20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441690 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1230 på: 09. Jan. 2009, 22:10 »
Han har vore forferdelig for City. Ikkje keen på han!
Urovekkande at vi berre skal hente spelarar på lån, tyde vel ganske sikkert på at vi ikkje kjem til å kjøp så mange spelarar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1231 på: 09. Jan. 2009, 22:13 »
Jeg håper Wise kan fikse noen signeringer på lik linje som Guthrie og Bassong. Begge spillere som har vært blant di beste i troppen hele sesongen og begge er unge og sultne spillere med et godt hjerte for fotballen og newcastle (det føler jeg iallefal utifra utalelser av begge og intervjuer)
Newcastle United Football Club<3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1232 på: 09. Jan. 2009, 22:38 »
Jo har vært ræva for City, men han har helt klart kvaliteter. Hadde vært positiv til han, han er et langt bedre alternativ enn Carroll på topp... Tror han kunne gjort det greit siden vi har vinger som kan fore han med innlegg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1233 på: 09. Jan. 2009, 22:47 »
Mens Xisco bare er....glemt?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1234 på: 09. Jan. 2009, 22:55 »
Virker sånn. Jeg regner nesten ikke med Xisco lenger, han får jo ikke spille uansett. Ikke at jeg skjønner hvorfor... Bruker den snørrvalpen Carroll i stedet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1236 på: 09. Jan. 2009, 23:05 »
Virker sånn. Jeg regner nesten ikke med Xisco lenger, han får jo ikke spille uansett. Ikke at jeg skjønner hvorfor... Bruker den snørrvalpen Carroll i stedet.

Xisco er ute i kulden, ingen tvil om det! Det har nok mye med den manageren vi har og gjøre, Kinnear kan rett og slett ikke ha troen på Xisco. Han nevnte vel i intervjuet før kampen i morgen at vi kun har to friske spisser, men Xisco er da frisk han vel?

Men sånn er det, det er alltid slik at manageren har spillere han har tro på og ikke tro på.(rævva setning men :P)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1237 på: 09. Jan. 2009, 23:09 »
Jo, men det er jo fryktelig trist. Mannen har jo strengt tatt ikke fått noen real sjanse!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1238 på: 09. Jan. 2009, 23:13 »
Jeg har flere ganger lurt på om det har skjedd noe mellom de to. Kan jo hende Xisco har slengt noen gloser mot JK feks, tipper at JK er en mann som ikke lar seg pille på nesen, og at det er derfor han nektet å bruke ham.

NOE må ha skjedd, for Xisco kan umulig være så ræva at han ikke hadde fortjent flere minutter enn det han har fått så langt i år.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1239 på: 09. Jan. 2009, 23:15 »
Jo, men det er jo fryktelig trist. Mannen har jo strengt tatt ikke fått noen real sjanse!

Det sa ikke jeg noe om, men selvfølgelig mannen fortjener en sjanse. Dog synes jeg Andy Carroll har gjort seg fortjent til å få spille i morgen, så det støtter jeg fullt ut! Carroll er i besittelse av mer ekstreme ferdigheter enn Xisco, etter hva jeg har sett. Nettopp derfor jeg synes Carroll er en spennende spiller også.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1240 på: 09. Jan. 2009, 23:54 »
Frykter også dette. Er jo VELDIG oppsiktsvekkende når Kinnear før kamp rett og slett overser at Xisco er spiss, og sier at vi bare har to friske spisser på a-laget.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1241 på: 09. Jan. 2009, 23:57 »
Hvertfall ikke noe motiverende for spanjolen på benken.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1242 på: 10. Jan. 2009, 00:29 »
Viana-Luque-Xisco Virker jo nermest som Newcastle alltid må kjøpe ein dyr speler fra spansk fotball for så og ødelegge han.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1243 på: 10. Jan. 2009, 01:24 »
Viana kom fra Sporting, men point taken  ;)
Er ihvertfall amatørmessig å betale så mye for en slik spiller om en ikke har den fjerneste plan om å bruke ham.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1244 på: 10. Jan. 2009, 09:33 »
Håper dette er non-sense MEN:

På newcastle-online ryktest det om at Riise er i byen, og at vi prøver oss på James Beattie. Siste nemnte hadde vore ein tragisk signing.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!