20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 442393 ganger)

0 medlemmer og 23 gjester leser dette emnet.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #645 på: 22. Des. 2008, 04:38 »
Hva med å kjöpe tilbake Scott Parker fra et West Ham i ökonomisk krise og samtidig få inn Elano fra City for en rimelig peng? Syns d er de forsterkningene vi trenger i januar...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #646 på: 22. Des. 2008, 09:38 »
Hva med å kjöpe tilbake Scott Parker fra et West Ham i ökonomisk krise og samtidig få inn Elano fra City for en rimelig peng? Syns d er de forsterkningene vi trenger i januar...

Ville aldri hatt tilbake Scott Parker. Var veldig glad da han ble solgt. Greit at han er en god defensiv spiller, men i sin tid i castle var han ofte skadet og ikke ødela han alt for ofte castleangrep ved å holde på ballen alt for mye.  Sier ikke nei takk til Elano hvis vi får han riimelig.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #647 på: 22. Des. 2008, 10:18 »
Vil ikkje ha Parker tilbake heller. Han var middelmådig totalt sett i Nufc, og er i beste fall fortsatt middelmådig i bunnlaget West Ham, i tillegg er han skadeutsatt og etter mi meining ikkje bedre enn hverken Butt, Barton eller Guthrie.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #648 på: 22. Des. 2008, 11:27 »
Parker er alt for lik Butt. Bidrar nada null fremover, og slå stort settt støttepasninger og tversoverpassninger. Hvis vi skal ha inn en ny i anker rollen, må det være en spiller som er vesentlig mye bedre en Butt. Men Butt skal ha ære for spiller sitt i det siste, og at den gamle kroppen fungerer såpass godt er imponerende.

Elano hadde vært konge. Hvis han er tilgjengelig for en rimelig penge bør vi legge inn bud. Men jeg frykter at større klubber en oss vil være intereserte.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #649 på: 22. Des. 2008, 17:20 »
Jeg syns Parker er bedre enn Butt, jeg, så lenge han får lov til å være anker og ikke vår Steven Gerrard, som Harry Potter mente han burde være. For da Parker hadde den definerte ankerrollen i Newcastle var han glimrende, og jeg ser ingen grunn til at han ikke skal være det igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #650 på: 22. Des. 2008, 19:28 »
Enig med Kristoffer her, kunne tenkt med Parker tilbake. Synes han er mye bedre enn Butt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #651 på: 22. Des. 2008, 20:23 »
Parker var kongen i Newcastle for meg i alle fall. Kampteinen vår, som taklet alt og alle, og var ikke reint dårlig med ball heller! Men om eg vil ha tilbake, veit eg ikkje heilt...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #652 på: 22. Des. 2008, 20:39 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #653 på: 22. Des. 2008, 21:53 »
Scott Parker hadde jeg tatt tilbake på flekken, uten å nøle et eneste sekund.
Var han virkelig så forbanna mye skadet da? Jeg synes huske det var Emre som var skadet jeg. Ikke Parker.
De par/tre kampene Emre og Parker spilte sammen synes jeg huske de så ut som et radarpar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #654 på: 22. Des. 2008, 22:01 »
Nettopp fordi Parker da fikk den klare ankerrollen. Roeder derimot pratet jo om hvordan Parker skulle bli vår Steven Gerrard, den drivende offensive kraften i laget. Han sa jo også at Emre heller skulle få spille anker og Parker være den offensive om så.
Parker har vel vært endel skadd i Hammers da. Men i utgangspunktet - Parker tilbake som anker, hell yeah!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #655 på: 22. Des. 2008, 22:02 »
Mange somk linkes her. Min mening:

- Bullard: God spiller, men midt mellom det vi trenger. Vi trenger en kanon DM og en kreativ playmaker.
Bullard er ingen av delene.

- Elano: Spiller i en possisjon hvor vi trenger en mann. Etter min smak er han likevell alt for ustabil.

