20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441664 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #750 på: 29. Des. 2008, 15:01 »
Arsenal har absolutt sterk nok økonomi. Dette Januar vinduet kan nok bli det vikitgeste for Arsenal på mange år. Men Fabregas lenge ute, og Villa hakk i hel, trenger dei å handle for å sikre 4. plass ++.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #751 på: 29. Des. 2008, 15:04 »
Takk:)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #752 på: 29. Des. 2008, 15:23 »
Nesten ingen klubber handler noe særlig i Januar. Jeg tror også Kenneth Fredheim har et poeng i at Arsenal kanskje ikke har så mye penger. Hvis de har det, hvorfor erstattet de ikke Flamini i sommer f.eks.?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #753 på: 29. Des. 2008, 15:28 »
Har Kenneth Fredheim sagt at Arsenal ikke har mye penger? Tenk på alt de har solgt og vunnet de siste 10 årene, den klubben har garantert mye penger. Og grunnen til at Arsenal ikke forsterket i sommer var fordi Arsene Wenger sa han hadde tro på det laget han sto igjen med. Han tok feil, og nå skal folk få se Arsenal handle masse i Januar.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #754 på: 29. Des. 2008, 15:31 »
Arsenal har milliarder i gjeld etter at de bygde Emirates, de er faktisk et av de lagene i England med størst gjeld. De har begrenset med penger til kjøp av nye spillere. Men at de bruker litt penger i Januar ser jeg ikke bort i fra.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #755 på: 29. Des. 2008, 15:31 »
Som eg har sagt før, eg unnar Given å spela for eit topplag som foreksempel Arsenal. Men håpar at han verte i klubben til han legg opp, og at vi kan begynna frå og med sommaren å byggja opp eit lag rundt denne fantastiske mannen... Men er det slik at sirkus Newcastle fortset og det ingen ende vil ta, så skjønnar eg godt at Given har fått nok! Ja forsvinn han i Januar so spelar vi Championship neste år...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #756 på: 29. Des. 2008, 15:52 »
Forsvinner Shay Given BØR det lyse en varsellampe hos samtlige Newcastle-fans.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #757 på: 29. Des. 2008, 16:01 »
Typisk om vi hadde fått lite penger for han... Men Kinnear sa jo i et intervju at det var uaktuelt og selge noen nøkkelspillere. Håper det stemmer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #758 på: 29. Des. 2008, 16:07 »
Shay Given er ihvertfall kanskje den siste spilleren jeg ser ut dørene på SJP!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #759 på: 29. Des. 2008, 16:15 »
Jeg og. Han er en av verdens beste keepere. Trapatoni mente han var like god som Buffon, hvis ikke bedre.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #760 på: 29. Des. 2008, 16:16 »
Jeg er enig med Kristoffer. Om Shay Given går gråter jeg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #761 på: 29. Des. 2008, 16:19 »
Ikke bare er han en verdensklasses spiller - han er vårt største spiller på alle andre mulige måter.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #762 på: 29. Des. 2008, 16:20 »
Eg er enig med dere alle, men eg tror uansett at vi klarer å holde oss uten Given også.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #763 på: 29. Des. 2008, 17:27 »
Hvordan skal Wenger ha penger til Taylor, Given, Arteta OG Arsahvin i Januar? I følge denne siden skal han ha alle.

Men hvis dette er sant blir jeg veldig skuffet. Given alene bør være verdt denne summen når man tenker på at vi fikk 12mp for Milner.

Og før noen andre sier det. Jeg håper virkelig det er 15 millioner pund det er snakk om her.  :P

Tror du ikke Arsenal har sterk nok økonomi til og kjøpe de 4?

Nei, det tviler jeg sterkt på at de har! Klubben sliter med over 3 milliarder kroner i gjeld, står i fare for å bli danket ut av topp 4 i PL av Villa og vil da gå glipp av livsviktige millioner av kroner som de helt sikkert har budsjettert med. Bruker de altfor mye penger i januar og atpåtil ikke kommer seg inn blant de 4 i ligaen gjentar en kjent Leeds historie seg, kansje ikke med like alvorlige konsekvenser, men de vil merke det godt.

Wenger har også uttalt at han ikke kommer til å kjøpe spillere i januar, dette til tross for at Fabregas er ute i lang tid.
Kan også ta med at Arsenal var èn av klubbene sammen med NUFC som gikk i pluss ved sommerens overgangsvindu. En billig Silvestre ble signert helt på tampen, så det ser ikke ut til at Arsenal og Wenger vil få for mye å rutte med, ihvertfall ikke før de har fått orden på styrerommet og hvem som skal eie klubben.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #764 på: 29. Des. 2008, 18:05 »
Arsenal har gjeld ja, men det kommer av stadion. Å den økte inntekten de har i stadioen vil alene slette gjelda på 10 år vist jeg ikke husker feil.
Arsenal har penger, ganske bra med penger. Når brukte Wenger siste masse med millioner av pund på spillerkjøp. Har vel nesten aldri skjedd.
Så tilbake til hva.
Newcastle selger ikke spillere i januar, det er jeg overbeist om. Da må det være snakk om svimlende summer for enkeltspillere, noe som ikke skjer.
Hva er evt vitsen med å tjene noen millioner nå, å evt tapt de\å enda mere til sommeren med et nedrykk? INGEN.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.