20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 445314 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1170 på: 07. Jan. 2009, 20:09 »
Min aller største frykt for dette transfervinduet er at vi begynner å selge spillere og ikke klarer å få noen nye inn. Som flere har nevnt, vi er vel ikke akkurat superattraktiv som klubb. Håper for guds skyld at de som styrer skuta innser dette og ikke selger unna brukbare spillere uten å ha erstattere som er bedre klar.
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1171 på: 07. Jan. 2009, 20:19 »
Barry Ferguson har nettopp pratet på Talksport og fortalt at han mest sannsynlig har spilt sin siste kamp for Rangers. Blir dette vår første signering?

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1172 på: 07. Jan. 2009, 20:34 »
Hihi:

http://www.readytogo.net/smb/showthread.php?t=379260

Synst enda det er morsomt at folk enda snakker om dette:P Jose har sagt det flere ganger klart at han ikke er ute etter spisser og at adriano er med i planene hans og er et av hans "våpen" som han så fint kalte det:)
men var morsomt tho:P
Newcastle United Football Club<3

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1173 på: 07. Jan. 2009, 21:26 »
onkeln min (MA) sendte mail til meg at han skulle bruke 200 mp på spillera det her vindue, 200 mill for Christano ronaldo.. så troverdig er den der :P

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1174 på: 07. Jan. 2009, 21:57 »
Skulle likt å høre hvilke argumenter Newcastle bruker overfor spillere/agenter for å prøve å overbevise dem om at Newcastle er den rette klubben.    Klarer ikke komme på ett eneste fornuftig argument ???
- Vi kjemper i bunnen av PL
- De få profilene/stjernene vi har forsvinner mest sannsynlig iløpet av sommeren
- Ledelsen og styringen av klubben gidder jeg ikke kommentere videre
- Fantastisk publikum?   kan ikke bruke det heller når vi ikke fyller tribunene
- Ikke gir vi høye lønninger lengre (skal sies at akkurat den er fornuftig av klubben)
- 6 ulike managere iløpet av en evt 3 års kontrakt,  forandring fryder jo.
- Bli kjøpt av en manager som er der på midlertidig basis!

Eneste vi evt kan lokke med må være spilletid, men da er det jo snakk om spillere som ikke får spilletid i sin klubb.   Mange gode spillere som sliter benken i ulike klubber, men er ikke dem som kan løfte oss til å bli ett "topplag"

Ja blir en spennende tid framover ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1175 på: 08. Jan. 2009, 10:57 »
Manchester City har visst lagt inn et bud på 8 millioner pund for Shay Given. Noen andre enn meg som synes det er altfor lite med tanke på at de gav 12 millioner pund for Wayne Bridge? Er bare og avslå alt under 20 millioner pund ass. Blir vi nødt for å selge han, så må vi få mest mulig slik at vi kan få inn noen klassespillere, selvom det ikke blir lett.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1176 på: 08. Jan. 2009, 10:59 »
Newcastle to hijack Gael Givet move to Blackburn
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/01/08/newcastle-to-hijack-gael-givet-move-to-blackburn-115875-21024689/
Posetivt. Har hatt sansen for denne spilleren siden jeg spilte det gammle championchip manager ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1177 på: 08. Jan. 2009, 11:02 »
Blackburn and Newcastle battle for Manchester City defender Nedum Onuoha
Denne spilleren hadde jeg ikke sagt nei takk til. Ung å god spiller.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/01/08/blackburn-and-newcastle-battle-for-manchester-city-defender-nedum-onuoha-115875-21024686/

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1178 på: 08. Jan. 2009, 11:08 »
Kinnear may land Ferguson for £3m
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/01/08/kinnear-may-land-ferguson-for-3m-61634-22639354/
Tror faktisk denne spilleren er noe av det beste vi kommer til å kjøpe, vist vi kjøper noen i det hele tatt da?
Tror ikke det er midler til spillere som Inler osv. Så da er vel Ferguson noe av det beste vi kan få til en grei pris. Vist vi ikke satser på å låne spillere da.

Ser å at Arsenals gammle spiller Edu, kansje går på lån til en engelsk klubb? Spiller for tiden i Spania.
Hadde han vært noe for oss?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1179 på: 08. Jan. 2009, 11:09 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1109042/Smith-hits-Newcastle-agree-Mido-swap-deal-Boro.html

Kinnear prøvde å bytte Smith mot Mido. MIDO - he's got a bomb you know  ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1180 på: 08. Jan. 2009, 11:13 »
Jeg hadde sagt ja til Mido i stedet for Smith, men tipper at Mido ikke vil spille for oss.
Onuha har jeg tidligere sagt jeg gjerne vil ha, dersom City kjøper Given kan vi prøve oss på 8MP Onuha og Johnson feks.
Ferguson er helt greit dersom han skal erstatte Butt, Barry har visstnok vært veldig god i Ranger etter at han fikk lov til å kun tenke på den defensive jobbingen..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1181 på: 08. Jan. 2009, 12:09 »
Mark Hughes sier at det ikke er blitt bydd på Shay:
While Hughes remains optimistic that he will be able to bolster his squad in the coming weeks, he did dismiss speculation linking City with a move for Newcastle goalkeeper Shay Given.

"No, I don't think there has been an offer for Shay Given," he said.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1182 på: 08. Jan. 2009, 12:12 »

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1183 på: 08. Jan. 2009, 12:25 »

"No, I don't think there has been an offer for Shay Given," he said.

Lurer på kva kontroll han har i City :P

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1184 på: 08. Jan. 2009, 13:33 »
For guds skyld ikke Mido. Jeg mener seriøst at Shola er bedre. Har sett ham i en del kamper og han er overhodet ikke god! Og Barry er også krise. Vi trenger som sagt en ung kreativ midtbanespiller. Får vi en en skikkelig spiller der er jeg egentlig fornøyd. Ellers har vi ok dekning, eller godt nok lag til å holde oss oppe i PL vaffal