- Inler: Dette er akkurat hva vi trenger. Sammen med M`Bia bekler han den deffensive midtbaneplassen perfekt. Drømmesignering?

- Warnock: Om han ikke snappes opp av en større klubb er det et godt alt. Er redd han blir litt dyr.

- Baines: Hvorfor skal han bli mye bedre hos oss enn hos Everton? Sjansespill, men kan være et kupp for lite penger.

- Garcia: Hvem skal ut for at han her skal få spille? Trenger han ikke!

- Parker: God spiller som jeg var fan av. Litt mye skadet, og jeg ser ikke han tilbake hit.

Forruten dette er det mange andre spennede spillere der ute. Derdiyouk var en spennende spiss vi var linket til og Bridge MÅ vell snart finne på
noe annet enn Chelsea-benken. Bale sliter benken i Spurs for tiden!! og Olic`s kontrakt går ut med Hamburg til sommeren.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #656 på: 22. Des. 2008, 22:34 »
Stephen Warnock? Er han så jævla god a? Sikkert noen som er uenige her, men synes faktisk Jose Enrique har vært ganske god de to siste kampene og har på følelsen at han kan bli en veldig god venstreback for oss hvis han får spilt seg til ro. Han matcha faktisk Aaron Lennon på farta og det er det ikke mange som gjør, pluss at han er veldig ung. Vet det bor noe mer i den gutten og tror han kan utvilke seg til og bli meget god. Frank Raijkard var jo sjokkert når Jose Enrique dro til Newcastle, Barcelona hadde tydeligvis lyst på han osv. Mener forsvaret bare blir bedre og bedre nå. Synes heller Newcastle bør konsentrere seg om og skaffe en GOD sentral midtbanespiller som kan sette i gang angrep på egenhånd samt spille frem Martins og Owen. Gjør Newcastle det, har hvertfall jeg på følelsen at det blir bra:)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #657 på: 23. Des. 2008, 00:03 »
Stephen Warnock? Er han så jævla god a? Sikkert noen som er uenige her, men synes faktisk Jose Enrique har vært ganske god de to siste kampene og har på følelsen at han kan bli en veldig god venstreback for oss hvis han får spilt seg til ro. Han matcha faktisk Aaron Lennon på farta og det er det ikke mange som gjør, pluss at han er veldig ung. Vet det bor noe mer i den gutten og tror han kan utvilke seg til og bli meget god. Frank Raijkard var jo sjokkert når Jose Enrique dro til Newcastle, Barcelona hadde tydeligvis lyst på han osv. Mener forsvaret bare blir bedre og bedre nå. Synes heller Newcastle bør konsentrere seg om og skaffe en GOD sentral midtbanespiller som kan sette i gang angrep på egenhånd samt spille frem Martins og Owen. Gjør Newcastle det, har hvertfall jeg på følelsen at det blir bra:)

Som om eg skulle ha sagt det selv! Dessuten hater eg backer som ikke kan slå innlegg, og Warnock faller så absolutt under den kategorien!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #658 på: 23. Des. 2008, 00:05 »
Vi trenger uansett en ny venstreback, ka om Enrique blir skada? Då må vi rokere heile forsvaret vårt og sette vår desidert beste midtstopper på venstreback. Ikkje ideelt spør du meg, Warnock kan nok gje Enrique god konkurranse om den plassen om han skulle være aktuell.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #659 på: 23. Des. 2008, 00:11 »
Vi trenger uansett en ny venstreback, ka om Enrique blir skada? Då må vi rokere heile forsvaret vårt og sette vår desidert beste midtstopper på venstreback. Ikkje ideelt spør du meg, Warnock kan nok gje Enrique god konkurranse om den plassen om han skulle være aktuell.

Ja, det er heilt klart. Men da håper eg vi ser en annen vei enn til Warnock. Prislapp og kvalitetene matcher ikke!