hente han de siste 3 årene, men Wenger har gang på gang sagt han ikke er interessert.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1532 på: 14. Jan. 2009, 17:18 »
Kinnear sa på pressekonferansen før Hull kampen at han vil ha inn minst 5 spillere
Bare så synd at Kinnear ikke har en dritt han skulle sagt! :(

Greit oppsummert!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1533 på: 14. Jan. 2009, 17:33 »
Jeg synes mange er i overkant negativ nå.

Vi har flere spillere som er på vei inn, vi er hallveis i vinduet og det skjer mye realistiske rykter rundt Newcastle.

Synes de fleste ryktene er bra også. Geremi kan vi godt selge. Vi har klart å holde på Owen, Given og Barton. Samt det spiller skredet som var varslet har det ennå ikke vært store antydninger om.

At Kinnear må presse penger utav ledelsen er vell ingen nyhet... Det er en manager som ikke må presse penger ut av sjefen og det er Mark Hughes. Scolari, Ferguson og Benities får ikke kjøpe engang....

Hvis vi klarer å få inn de forsterkningene som vi nå ligger ann til å få. så synes jeg vi har forsterket bra! samt at vi har igjenn klart å bruke minimalt med penger! Vi vet aldri om en spiller blir en slager, Bassong trodde jeg ikke ville bli god. Jo trodde jeg kom til å bli en kjempe hit...

Vi kan jo ikke få panikk for at vi ikke kan svømme i penger. Får vi 2 spillere på lån med opsjon på kjøp så er det også genialt! da får vi testet dem før vi evnt henter dem. Vi kan ikke ta for gitt at det er uten opsjon bare for at Nacho ikke hadde det... Nacho var last minute,  vi var desperat etter backup og tok vell imot det vi kunne få. Vi har ikke akkurat fordelen på vår side i forhandlingene når vi ringer på siste dagen i vinduet.

Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1534 på: 14. Jan. 2009, 17:36 »
For faen, vi har faen hatt krisemøter og møter alt for ofte nå i denne klubben, der er ikke normalt. Det sier det meste om dagens situasjon. Mennene på topp er i mine øyne ikke kompetente til å drive den sportslige delen av klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1535 på: 14. Jan. 2009, 17:37 »
Trodde aldri jeg skulle skrive dette, men Bullard hadde faktisk vært en perfekt løsning pr dags dato. £5 millioner er dog litt stivt, men når Wayne Bridge går for £10-12 millioner er det kanskje ikke så ille.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4793760,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1536 på: 14. Jan. 2009, 17:39 »
Jeg synes mange er i overkant negativ nå.

Akkurat som i sommer, og noe vi har god grunn til. Jeg gir faen i rykter og åndsvake cokneys. Jeg vil ha handling.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1537 på: 14. Jan. 2009, 17:59 »
Trodde aldri jeg skulle skrive dette, men Bullard hadde faktisk vært en perfekt løsning pr dags dato. £5 millioner er dog litt stivt, men når Wayne Bridge går for £10-12 millioner er det kanskje ikke så ille.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4793760,00.html

Helt vanlige priser for engelske spillere dette, og også en av grunnene til at det er veldig mange utendinger i Premier League!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1538 på: 14. Jan. 2009, 18:00 »
Nå er jo faktisk Bullard blitt engelsk landslagsspiller da, og han er jo den klart beste spilleren som Fulham. Så prisen er jo ikke helt for jævlig, den!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1539 på: 14. Jan. 2009, 18:03 »
Bullard hadde forsterka laget i tillegg kan han slå frispark cornere og slikt som laget vårt savner no vanvittigt, så synd han er for dyr for oss.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1540 på: 14. Jan. 2009, 18:05 »
Bullard hadde forsterka laget i tillegg kan han slå frispark cornere og slikt som laget vårt savner no vanvittigt, så synd han er for dyr for oss.

Jepp, og det er ganske ille når en liten klubb som Bolton nok en gang bruker mere penger enn oss. De har en stadion som tar halvparten av SJP. Kjøper vi engelsk vet vi i det minste hva vi får. Å kjøpe utlendinger som knapt har spilt kamper det siste halvåret er ren gambling, og det er svært sjeldent slike spillere slår til umiddelbart.
« Siste redigering: 14. Jan. 2009, 18:06 av Asbjørn »

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1541 på: 14. Jan. 2009, 18:07 »
Cornerene i vår forrige kamp mot West Ham var i hvertfall helt horrible. Tror jeg telte 5 helt elendige cornere. I en og samme kamp!!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1542 på: 14. Jan. 2009, 18:08 »
Cornerene i vår forrige kamp mot West Ham var i hvertfall helt horrible. Tror jeg telte 5 helt elendige cornere. I en og samme kamp!!!

De har vært horrible hele sesongen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1543 på: 14. Jan. 2009, 18:15 »
Guthrie sender nå og da gode cornere, men jevnt over er dødballene våre elendige. Har vi scora på direkte frispark i år enda nei?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1544 på: 14. Jan. 2009, 18:18 »
Guthrie sender nå og da gode cornere, men jevnt over er dødballene våre elendige. Har vi scora på direkte frispark i år enda nei?
Nope...Siste frispark vi scora på var vel Geremi borte mot Tottenham i fjor.