20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 445648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1080 på: 05. Jan. 2009, 21:34 »
Zog flytter aldri lenger nordover. McGeady er uansett mer verdt siden han er britisk og har en fast plass i Celtic.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1081 på: 05. Jan. 2009, 21:37 »
Tror ikke du skal legge for stor vekt på det. Jeg mener både Celtic og Rangers ville slitt stort med å holde seg på topp 10 i PL. Jeg tipper McGeady vil bli en helt ok spiller i PL, verken mer eller mindre.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1082 på: 05. Jan. 2009, 21:50 »
Det var mange som sa at Hangeland ikke var god nok for PL, hva er han nå? Trur McGready er mer en enn ok spiller han er god!
« Siste redigering: 05. Jan. 2009, 21:55 av Eirik515 »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1083 på: 05. Jan. 2009, 22:17 »
Er virkelig det argumentet ditt for at McGeady kommer til å bli bra?

Skal du dra inn Hangeland i dette her så kan du jo ta med Veron, Forlan, Shevchenko, Luque som er "argumenter" for den andre siden...

McGeady er en bra spiller på det nivået han spiller på, det er jeg helt enig i.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1084 på: 05. Jan. 2009, 22:26 »
han er mer en god for celtic, trur at han kunne spillt fast på alle lag i pl borsett fra topp 4.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1085 på: 05. Jan. 2009, 22:36 »
Jeg tror også McGeady ville gjøre en god i de fleste PL lag. Han har det aller meste for å lykkes, fart teknikk, god med begge bein og relativt god fysikk. En ny Duff..

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1086 på: 05. Jan. 2009, 22:38 »
Er virkelig det argumentet ditt for at McGeady kommer til å bli bra?

Skal du dra inn Hangeland i dette her så kan du jo ta med Veron, Forlan, Shevchenko, Luque som er "argumenter" for den andre siden...

McGeady er en bra spiller på det nivået han spiller på, det er jeg helt enig i.
Totalt uenig. Alle de nevnte kommer fra land som tidligere har levert store flopper. Med det mener jeg at man gjerne har større tro på en sør-amerikaner enn en siddis. MCGeady gjør ting med ballen i stor fart, som ingen av de andre gjør ham etter. Jeg er for et kjøp av ham. Mulig Zoggy VAR like bra. Det er han ikke nå

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1087 på: 05. Jan. 2009, 22:40 »
Tror ikke du skal legge for stor vekt på det. Jeg mener både Celtic og Rangers ville slitt stort med å holde seg på topp 10 i PL. Jeg tipper McGeady vil bli en helt ok spiller i PL, verken mer eller mindre.

Selvfølgelig legger eg vekt på at han er Britisk. Prisene er oppimot dobbel på britiske spillere kontra utlendinger med samme ferdigheter.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1088 på: 05. Jan. 2009, 22:43 »
Zoggy ut McGready inn. Tipper vi får rundt 10 mp for zoggy. Burde vell klare å hente McGready for det? Aron Lennon hadde heller ikke vært dumt

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1089 på: 05. Jan. 2009, 22:59 »

Selvfølgelig legger eg vekt på at han er Britisk. Prisene er oppimot dobbel på britiske spillere kontra utlendinger med samme ferdigheter.

Hva mener du? Du ser vel tydelig at jeg argumenterer mot at han er "fast på celtic" og ikke fordi han er britisk?

Virker som dere tror jeg er imot et kjøp av han, da misforstår dere totalt. Jeg har bare svært liten tro på at folk her inne har sett flere kamper av denne fyren, og dermed baserer alt på youtube videoer. Spennende fyr, ingen tvil om det, men det er også Alanzinho og Daniel Braathen på enkelte youtube filmer
« Siste redigering: 05. Jan. 2009, 23:02 av Andy »

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1090 på: 05. Jan. 2009, 23:15 »
Forstår ikke kritikken av Zog her! Han er blandt de få etablerte spilleren vi har som faktisk har potensiale til å bli nor stort. For å være helt ærlig har vi veldig få gode spillere, og enda færre gode spillere på vei opp og fram. Når vi nå faktisk er inne i det dårlig selskap og har begynt å miste spillere til lag vi normalt burde sloss med på tabellen, er det urovekkende.

Hvis vi ikke i dette vinduet klarer å holde på de få nøkkelspillere vi har, pluss får inn noen geniale signeringer for de få pengene vi klarer og skrape sammen og lande på en akseptabel posisjon i premier league, tror jeg det til sommeren er javnt slutt på det lille snevet av lukrativitet det er for spillere å velge NUFC som arbeidsgiver.

Det jeg håper på er at vi henter en spiller med et relativt bra navn, pluss et par "Wenger-signeringer" eventuelt låneavtaler og klarer det kunststykket det vil bli å havne på 7. plassen

Med relavtivt bra navn mener jeg spillere i prisklassen 4-8MP
Inler, McGready, Sakho, Barnes, Shorey,

Vi kan ikke selge Given, Beye, Taylor, Colo, Bassong, Jonas, Guthrie, Barton, Zoggi, Martins, Carroll
med mindre vi har eller får inn like gode/bedre erstattere, skjer ikke dette ender vi under midten av tabellen

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1091 på: 06. Jan. 2009, 00:19 »
Fant dette på N-O forumet:

Sitat
By the way, Thomas - on Radio Talk Spurt this morning Alan "Scouse Big Mouth" Parry and Alan "Drunkie" Brazil were on about Aiden McGeachy (I think) and Barry Ferguson of Rangers will be signing in the next couple of days. Neither being very positive about the potential moves for either player. (Brazil's a Celtic fan after all - while Parry is a scouse ars*h*le.

Så gjenstår det å se om det er noe hold i dette, eller om dette føyer seg inn i rekken av løgner og annet dritt.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1092 på: 06. Jan. 2009, 08:44 »
Tydelig at Hughes må ha resultater siden de nå henter Bridge for 100 mill og Parker for uviss sum.
For 100 millioner hadde de fått en bedre venstreback hvis de hadde gått inn for det, ser ut som City kjøper navn og spillere som må levere med en gang.

Hughes merker presset :P
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1093 på: 06. Jan. 2009, 09:10 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/01/06/newcastle-to-bring-pedro-mendes-back-to-britain-for-1-5m-115875-21019516/
Newcastle United boss Joe Kinnear is making a move to bring Pedro Mendes back to the Premier League.
Hurra. Kjempespiller. Jeg er ikke akkurat veldig posetiv til han. Men vi trenger jo spillere da.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1094 på: 06. Jan. 2009, 09:15 »
Vi kjemper vist med Big Sam om denne spilleren?
http://www.sport.co.uk/news/Football/12123/Kinnear_and_Allardyce_in_race_for_Makukula_.aspx
Kinnear and Allardyce in race for Makukula
Noen som vet noe om han. Jeg har aldri hørt navnet engang.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.