20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 443960 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #720 på: 27. Des. 2008, 22:14 »
Førstelaget er helt klart styrka, men jeg er ikke fornøyd med at vi aldri fikk styrka den posisjonen King Kev fra dag en ville forsterke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #721 på: 27. Des. 2008, 22:23 »
Og det var? Venstre backen ?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #722 på: 27. Des. 2008, 22:43 »
Ja, og han nevnte vel også at vi hadde for dårlig dekning på høyrebacken.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #723 på: 28. Des. 2008, 00:43 »
Det gjorde han absolutt! Vi er så ekstremt sårbare for skader dersom en back blir skadd! KK poengterte flere ganger at førsteprio til sommeren var venstreback!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #724 på: 28. Des. 2008, 10:11 »
Arsenal manager Arsene Wenger will start his radical transfer-window surgery with a raid on Newcastle: keeper Shay Given and defenders Steven Taylor and Charles N'Zogbia are all targets. (News of the World)

Manchester City will test Newcastle's resolve to keep Michael Owen by making a £4m bid for the England striker in the January transfer window. (News of the World)
Tror de alle bare kan prøve, men de kommer ikke noen vei. De eneste som evt forsvinner i dette vinduet, er kansje Cacapa å Smith. Tror heller ikke Zoggy forsvinner. Ikke før sommeren. Dette grunnet tynn nok stall som det er.
Taylor har nå sjansen til å ta tilbake plassen i forsvaret faktisk, med en kjempekamp.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #725 på: 28. Des. 2008, 14:47 »
Jeg synes vi skal gi Arsene Wenger kamp om Xabi Alonso.
Toon, Toon,
Black and white army

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #726 på: 28. Des. 2008, 14:48 »
Hehe, ja ikkesant.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #727 på: 28. Des. 2008, 14:49 »
Litt bedre pasningsfot enn Butt.
Toon, Toon,
Black and white army

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #728 på: 28. Des. 2008, 14:51 »
Litt bedre pasningsfot enn Butt.
Og mest sannsynlig litt større ambisjoner enn kampen mot nedrykk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #729 på: 28. Des. 2008, 17:48 »
Godt å se deg igjen, Mack. Og jeg er helt enig. Problemet er at Joe Kinnear og kamp om nedrykk neppe er særlig fristende. Michael Owen på vei ut hjelper vel heller ikke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #730 på: 28. Des. 2008, 18:55 »
Nicky Butt har spilt fantastisk i enkelte kamper denne sesongen, og Danny Guthrie har etter hvert vist at også han virkelig kan være en meget god spiller å ha i laget. Men å ha de to ved siden av hverandre fungerer ikke i det lange løp. I teorien er de ikke nødvendigvis for like spillertyper, men de gir hverandre ikke rom og de utfyller ikke hverandres roller.

Jeg tror det er en styrke for klubben å ha begge i stallen, men den ene må byttes ut fra førstelaget med en spiller som kan gjenvinne balansen på midtbanen og utfylle sin makker slik han skal gjøre - enten denne må spille med Butt eller Guthrie. En Jimmy Bullard eller en Tim Cahill kunne jo vært spennende.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #731 på: 28. Des. 2008, 19:04 »
Godt å se deg igjen, Mack. Og jeg er helt enig. Problemet er at Joe Kinnear og kamp om nedrykk neppe er særlig fristende. Michael Owen på vei ut hjelper vel heller ikke.

Hei, ja!
Kamp om nedrykk er ikke et tema enda, heldigvis! Michael Owen forsvinner ikke om Alan Shearer blir manager. Det ville nok også hjulpet på Alonsos, og kanskje andres, vilje til å komme til nordøst. Om Ashley da vil spytte i noen kroner, kunne vi fått et godt lag med en meget dyktig manager (ja, jeg vet det ikke er bevist enda).
Toon, Toon,
Black and white army

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #732 på: 28. Des. 2008, 19:06 »
Poenget mitt er vel egentlig at Alonso er en spiller som vi trenger. Det er bare å telle balltap og pasningsfeil fra midtbanen vår i løpet av en kamp, så skjønner du at vi trenger en sånn spiller.
Toon, Toon,
Black and white army

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #733 på: 28. Des. 2008, 19:26 »

Hei, ja!
Kamp om nedrykk er ikke et tema enda, heldigvis! Michael Owen forsvinner ikke om Alan Shearer blir manager. Det ville nok også hjulpet på Alonsos, og kanskje andres, vilje til å komme til nordøst. Om Ashley da vil spytte i noen kroner, kunne vi fått et godt lag med en meget dyktig manager (ja, jeg vet det ikke er bevist enda).

Dette skjer nok ikke med det første. Regner med at Joe Kinnear kansje også blir sittende lenger enn ut sesongen, alt avhenger nok av hvilke resultater han klarer og oppnå med klubben.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #734 på: 28. Des. 2008, 20:10 »
Aner ikke hvor det kommer fra, men jeg har en feeling av at Ashley kommer til å bruke litt penger i januar. £20-30mill.

Kanskje det er pga. statementen om at han blir jeg har fått trua! :P