20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 448080 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1425 på: 13. Jan. 2009, 16:35 »
Syntes vi skal vente med å klage til vi faktisk har signert spillerne. Vi har blitt linket til enormt mye rare spillere gjenom transfervinduene, og Quashie er nok ikke den siste heller. Om vi faktisk mot all sannsynlig signerer den 30 år gamle midtbanespilleren så har vi derimot god grunn til å kritsere de som har signert han. For hvis vi ser på hvilke spillere som ble kjøpt i sommer var dette spillere stort sett som har mange gode år igjen av karrieren. Det er slike spillere vi må fortsette å kjøpe, og det tror jeg vi også kommer til å prøve å fortsette med. Men jeg er som Joakim stygt redd for at det kommer til å bli et nytt dårlig januarvindu for vår del.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1426 på: 13. Jan. 2009, 16:54 »
Fra N-O:

Kinnear also said: "There has been talk about us signing Nigel Quashie but there is no truth in it whatsoever, so you can kick that into touch."

However the manager did say that two loan deals were being discussed. He said: ?We are looking to bring in two loan players in the next 48 hours. Both are international players, one is Italian and one is Argentinean.

?They are not playing in their current side, but we need them at the moment. We are aware that other clubs are talking to them, so we'll have to wait and see.?

Hvis dette stemmer håper jeg vi tar med oppsjon på lånene. Vi gjorde ikke det med Nacho, og selv om det ikke vil bli aktuelt så er det lurt at vi har det om spillerne slår til.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1427 på: 13. Jan. 2009, 16:56 »
Hm, hvem kan disse spillerne være da? Vil tro at dette er spillere som holder til i europa.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1428 på: 13. Jan. 2009, 17:14 »
Fra dagens Chronicle:

Kinnear also revealed he was set to sign Ghana midfielder Stephen Appiah before the former Parma, Brescia, Juventus and Fenerbache ace took up a trial with Tottenham.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1429 på: 13. Jan. 2009, 17:20 »
Synd at Tottenham virker å være en mye mer attraktiv plass enn Newcastle for øyeblikket.

Oddur

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1430 på: 13. Jan. 2009, 17:25 »
For å være helt ærlig ble jeg overrasket over at vi i sommer klarte å signe Jonás og Colo, da dette er ordentlige klassespillere. Da vi også fikk tak i Bassong, mener jeg at det må være noen med litt vett i klubben. Selv om det ikke er så mange ting som har gått bra denne sesongen, så føler jeg at signingene er noe av det mest positive (bortsett fra xisco og nacho, som jeg omtrent ikke har sett, nacho er forsåvidt skadet).

Nå synes jeg ikke at Løvenkrands er noe å samle på, ikke i lengden i hvert fall. Men utfra sommersigningene så er jeg optimistisk. Jeg synes ikke det kan forventes at store etablerte navn kommer til klubben, men spillere som utmerker seg i portugal eller ligue 1 er ikke å forakte. Skulle gjerne sett raul meireles komme.

Hvis vi forresten signer Quashie, en spiller som er for dårlig for et Newcastle-rejects-lag, så begynner jeg å grine...
Vi kan vel ikke bare ta og selge Joe Kinnear?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1431 på: 13. Jan. 2009, 17:35 »
Kinnear har benektet at Quashie er aktuell for Newcastle.

Men tilbake til disse to lånene som Kinnear pratet om? Kan den ene være Saviola? Argentiner, og sliter benken i Real...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1432 på: 13. Jan. 2009, 17:43 »
Jeg tenkte Saviola med en gang, men så ble jeg usikker på om vi trenger en spiss. Dog kan det tenkes at Saviola er tiltenkt en rolle som offensiv midtbane spiller.. Jeff Vetere har vel gode kontakter i Real Madrid så vidt jeg vet!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1433 på: 13. Jan. 2009, 17:51 »
Fra dagens Chronicle:

Kinnear also revealed he was set to sign Ghana midfielder Stephen Appiah before the former Parma, Brescia, Juventus and Fenerbache ace took up a trial with Tottenham.
Faen at vi ikke var tidligere ute og fikk han.. Er ikke hver dag så gode spillere er klubbløse og kan hentes gratis.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1434 på: 13. Jan. 2009, 17:54 »
Jeg tolket det som om vi hadde vært i kontakt med han, men han valgte å prøve seg i Tottenham fremfor oss??

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1435 på: 13. Jan. 2009, 17:55 »
Tottenham er jo en mer ambisiøs klubb enn hva Newcastle er..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1436 på: 13. Jan. 2009, 17:59 »
Men like ræva... Om ikke verre.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1437 på: 13. Jan. 2009, 18:01 »
Hehe, sant.. Men de ender garantert over oss på tabellen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1438 på: 13. Jan. 2009, 18:47 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_4788994,00.html

Lovenkrands kommer kun på lån ut sesongen evt. Det synes jeg er helt greit! Da får vi inn en mann ekstra de kommende månedene, og dersom han skulle slå til signer vi han. Win - win.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1439 på: 13. Jan. 2009, 18:51 »
På lån fra kven? :D Blir vel meir ei halvårskontrakt :P