20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441455 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1050 på: 05. Jan. 2009, 17:14 »
Downing er i mine øyne en av de mest overvurderte spillerne i PL.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1051 på: 05. Jan. 2009, 17:17 »
Ingen som har nevnt dette ser jeg...Er skrevet på NO:

Talksport reckon we are signing McGeady, Ferguson and Bougherra this week.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1052 på: 05. Jan. 2009, 17:27 »
Begrunn dette takk. Downing har vært Middlesbroughs beste spiller i flere sesonger! Ikke minst trenger vi dødballsfoten hans.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1053 på: 05. Jan. 2009, 17:35 »
Han har som kjent en fantastisk venstrefot, og er enn god dribler. Det eneste eg kan utsette på han må vere farta.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1054 på: 05. Jan. 2009, 17:54 »
Ingen som har nevnt dette ser jeg...Er skrevet på NO:

Talksport reckon we are signing McGeady, Ferguson and Bougherra this week.

Hvis dette stemmer er det fantastisk. Ikke fordi spillerne i seg selv er i verdensklasse, men fordi vi vil bli et mye sterkere lag med disse i stallen. McGeady over Zog i 10/10 tilfeller, og det samme kan sies om Butt/Ferguson.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1055 på: 05. Jan. 2009, 18:01 »
Har ikke sett så mye av McGeady selv, men har lest at han produserer bra med assist og er en bra kantspiller. Kunne ønske vi kjøpte en høyrekant i steden jeg da, slik at vi kunne bruk Jonas på venstre. Synes han er mye bedre der.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1056 på: 05. Jan. 2009, 18:02 »
McGeady hadde vært helt konge å fått inn! Da kan Zog enkelt selges etter min mening.
Barry Ferguson er nå maks brukbar etter min mening, men trolig vil han kunne gjøre en smule bedre jobb en Butt, selv om Butt også har sine gode dager....

Vil faktisk ikke ha inn en stopper. Bassong, Colo og Taylor holder for meg. Cacapa kan gå, og i virkelig krise kan Edgar steppe inn. Det vi derimot trenger er backer. Håper personlig på Mattock fra Leicester eller Boateng fra HSV. Eller hva med å hente hjem Hughes fra Fulham? Han har jo gjort sakene sine bra der, og vil kunne spille overalt i forsvaret vårt.

I tillegg er jeg lei hele Owen sagaen. Det beste hadde selvfølgelig vært om han hadde signert ny kontrakt, men det skjer NEPPE. Derfor er det bedre å selge han nå enn å la han gå gratis i sommer. Selg han nå og hent inn Gignac, Gomis, eller en annen.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1057 på: 05. Jan. 2009, 18:03 »
Begrunn dette takk. Downing har vært Middlesbroughs beste spiller i flere sesonger! Ikke minst trenger vi dødballsfoten hans.
Nei, synes bare han roter seg bort for mye, har for mye dårlige innlegg og dårlig tempo.

Er vel ikke uten grunn at han fortsatt er i Middlesbrough...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1058 på: 05. Jan. 2009, 18:03 »
Har ikke sett så mye av McGeady selv, men har lest at han produserer bra med assist og er en bra kantspiller. Kunne ønske vi kjøpte en høyrekant i steden jeg da, slik at vi kunne bruk Jonas på venstre. Synes han er mye bedre der.

Fungerer ikke McGeady ganske bra på høyrekant også da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1059 på: 05. Jan. 2009, 18:06 »

Aner ikke...Men hvis han gjør det er det jo veldig bra!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1060 på: 05. Jan. 2009, 18:07 »
Aiden McGeady vil være et fantastisk kjøp! Jeg tar til takke med Ferguson om han skulle komme, ikke noe drømmekjøp, men skal klare å være positiv til han. Bougherra vet jeg ingenting om, men er skeptisk siden han kun har en halv sesong på toppnivå, før det har han spilt CCC i mange år.

Når det gjelder Downing så er han en bra spiller, har en god innleggsfot jeg gjerne kunne tenkt meg. Men står det mellom han og McGeady er det ingen tvil om at jeg ville valgt McGeady. Han er rask, teknisk, slår gode innlegg, scorer mål. Herlig spiller!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1061 på: 05. Jan. 2009, 18:12 »

Verken McGeady eller Jonas er like god på høyre som på venstre, og jeg er helt enig i det Daniel sier om at Jonas bør brukes på venstre. Problemet er at vi vanligvis ikke får spillere av McGeadys kaliber til Newcastle, hvertfall ikke i den situasjonen klubben er i nå. McGeady og Jonas som vingpar er topp 6-standard, uten tvil.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1062 på: 05. Jan. 2009, 18:13 »
Nei, synes bare han roter seg bort for mye, har for mye dårlige innlegg og dårlig tempo.

Er vel ikke uten grunn at han fortsatt er i Middlesbrough...

Føler vi har sett to forskjellige spillere. Downing har ikke dårlig fart, selv om hurtighet ikke er hans sterkeste side. Jeg har sett han løpe ifra backer før. Dårlige innlegg? Vet ikke om jeg trenger kommentere den engang. Han har mange assist, og er i tillegg veldig målfarlig. Downing har stor arbeidskapasitet og er kreativ. Han ville blitt en langt større spiller i en storklubb. Synes det er litt rart at han ikke er blitt hentet av en større klubb enda. Han er vel klubblojal. I tillegg kan han skilte med 21 landskamper.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1063 på: 05. Jan. 2009, 18:17 »
God spiller, men må ærlig innrømme at han har mer landskamper enn han strengt tatt har fortjent. Men sånn er det når man er gullgutten til Steve McLaren.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1064 på: 05. Jan. 2009, 18:32 »
Jeg synes Downing er overvurdert selv, aldri sett hva han har gjort som tilsier at han skal spille på det engelske landslaget.