20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1305 på: 11. Jan. 2009, 12:25 »
Hva er så galt med Løvekrands?? Han kan spille både venstreving og høyreving og vil således være perfekt backup for Duff og Jonas. Dersom Zoggy drar trenger vi en slik spiller, og siden vi får han gratis har vi ingenting å tape på å hente han! Når det er sagt så tror jeg ikke noe på ryktene om at han er på vei...

Hvor lenge har egentlig Løvenkrands vært uten klubb? Siden i sommer? Det kan jo ikke være helt uvesentlig i denne diskusjonen?
Eller er det bare jeg som er håpløst blank fordi jeg ikke vet dette?

Hva vi har å tape? Jo det skal jeg fortelle deg. Enda en overflødig spiller som knapt nok bidrar med noe. En eventuell liste over slike spillere i Newacstle begynner å bli urovekkende lang:
- Mark Viduka (KONSTANT skadet)
- Xisco (får ikke muligheten, tragisk nok)
- Cacapa (udugelig og nettop en slik signing som Løvenkrands eventuelt vil være, skeptisk)
- Geremi (utgått på dato og får knapt nok muligheten, måtte spille igår og beviste utmerket vel hvorfor han ikke spiller mer)

Barton er også temmelig nærme en plass på lista fordi han enten sitter inne eller er skadet det meste av tiden. Smith og Ameobi kan også diskuteres.

Og folk klager på at vi har for liten stall. Problemet er vel snarere at vi har altfor mye daukjøtt....

Med Ashley sin "sparebørse-politikk" så ender det vel på toppen av det hele opp med at Løvenkrands velger et mer fristende tilbud enn det Newcastle klarer å stable på beina. Om jeg da skal le eller gråte vet jeg ikke!

Beklager negativiteten her nå, men jeg er drittlei alt tullet i klubben nå!

Skriver under på dette innlegget kyllingmannen. Vi har også hentet tragiske spillere som Babayaro og Bernard (for andre gang). Dansken vil helt klart være et typisk Newcastle kjøp. Kan godt legge på Dunne også. En spiller som har vært forferdelig for City i år.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1307 på: 11. Jan. 2009, 12:38 »
Jeg har en følelse om at ryktet om at vi er på vei til å signere Mendes stemmer, en spiller som slet litt i Portsmouth da han var der. Nå spiller han fast på Rangers, og scoret på et nydelig langskudd forrige helg.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1308 på: 11. Jan. 2009, 12:41 »
Og han er sentral midtbane ?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1309 på: 11. Jan. 2009, 12:49 »
Og han er sentral midtbane ?

Ja det er han (Pedro Mendes).
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1310 på: 11. Jan. 2009, 12:59 »
Jeg har en følelse om at ryktet om at vi er på vei til å signere Mendes stemmer, en spiller som slet litt i Portsmouth da han var der. Nå spiller han fast på Rangers, og scoret på et nydelig langskudd forrige helg.

Han slet vel også i Tottenham. En spiller som ikke skal være god nok for en klubb som Newcastle, men dessverre er det kun slike middelmådigheter som vurderer å spille for klubben vår. Nå skal det ikke så veldig mye til å herje i den skotske toppdivisjonen. Tipper selv spillere som Butt, Smith, Ameobi, Taylor og Geremi hadde gjort det.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1311 på: 11. Jan. 2009, 13:15 »

Han slet vel også i Tottenham. En spiller som ikke skal være god nok for en klubb som Newcastle, men dessverre er det kun slike middelmådigheter som vurderer å spille for klubben vår. Nå skal det ikke så veldig mye til å herje i den skotske toppdivisjonen. Tipper selv spillere som Butt, Smith, Ameobi, Taylor og Geremi hadde gjort det.

Den skotske ligaen er på nivå med Norge. Pedro Mendes har allerede vært i PL og herjet ikke akkurat da. At han gjør det i den skotske ligaen er ingen overraskelse. Jeg likte bedre at vi er linket til Raul Meireles. Han gjør mye grovarbeid som kanskje ikke alltid er like synlig men er blitt belønnet med et knippe landskamper for et av verdens beste landslag. Tviler selvsat på at det er hold i de ryktene, men fy faen så deilig om vi hadde skaffet oss han.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1312 på: 11. Jan. 2009, 13:20 »

Den skotske ligaen er på nivå med Norge. Pedro Mendes har allerede vært i PL og herjet ikke akkurat da. At han gjør det i den skotske ligaen er ingen overraskelse. Jeg likte bedre at vi er linket til Raul Meireles. Han gjør mye grovarbeid som kanskje ikke alltid er like synlig men er blitt belønnet med et knippe landskamper for et av verdens beste landslag. Tviler selvsat på at det er hold i de ryktene, men fy faen så deilig om vi hadde skaffet oss han.
Selvfølgelig hadde Raul Meireles vært et bedre kjøp, men hadde ikke gjort meg noe om Mendes hadde kommet. Men go Meireles, come to us! ;D

