20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 445144 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #660 på: 23. Des. 2008, 06:54 »
Når ble egentlig Inler så forferdelig god? Nå har jeg ikke sett Udinese mer enn en håndfull ganger de siste sesongene, men av det jeg har sett og om jeg skulle valgt en midtbanespiller derfra, ville jeg hatt Christian Obodo fremfor Gökhan Inler... kanskje tilogmed også Pinzi. Men har som sagt ikke sett Udinese mer enn helt sporadisk de siste tre sesongene.

En spiller fra Serie A jeg forøvrig ikke vil bli overasket over å finne i PL, eller en annen virkelig stor klubb i Januar, er Sergio Floccari.
« Siste redigering: 23. Des. 2008, 07:00 av PhilippeA. »
Oscillons From The Anti-Sun

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #661 på: 23. Des. 2008, 08:01 »
Nå har ikke jeg sett altfor mye Udinese jeg heller, men Inler ble nå kåret til et av Serie A's beste nykommere/kjøp forrige sesong. Er også en spiller som Wenger svært gjerne ønsker seg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #662 på: 23. Des. 2008, 12:58 »
Noen som tror vi har sjags på Hamsik?

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #663 på: 23. Des. 2008, 13:37 »
Sakho er en fantastisk spiller.  Ung, rask og erfaren.  Om et par år vil alle storklubbene være etter han, så hvis vi klarer å gjøre en handel nå kan vi begynne å snakke om årets kjøp!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #664 på: 23. Des. 2008, 13:49 »
Erfaren er vel å ta litt hardt i :P

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #665 på: 23. Des. 2008, 14:03 »
Tja, er nok litt å ta i, men i forhold til alderen (18 år) er han jo erfaren i alle fall. Har han ikke vært kaptein på PSG?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #666 på: 23. Des. 2008, 14:07 »
Tja, vil uansett ikke kalle en 18 åring med 20 kamper erfaren!

Edit: Jeg har ikke sett han i virkeligheten, kun på FM der han er fantastisk. Spennende spiller hvertfall...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #667 på: 23. Des. 2008, 14:45 »
Nei, absolutt ikke erfaren. Men er vel noe av det nærmeste man kommer en særlig erfaren 18-åring.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #668 på: 23. Des. 2008, 15:55 »
Vi blir igjen linket til Mamadou Sakho:

http://www.foot01.com/equipe/paris/info,newcastle-s-interesse-a-sakho,15244.html

http://totalfoot.football.fr/2008/12/22/304-et-si-la-vrai-star-du-mercato-tait

Noen som er bedre enn meg i fransk og kan oversette? :)

Sjelden holder etter hans tilbake fra skader som skyldes den fungerer effektivt for Doublette Traoré-Camara, Mamadou Sakho interessert Newcastle på det høyeste punktet. Allerede probed av klubben St. James' Park i fjor vår, den unge Paris forsvarer ble observert under UEFA Cup match vender Twente sist torsdag og hadde overbevist lederne av de Magpies. Newcastle, som allerede har i sine rekker fransk forsvarer i person av Sebastian Bassong, håper å kjenne den samme suksessen med Sakho, for hvem klubben vil være villig til å betale åtte millioner euro.

Vi har visst vert interessert heilt siden fjor vår, og en pris anslås å ligge på rundt 8 millioner euro

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #669 på: 23. Des. 2008, 18:07 »
Det står mange steder at Zogbia har bekreftet at han vil vekk fra Newcastle nå. Er redd for at vi mister både han og Owen til sommeren:( Og med den klausulen i kontrakten til Martins kan Newcastle fort miste han også. Og fortsetter Bassong som han gjør nå, så er han faktisk en typisk spiller Arsene Wenger kunne funnet på å kjøpt. Ikke meningen og være så jævla pesimistisk, men er kjempe redd for og miste de spillerne der.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #670 på: 23. Des. 2008, 18:18 »
Nå skal vi heller slutte å bekymre oss for hvilke spillere som kan forsvinne til sommeren, og heller konsentrere oss om å få de nødvendige spillerne inn som gjør at våre beste spillere skjønner at det er i denne klubben de bør spille.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #671 på: 23. Des. 2008, 18:28 »
Det er sant:) Men alltid litt små skummelt når nøkkelspillere ønsker seg vekk.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #672 på: 23. Des. 2008, 19:03 »
Det står mange steder at Zogbia har bekreftet at han vil vekk fra Newcastle nå. Er redd for at vi mister både han og Owen til sommeren:( Og med den klausulen i kontrakten til Martins kan Newcastle fort miste han også. Og fortsetter Bassong som han gjør nå, så er han faktisk en typisk spiller Arsene Wenger kunne funnet på å kjøpt. Ikke meningen og være så jævla pesimistisk, men er kjempe redd for og miste de spillerne der.
Martins har vel ikke noen sånn klausul lenger?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #673 på: 23. Des. 2008, 19:07 »
Jo, dessverre. Byr noen 13 mill pund for han kan ikke Newcastle gjøre annet enn å la Martins diskutere kontrakbetingelser med de lagene som eventuelt skulle ha lagt inn bud på han.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #674 på: 23. Des. 2008, 20:27 »
Erfaren er vel å ta litt hardt i :P

At han er erfaren er selvfølgelig med tanke på alderen. Når man er kaptein på et av Frankrikes største lag i en alder av 18 år, sier det seg selv at Sakho allerede har oppnådd mye i løpet av sin karriere. Nå er han for alvor med i den franske landslagsdiskusjonen, og hvis vi skal ha noen som helst mulighet på Sakho bør vi legge inn bud i januar.