20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441600 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1200 på: 08. Jan. 2009, 22:53 »
nice, da blir han sikkert billig :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1201 på: 08. Jan. 2009, 22:57 »
Jeg tenkte akkurat, å nei, ikke enda en som sliter med utenomsportslige problemer inn i denne klubben. Så forskjellig kan man tenke :P

Bobby Robson hadde jo suksess med en del "bad-boys" i sin tid, men akkurat nå tror jeg det siste vi trenger er enda en kilde for the Sun til å skrive en negativ sak om oss hver uke.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1202 på: 08. Jan. 2009, 23:01 »
Har ikke tro på noen gigantkjøp, men hadde vært moro å fått inn minst en spiller som folk lettet litt på øyenbrynene av. Da tenker jeg på spillere som Bafetimbi Gomis o.l.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1203 på: 08. Jan. 2009, 23:03 »
Det hadde sannelig gjort susen ja! Et kjøp som ville begeistra både fans og medspillere. Vi trenger noen slike oppturer som en bra signering kan gi oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1204 på: 08. Jan. 2009, 23:05 »
Er ikke Gomis etterhvert blitt en spiller man kan tenke på som en stor-signing. I den ene kampen jeg egentlig har sett han, St. Etienne mot RBK var han så dårlig at jeg ikke finner ord, men bortsett fra det har han vel vært veldig god? I alle fall en signering jeg ville vært positiv til.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1205 på: 08. Jan. 2009, 23:08 »
Jo, ja... Men han er ikke Arshavin eller Moutinho, som jeg ser på som drømmekjøp - mye pga. at vi bare kan drømme om å få dem, tenker jeg ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1206 på: 08. Jan. 2009, 23:30 »
http://www.nufcblog.com/2009/01/08/mido-unhappy-at-knowing-nothing-about-pending-magpies-swap-deal/

Kan nesten se ut som det er noe i ryktene angående Mido. En ren byttehandel Smith-Mido er helt greit for min del, vi bytter bort en spiller som kan spille DM, OM, ving, back og spiss, noe som hadde vært bra om han ikke hadde vært like ræva i alle de posisjonene. Mot en spiller som faktisk KAN skåre mål.. Mido - Martins på topp tror jeg ville vært en bra duo! Krysser fingrene for dette jeg.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1207 på: 09. Jan. 2009, 00:04 »
Ja Fat Mike, Vi VENTER!
Who else...... Alan Shearer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1208 på: 09. Jan. 2009, 00:09 »
Er du veldig utålmodig når det gjelder transfers?? :) hehe... Er nesten ingen klubber som har kjøpt enda, litt rart at det alltid skal gå 2-3 uker før man kjøper. Burde man ikke bestemme seg for hvem man skal ha å starte forhandlingene FØR vinduet åpner!?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1209 på: 09. Jan. 2009, 00:33 »
Hmm, veit ikke om jeg blir overlykkelig over Smudge mot Mido. En av grunnene til at Smudge ikke har prestert bra nok er fordi han har blitt brukt i posisjoner han ikke skal brukes i.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1210 på: 09. Jan. 2009, 08:00 »
Ja Fat Mike, Vi VENTER!

Jeg tror vi må vente forgjeves...blir nok til at han gir oss penger nok til å signere enn par møkka spillere!

Jeg er veldig pessemistisk når det kommer til den feite idioten der.Man kan ikke forvente seg noe av han har jeg lært..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1211 på: 09. Jan. 2009, 09:53 »
Aston Villa boss Martin O'Neill has told left-back Nicky Shorey he can leave the club, with West Ham and Tottenham both interested. (The Sun)
Vist ikke prisen er for stiv, ja takk til han.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1212 på: 09. Jan. 2009, 12:50 »
Tror ikke vi kjøper noen, FATMIKE skal melke kua for alt den er vært, først skal han selge alle gode spillere, for å tjene penger på dem, deretter selger han klubben.'
Og di spillerene vi er linket med i det siste er helt skandale. Er det noen i Nufc som følger med i timen eller ?

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1213 på: 09. Jan. 2009, 13:49 »
Tror ikke vi kjøper noen, FATMIKE skal melke kua for alt den er vært, først skal han selge alle gode spillere, for å tjene penger på dem, deretter selger han klubben.'
Og di spillerene vi er linket med i det siste er helt skandale. Er det noen i Nufc som følger med i timen eller ?

Følger du med i timen eller? Skriver jo bare piss overalt...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1214 på: 09. Jan. 2009, 14:05 »
Er du veldig utålmodig når det gjelder transfers?? :) hehe... Er nesten ingen klubber som har kjøpt enda, litt rart at det alltid skal gå 2-3 uker før man kjøper. Burde man ikke bestemme seg for hvem man skal ha å starte forhandlingene FØR vinduet åpner!?

Jepp LT. Jeg er redd mange av 3 poengerne kan ende opp i null/ett poengskamper, da jeg tror at signeringer hever laget mentalt fra starten av... Men ja utålmodig er bare førsteordet:) Jeg tror ikke på julenissen jeg heller BallaJazz. Men lever i håpet som vanlig. Jeg trodde også man skulle st klar med forhandlingene når vinduet åpnet: Men Wise rekker sikkert ikke opp til ruta, den lille hage-gnomen.
« Siste redigering: 09. Jan. 2009, 14:18 av NUFranC »
Who else...... Alan Shearer