20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 445155 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #765 på: 29. Des. 2008, 18:16 »
Kinnear skal vistnok være ute etter Leighton Baines, Matthew Upson + en kraftfull (rivjern) midtbanespiller.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #766 på: 29. Des. 2008, 19:02 »
Arsenal har gjeld ja, men det kommer av stadion. Å den økte inntekten de har i stadioen vil alene slette gjelda på 10 år vist jeg ikke husker feil.
Arsenal har penger, ganske bra med penger. Når brukte Wenger siste masse med millioner av pund på spillerkjøp. Har vel nesten aldri skjedd.

Samma hva gjelden stammer fra vel, over 3 milliarder i gjeld krever sitt for å bli nedbetalt. Etter at de bygde stadionet har også pengebruken til Wenger blitt vesentlig mindre, og jeg tviler veldig sterkt på at han har "spart" disse til dårlige tider. Tviler veldig sterkt på at Arsenal har så veldig mye penger å handle for. Han har jo selv sagt at han ikke skal handle i januar så..............

Arsenal er i likhet med med de andre 4 store lagene avhengig av sportslig suksess for få økoniomien til å fungere. Det har de forsåvidt klart, selv om det har blitt lite med titler i skapet. Faller de utenfor CL plass denne sesongen så kan det få konskevenser for klubben, uten tvil.

Jeg tror ikke det er så mange klubber som kommer til å handle stort i januar. Flere klubber sliter med økonomien og gjelda og kan være nødt til å selge for å fremdeles kunne fungere økonomisk. Slik har heldigvis ikke NUFC det og kansje vi kan utnytte dette ved å "stjele" et par spillere på billigsalg.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #767 på: 29. Des. 2008, 19:12 »
1. Hull
De nyopprykkede tigrene har en ubetydelig gjeld og opprykket med tv-avtalen det innebærer sikret dem økonomisk.

2. Newcastle
Mike Ashley slettet gjelda på 1,1 milliard kroner, men nå vil han selge seg ut - men vil noen betale tre milliarder for klubben?

3. West Bromwich
Bruker lite penger og har bare 30 millioner kroner i gjeld.

4. Stoke
Opprykket sikret dem nye inntekter og gjelda på 50 millioner vil ikke øke så lenge de fortsetter å være nøkterne.

5. Tottenham
Den aksjelistede klubben har 170 millioner kroner i gjeld.

6. Blackburn
Eies av The Walker Trust, som holder utkikk etter mulige kjøpere. Har 200 millioner i gjeld.

7. West Ham
Islandske Björgolfur Gudmundsson er rammet av finanskrisa. Han har tidligere slettet deler av gjelda, som nå er nede i 250 millioner.

8. Everton
Er også på utkikk etter milliardærer. Har en gjeld på 264 millioner kroner.

9. Portsmouth
Cupmesterne har en gjeld på 310 millioner kroner.

10. Sunderland
De rødhvite fra nordøst har 350 millioner i gjeld.

11. Aston Villa
John Carew & Co. har en gjeld på 370 millioner kroner.

12. Bolton
Klubbeier Eddie Davies vil gjerne selge klubben som har en gjeld på over 370 millioner kroner.

13. Middlesbrough
Steve Gibson har ingen planer om å selge seg ut. Gjeld på 500 millioner.

14. Wigan
En av Premier Leagues minste klubber har 540 millioner i gjeld.

15. Manchester City
Gjelda på 1,7 milliarder er egentlig kunstig, for de nye eierne kan slette den i søvne.

16. Fulham
Har lenge vært avhengige av Harrods-eier Mohamed al-Fayed. Gjelda er på 1,8 milliarder.

17. Arsenal
Kjempegjelda på 3,18 milliarder skyldes byggingen av Emirates, som vil gi inntekter som forminsker gjelda gradvis.

