20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 444246 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1095 på: 06. Jan. 2009, 09:34 »
Pompey and West Ham are in a battle for the signature of £300,000-rated Norwegian defender Stefan Strandberg, 18. (The Sun)

Noen som vet hvem dette er? hvilken klubb spiller han for?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1096 på: 06. Jan. 2009, 09:39 »
Vi kjemper vist med Big Sam om denne spilleren?
http://www.sport.co.uk/news/Football/12123/Kinnear_and_Allardyce_in_race_for_Makukula_.aspx
Kinnear and Allardyce in race for Makukula
Noen som vet noe om han. Jeg har aldri hørt navnet engang.

Ifølge fm er han en portugisisk spiss
født 4.3.1981
191 høy
89 kg
14 u21 landskamper
Tidligere klubber: Salamanca, Nantes, Valladolid, Sevilla, Gimnastic, Maritimio og nå er han i Benfica tror jeg. Virker ikke som noe kvalitetspiller, og håper det ikke er noe i disse ryktene. Men er en høy targetman, ala Xisco,Viduka, Carroll evt smith. Vi trenger ikke denne spilleren.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1097 på: 06. Jan. 2009, 10:14 »
- Tottenham ser ut til å hente Defoe, og da kan kanskje Bent være tilgjengelig? Bytte Zoggy??
- Wenger vurderer ifølge rykter å tilby Bentner + cash for Upson. Er Bentner tilgjengelig?? Bytte Zoggy??
- Bale får ikke spille i Tottenham og ER venstreback og KAN slå frispark. Bytte Zoggy??
- Kan vi ikke for f.. kjøpe Inler!!! Han er jo akkurat det vi trenger/må ha på midten!

Og
- Perdro Mendez er en perfekt mann for en PL 10-12 klubb. Om det er det vi vil være er det bare å kjøpe!
- Og da kan vi jo også låne Steffen Iversen og kjøpe tilbake Boumssong.
« Siste redigering: 06. Jan. 2009, 10:17 av Kristian G »

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1098 på: 06. Jan. 2009, 10:36 »
Makukula er en enorm brase av en spiss. Tydelig at Kinnear fremdeles er hypp på å spille med en stor targetman forann.
Oscillons From The Anti-Sun

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1099 på: 06. Jan. 2009, 11:41 »
Forsvinner Given fra Newcastle. Ja da mener den polske landslagssjefen at denne spilleren burde si ja til Newcastle.
Boruc advised to quit Celtic for Newcastle
 http://www.celtic.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=137857
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1100 på: 06. Jan. 2009, 11:43 »
Pompey and West Ham are in a battle for the signature of £300,000-rated Norwegian defender Stefan Strandberg, 18. (The Sun)
Noen som vet hvem dette er? hvilken klubb spiller han for?

http://www.mandalskameratene.no/start.asp?p=2&s=2&pid=496
Her er litt info om selveste Strandberg. Spiller for Mandalskameratene ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1101 på: 06. Jan. 2009, 14:32 »
Boruc er i alle fall eit langt bedre alternativt enn McGregor visst Given skulle dra. McGregor er jo forferdelig.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1102 på: 06. Jan. 2009, 14:40 »
Trenger vi egentlig en ny keeper den dagen Given går/legger opp? Vi har Harper som holder bra PL-nivå og spilte en glimrende periode sist sesong. I tillegg har vi to spennende talenter i Forster og Krul som aldri kommer til å få sjansen om vi kjøper en erstatter når Given gir seg/forlater oss.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1103 på: 06. Jan. 2009, 15:17 »
Huff, er det flere enn meg som er utolmodige etter signeringer? Jeg mener fortsatt at vi bør cashe ut for minimum ett stort navn.
Who else...... Alan Shearer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1104 på: 06. Jan. 2009, 15:19 »
Skjelbred hadde vært bra (ikke det store navnet, men jobber som Jonas:)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1105 på: 06. Jan. 2009, 15:19 »
Tror ikke vi får inn noen før neste kamp desverre. Tror heller ikke vi casher ut på et stort navn.. Ser for meg 2-3 signeringer, hvor av det er ett stort talent og et par nye litt mindre kjente spillere ala Bassong.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1106 på: 06. Jan. 2009, 15:49 »
Tror ikke vi får inn noen før neste kamp desverre. Tror heller ikke vi casher ut på et stort navn.. Ser for meg 2-3 signeringer, hvor av det er ett stort talent og et par nye litt mindre kjente spillere ala Bassong.

Desverre tror også jeg det. Et stort navn hadde satt oss mer på kartet i forhold til fremtidige signeringer, og gjort klubben mye mer attraktiv for større navn. Vi ønsker jo ikke å bli blackburn, west ham osv?

Før skilte vi oss ut med navn som A. Cole, A. Shearer, Ginola m.fl. Nå har vi kun Given og Owen (strengt tatt). Og Owen kom pga. Alan Shearer....
« Siste redigering: 06. Jan. 2009, 15:55 av NUFranC »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1107 på: 06. Jan. 2009, 15:56 »
Kan me ikkje berre prøve å få lånt Elano og Jo fra City fram til sommeren?
City trenger strengt tatt ikkje å selge og det vil være en fordel for City om Elano og Jo skulle finne formen hos oss med tanke på at verdien på disse vil øke til sommerens vindu åpner igjen.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1108 på: 06. Jan. 2009, 16:00 »
Kan me ikkje berre prøve å få lånt Elano og Jo fra City fram til sommeren?
City trenger strengt tatt ikkje å selge og det vil være en fordel for City om Elano og Jo skulle finne formen hos oss med tanke på at verdien på disse vil øke til sommerens vindu åpner igjen.

Ikke dum tanke det der, Thomas.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1109 på: 06. Jan. 2009, 16:11 »
Nå for vi se hva City gjør i vinduet for det virker helt klart som de vil ha inn flere nye spillere. Med deres allerede nå ganske store tropp virer det da sannsynlig at flere spillere kan være på vei ut. Jo blir nok vanskelig å få allerede nå siden han bare har vært i klubben et halvt år, men Elano er en kvalitetsspiller som virker å være ute i kulda og på vei bort fra klubben. Hans kreativtet og døballferdigheter kunne vi helt klart trengt. Problemet er at han vel passer bedre i en rolle bak spissene enn som sentral midt i 4-4-2. En annen spiller jeg godt kunne tenkt meg er Michael Johnson. The Sun skirver idag at han er på vei bort og West Ham er favoritter til å hente han. Om dette stemmer er vanskelig å si, men om det gjør det bør vi etter min mening gjøre et forsøk på å hente han.