20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 445244 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1320 på: 11. Jan. 2009, 13:58 »
Hvis vi kjøper Huseklepp så begynner jeg å heie på Sunderland i steden.

Hehe. Og jeg på Stoke

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1321 på: 11. Jan. 2009, 14:02 »
Hvor kommer dette ryktet fra egentlig?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1322 på: 11. Jan. 2009, 14:03 »

Hehe. Og jeg på Stoke
Jeg på Middlesborough.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1323 på: 11. Jan. 2009, 14:06 »
Hahaha! Huseklepp hadde blitt en hit!  ;D
Invester heller i Moha. ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1324 på: 11. Jan. 2009, 14:07 »

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1325 på: 11. Jan. 2009, 14:11 »
Tror nok Given kommer til å gå, ingen vits å ha en keeper som ikkje vil være i klubben. Synes det på en måte er dårlig gjordt av Given og gå ut nå i disse tider, når det er spilleropprør. Da trengs det at slike som han tar ansvar. Men nok om det vi har en utmerket god keeper i Steve Harper. Han fortjener sjangsen til å være 1 keeper. Tror faktisk han hadde stått for England hadde han spillt fast.
Og skulle vi få the Holy Goalie fra Celtic også så har vi to av di beste keeperne på øyna.

Liker litt linken på Mereiles, eller ka han hette,men sjønner ikke at prisen på han skal være 4 m pund, når prisen på veloso er 18m pund. Ville nok heller godt for Veloso, men han er vel langt over vår klasse ;

Kjøper vi Mendes/Ferguson sjønner jeg at klubben vår kommer til å rykke ned i løpet av 1-3 år, da får vi indikasjoner på va ambisjonene til klubben er. Som flere har nevnt allerede, for noen mnder siden, skulle vi kjøpe unge spillere, men nå plutselig dårlige gamle spillere:(

En som har imponert i år er, Cisse, synes vi bør gå for han NÅR Owen forsvinner, selv om han er ett rauhåll :) Vi bør ha en opprensking til sommeren, for å se hvem som vil verme videre.
Det er mange som bør fjernes fra den nåværende troppen: Butt, Amøben, Viduka, Geremi, Cacapa etc.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1326 på: 11. Jan. 2009, 14:13 »
tror ikke Huseklepp vilel blitt noe annet en reservelagspiller i newcastle. Tror ikke det hadde vært stor forkjlell på ham og ameobi på vingen, bortsett fra at Ameobi er giftigere forran mål.

Jeg liker at vi linkes til Citys unge talenter, og jeg tror at hvis vi skal få dem, må vi ofre Given. Jeg klarer ikke å se hvordan city skal akseptere noen bud fra oss, hvis vi avslår bud på Given. De trenger jo ikke pengene fra oss, og kan like godt bare akseptere West ham sine bud, selv om de muligens er lavere.

Men hvis vi skal være ærlige med oss selv, så befinner klubben seg på et kritisk stadium. Vi trenger å tenke framsiktig selv om vi befinner oss i nedrykkstriden. Og to signereringer som kommer til å bli gode i fremtiden er nettopp Onohua og Johnsen. De er kanskje fremtidige landslagspillere.
Så hvis Given vil dra selv (noe jeg ikke tror)  hadde det vært bra med en byttehandel mot disse to lovende. Given har flere sesonger igjen på høyt nivå, og vil være en legende for meg uansett om han drar eller ikke. Og hvis han skulle dra vil jeg ikke ha inn noen erstatter vi har Steve Harper som er en over gjenomsnittet Keeper i PL. Og en ung og sulten nederlandsk U-21 keeper, som Chelsea var linket til ifjor.  I tillegg har vi Fraser Forster som også er et kjempetaletn. Harper fortjener etter å ha levd i Givens enorme skygge, å få komme fram i lyset å skinne litt. Jeg tror Harper er god nokk for det engelske landslaget hvis han får stå fast uke inn og uke ut.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1327 på: 11. Jan. 2009, 14:14 »
13.00 Midfielder Stephen Hunt has expressed his desire to play in the Premier League but Reading are hopeful of keeping him and have yet to receive an offer.

Transferclockwatch skysports

Er dette noe for oss?

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1328 på: 11. Jan. 2009, 14:17 »

Hehe. Og jeg på Stoke
Jeg på Middlesborough.
Og jeg tar livet av meg

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1329 på: 11. Jan. 2009, 14:19 »
Eg håpar no fortsatt på at Given blir i klubben...og det lenger enn kun til sommaren. Men sjølvsagt skal skje mykje for at det skal skje...Lov å drøyma...akk ja...I want to sleep for a long while

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1330 på: 11. Jan. 2009, 14:23 »
tror ikke Huseklepp vilel blitt noe annet en reservelagspiller i newcastle. Tror ikke det hadde vært stor forkjlell på ham og ameobi på vingen, bortsett fra at Ameobi er giftigere forran mål.

Jeg liker at vi linkes til Citys unge talenter, og jeg tror at hvis vi skal få dem, må vi ofre Given. Jeg klarer ikke å se hvordan city skal akseptere noen bud fra oss, hvis vi avslår bud på Given. De trenger jo ikke pengene fra oss, og kan like godt bare akseptere West ham sine bud, selv om de muligens er lavere.

Men hvis vi skal være ærlige med oss selv, så befinner klubben seg på et kritisk stadium. Vi trenger å tenke framsiktig selv om vi befinner oss i nedrykkstriden. Og to signereringer som kommer til å bli gode i fremtiden er nettopp Onohua og Johnsen. De er kanskje fremtidige landslagspillere.
Så hvis Given vil dra selv (noe jeg ikke tror)  hadde det vært bra med en byttehandel mot disse to lovende. Given har flere sesonger igjen på høyt nivå, og vil være en legende for meg uansett om han drar eller ikke. Og hvis han skulle dra vil jeg ikke ha inn noen erstatter vi har Steve Harper som er en over gjenomsnittet Keeper i PL. Og en ung og sulten nederlandsk U-21 keeper, som Chelsea var linket til ifjor.  I tillegg har vi Fraser Forster som også er et kjempetaletn. Harper fortjener etter å ha levd i Givens enorme skygge, å få komme fram i lyset å skinne litt. Jeg tror Harper er god nokk for det engelske landslaget hvis han får stå fast uke inn og uke ut.
Ja også har vi Söderberg som er fast keeper på reservelaget og er spådd en lysende fremtid. ;D

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1331 på: 11. Jan. 2009, 14:27 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/mancity/4217100/Manchester-City-turn-sights-on-Carlo-Cudicini-after-Shay-Given-offer-rejected.html

Manchester City have been linked with a move for Chelsea goalkeeper Carlo Cudicini after having their "laughable" £3 million offer for Newcastle's Shay Given rejected.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1332 på: 11. Jan. 2009, 14:34 »
Hvor lenge varer egentlig kontrakten vår med Given? Hold på mannen, med mindre det kommer inn et vilt bud fra City.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1333 på: 11. Jan. 2009, 14:37 »
Tror han har kontrakt ut sesongen 2010/11.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1334 på: 11. Jan. 2009, 14:39 »
Palermo star Mark Bresciano is reported to be closing in on a Premier League switch, with Middlesbrough, Everton, Newcastle United and Fulham reportedly waiting for the Australian to decide bewteen them.

http://www.goal.com/en/news/743/palermo/2009/01/11/1055293/mark-bresciano-set-for-premier-league-switch

Goal er kanskje kanskje ikke den mest troverdige kilden, vil heller ha Meireles enn Bresciano, da de ligger i ca. samme prisklasse. ::)