18. Liverpool
De amerikanske krangleeierne klarer ikke finansiere en ny stadion, for gjelda er på 3,5 milliarder.

19. Chelsea
Klubben er avhengig av at Roman Abramovitsj er i godt humør. Har en gjeld på 5,78 milliarder kroner.

20. Manchester United
Pengene strømmer inn og ut med hjullastere. Glazer-eide United har en gjeld på 6,66 milliarder kroner.
Newcastlesupporter siden 1992

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #768 på: 29. Des. 2008, 19:13 »
Peter Hill-Wood har gått ut og sagt at Arsenal kommer til å bruke penger i januar, men om de satser på Given, vet jeg ikke.
Taylor kan jeg skjønne at de vil kjøpe, men de burde satse på Fabianski eller de andre keeperne sine. De bør holde seg langt faen unna Given ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #769 på: 29. Des. 2008, 19:15 »
Der røk mest sannsynelig muligheten for å skaffe Upson. West Ham sier ingen spillere selges.

Link: norskefans.com
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #770 på: 29. Des. 2008, 19:24 »
Han stakkarn som eier West Ham har vel nesten ikke til smør på brødskiva lenger, så kommer det gode nok bud kan du banne på at det selges.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #771 på: 29. Des. 2008, 19:42 »
Upson funka ihvertfall bra som venstreback også før i tiden, i tillegg til at han er en god stopper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #772 på: 29. Des. 2008, 19:45 »
Jeg mener han er ganske lik Steven Taylor i spillestilen, men mer rutinert og bedre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #773 på: 29. Des. 2008, 19:54 »
Han stakkarn som eier West Ham har vel nesten ikke til smør på brødskiva lenger, så kommer det gode nok bud kan du banne på at det selges.

Ifølge lista til Tim S så har jo Hammers kun 250 mill i gjeld, det er jo ikke allverdens. Men man skal ikke se bort ifra at de har lyst til å kvitte seg med noen av de høytlønnede spillerne i stallen som Bellamy, Upson og Neill.

Men som man ser så sliter Wigan med veldig stor gjeld, og det er vel strengt tatt et par spillere der som kunne være av interesse.

Samme med Boro, Pompey og Bolton. Alle har stor gjeld til å være en liten klubb, alle har eiere som vil selge seg ut, og alle har gode spillere som jeg synes frister.

Utrolig at Fulham har 1,8 milliarder i gjeld! De kjøper jo jevnt og trutt de og virker ikke alltid like keen på å selge. Hangeland frister må jeg si.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #774 på: 29. Des. 2008, 19:57 »
Pompey har noen fristende spillere, ellers er vel få eller ingen jeg ønsker jeg fra Boro og Bolton.

Valencia, Palacios og Heskey er spillere som kunne vært interessante fra Wigan.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #775 på: 29. Des. 2008, 20:14 »
Heskey er for gammel. Jeg tror Gomis fra St. Etienne kan være et bedre alternativ.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #776 på: 29. Des. 2008, 20:30 »
Zaki frister laaangt mer enn Heskey. Kjøper vi han, kommer han til å gjøre det bra ut sesongen. Neste sesong blir han bare tyngre og tyngre for kver kamp, og folk vil ha han ut. Minner mistenkelig om en annen spiller i dagens newcastlestall. Zaki derimot, hadde vert god i mange sesonger framover.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #777 på: 29. Des. 2008, 21:06 »
Defoe skal vekk fra Portsmouth.. Kunne ikke det vært noe? De vendingene hans står i verdensklasse, og han har vel scort noen mål i år?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #778 på: 29. Des. 2008, 21:18 »
Vi trenger ikke den typen synes eg. Vil heller ha en større spiss.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #779 på: 29. Des. 2008, 21:30 »
Enig, vi trenger en større spiss (tanksenter), hva med Hugo Almeida i Werder Bremen? ;)
Defoe blir for dyr!
Personlig tror jeg i beste fall vi ender opp med en Marlon Harewood eller no fra Aston Villa, det er i vår prisklasse. Vi må forsterke andre områder først.
« Siste redigering: 29. Des. 2008, 21:35 av SuperAlmeida »