20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441593 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #705 på: 26. Des. 2008, 12:41 »
Kult. Jeg har hørt at han har en fantastisk pasningsfot:)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #706 på: 26. Des. 2008, 12:45 »
Inler er god han.

Største ønske fra min side er ein midtbanespiller som scorer 10 mål i løpet av sesongen.

Newcastlesupporter siden 1992

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #707 på: 26. Des. 2008, 12:46 »
Hadde bare Laurent Robert vært noen år yngre:P 10 frispark, 10 mål:)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #708 på: 26. Des. 2008, 13:48 »
Savner Laurent Robert...... der hadde vi en midtbanespiller som garanterte mange mål. Me trenger å finne en ny spiller som det, som scorer mye mål og kan ta frispark
Newcastlesupporter siden 1992

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #709 på: 27. Des. 2008, 13:07 »
Jeg mener som i foregående transfervinduer at vi trenger en kreativ midtbanespiller.
Vi trenger også en ny back som kan spille på både høyre og venstre side.
En ny spiss hadde ikke vært så dumt det heller.

Ønskede Kjøp (klubb):                             Ønskede salg (klubb):
Buonaonotte (River)                                Cacapa (Newcastle)
Lennon (Spurs)                                       Geremi (Newcastle)
Pogrebnyiak (Zenit)                                 Ignacio Gonzalez (Newcastle) Han er for mye skadet.
Zhirkov (CSKA Moscow)
Upson (West Ham)
Gomis (St. Etienne)
Hugo Almeida (Bremen)
Witsel (Standard)
Jeg regner med at det blir vanskelig å kjøpe noen av disse, men det er lov å håpe. ;)
« Siste redigering: 27. Des. 2008, 13:35 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #710 på: 27. Des. 2008, 13:17 »
Savner Laurent Robert...... der hadde vi en midtbanespiller som garanterte mange mål. Me trenger å finne en ny spiller som det, som scorer mye mål og kan ta frispark

Hørte jeg noen rope på Elano??? ;)  En annen spiller som kunne vært et spennende bekjentskap er Carlos Villanueva. Blackburn legger han rett ut for salg nå i januar istedet for å benytte sin opsjon på kjøp. Han er betegnet som et utrolig stort talent og hvis vi kunne fått ut dette så ville han fort kunne bli et røverkjøp!
« Siste redigering: 27. Des. 2008, 13:55 av kung_zlatan »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #711 på: 27. Des. 2008, 14:05 »
Slik ståa er nå har vi ingen backer til morgendagens kamp mot Liverpool, her trengs det kjøp i januar, på begge backplassene. Hva er da bedre enn å kjøpe Wigans Ryan Taylor? Hans kontrakt går ut til sommeren, han er 24 år, en helt grei backup for Beye, har dødballer og et godt skuddbein. Et helt greit kjøp og bedre enn alternative løsninger som Steven Taylor og David Edgar.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #712 på: 27. Des. 2008, 15:27 »
Eg ser på vår Taylor som en bedre back enn Ryan Taylor. Men frisparkfoten til Ryan er sjløsagt fristande!

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #713 på: 27. Des. 2008, 19:18 »
Slik ståa er nå har vi ingen backer til morgendagens kamp mot Liverpool, her trengs det kjøp i januar, på begge backplassene. Hva er da bedre enn å kjøpe Wigans Ryan Taylor? Hans kontrakt går ut til sommeren, han er 24 år, en helt grei backup for Beye, har dødballer og et godt skuddbein. Et helt greit kjøp og bedre enn alternative løsninger som Steven Taylor og David Edgar.

Ser ikke helt hva taylor skal oppnå med å gå til nufc...Fra Newcastles side blir det å kaste bort penger, da det er det eneste de kan tilby.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #714 på: 27. Des. 2008, 19:35 »

Ser ikke helt hva taylor skal oppnå med å gå til nufc...Fra Newcastles side blir det å kaste bort penger, da det er det eneste de kan tilby.

Eneste grunnen er at Wigan da vil få det vanskelig å score mot oss...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #715 på: 27. Des. 2008, 19:52 »
Ryan Taylor er en bra back han. Kan spille både venstre og høyreback, i tillegg til at han kan spille på kanten. Har en bra fot og er god offensivt. Hadde gjerne tatt han som et back-up, da vi kun har to backer i stallen - krise!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #716 på: 27. Des. 2008, 21:15 »
Thank you Ashley!
Tar forøvrig også lett imot Ryan Taylor, jeg også! Vi trenger noen slike poteter!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #717 på: 27. Des. 2008, 21:53 »
Thank you Ashley!
Tar forøvrig også lett imot Ryan Taylor, jeg også! Vi trenger noen slike poteter!

Ka har Ashley gjort no ?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #718 på: 27. Des. 2008, 21:55 »
Ikke stort mtp å gjøre en syltynn stall mindre tynn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #719 på: 27. Des. 2008, 22:05 »
Han har vel ikke kunne gjort noe som helst siden sommer. Og da gav han midler til kjøp av spillere. Mulig det ikke var nok, men eg mener uansett det var ett godt overgangsvindu fra Ashley sin side, så eg sjønner ikke att du kan klandre Ashley for skadene vi har nå. Selvsagt var det ikke idielt alt det rotet som sikert gikk for seg med Wise og gjengen, men mener Ashley gjorde ting greit, på overgangsfronten.