Tor Øyvind

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1313 på: 11. Jan. 2009, 13:31 »
Fant dette på nettavisen:

Newcastle nærmer seg en avtale med Pablo Mendes fra Rangers og Raul Meireles fra Porto. (News of the World)

Samme klubb ønsker seg også Aston Villas venstreback Nicky Shorey, og er villige til å tilby Charles N'Zogbia som en byttehandel. (The People)

Dette må vel betraktes som positive nyheter. Da vet vi i allefall at det skjer noe. Litt usikker på Pablo Mendes, imponerte ikke stort sist han var i portsmouth, hvis man ser bort fra frisparkene og lang skuddene hans. Men Raul Meireles er en spiller jeg synes er spennende. Har ikke sett så mye av ham i det siste men var imponert over han under sommerenes EM. Vi burde også gå for å hente Shorey når vi har bare enrique på venstre backen som noen ganger virker helt forstyrret når han spiller. Men han skal ha at han er veldig kjapp i beina så han klarer stort sett og rydde opp igjen men han må klare å treffe på4 meters pasninger.

Får vi inn Løvenkrands gratis så kan det se lysere ut. Viktigste er at vi får inn noe nytt blod i laget nå. I tillegg nærmer de skadede spillerne seg. Jeg ser lys i enden av tunnelen nå:P

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1314 på: 11. Jan. 2009, 13:32 »
11.30 Defender Nedum Onuoha believes Manchester City could be as big as Real Madrid in the next five years and has no intention of leaving the club. Onuoha has been linked with a move away from Eastlands.

Hentet fra Skysport transfer clockwatch.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1316 på: 11. Jan. 2009, 13:49 »
NEWCASTLE United have rebuffed Manchester City?s opening bid for Shay Given ? by demanding midfielder Michael Johnson AND cash in part-exchange.

And if City are willing to also part with defender Nedum Onuoha, United would be willing to do a straight swap for their unsettled goalkeeper.

Magpies boss Joe Kinnear is seething at City?s cheeky sub-£4 million bid for Given, but will sell the Irishman if Johnson and, ideally, his fellow England Under-21 international Onuoha arrive on Tyneside in return.

With Kinnear aware that, as in August, offers for ANY of Newcastle player will be considered this month, the prospect of a part-exchange deal holds particular appeal.

West Ham want Johnson, main picture, as part of Newcastle old boy Scott Parker?s proposed move to Eastlands, but City?s 20-year-old would prefer a move north rather than south.

After an impressive rise to prominence as a teenager, which attracted the attention of Arsenal boss Arsene Wenger, Johnson was rewarded with a new five-year contract last summer.

But his progress has been stunted by injuries, and while sitting out the last four months with a pelvic problem, Johnson has seen Stephen Ireland shine in his absence.

That is why United are now working to convince City to part with a player who would address Kinnear?s desperate need for extra drive and creativity in midfield.

And Newcastle are also keen on 22-year-old Onuoha, versatile enough to play right across the back four.

Versatility is one reason former Rangers star Peter Lovenkrands is set to arrive at St James?s Park. The 28-year-old?s free agent status is another.

Another Scandinavian winger, SK Brann?s Erik Huseklepp, has also caught the eye as Newcastle shop on the cheap.

But failure to land Johnson ? whose City team-mate Jo, the struggling Brazilian striker, has also been on Kinnear?s radar ? could see the Magpies move for Portugal playmaker Raul Meireles.

Newcastle?s director of football Dennis Wise has placed Porto ace Meireles, who is now a regular for Portugal and rated at £4m, high on a shortlist of mainly Iberian-based targets, which also includes Real Mallorca striker Pierre Webo.

But unless players leave St James?s, Lovenkrands may be Kinnear?s only attacking signing, with a left-back his other main priority.

A loan move for Roma?s John Arne Riise is back on the agenda, and Midlands sources suggest Coventry youngster Daniel Fox is a longer-term Toon target.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1317 på: 11. Jan. 2009, 13:52 »
Huseklepp:P wtf?
Newcastle United Football Club<3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1318 på: 11. Jan. 2009, 13:55 »
Hvis vi kjøper Huseklepp så begynner jeg å heie på Sunderland i steden.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1319 på: 11. Jan. 2009, 13:58 »
Hahaha! Huseklepp hadde blitt en hit!  ;D