20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 446067 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #615 på: 19. Des. 2008, 09:05 »
Årets byttehandel om vi hadde fått Baines mot Smith. Ellers håper også jeg på at vi speider en del i ccc. Det skal ikke mer enn et par skikkelige gode kjøp derfra før vi virkelig er på banen igjen. Se på Tham: Kjøpte Carric for £2 mill og solgte for £20.  Jeg mener selvsagt ikke at vi skal selge alt som er lovende. Men det kan f.eks være nødvendig for å få inn flere talenter.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #616 på: 19. Des. 2008, 09:06 »
Striker Leroy Lita, who is on loan at Norwich, could be allowed to leave Reading in January for only £300,000. (The Sun)
Vist noe i dette, da mener jeg bare vi burde skaffe oss han med en gang. Kanonbillig.

Elano's Manchester City misery may end with a loan move to Spanish club Espanyol or Italian outfit Lazio. (The Sun)
Å vist det er noe i dette ryktet å stemmer, mener jeg vi burde gjøre et fremstøt å skaffe oss han på lån.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #617 på: 19. Des. 2008, 09:32 »
Vet ikke om jeg er så gira på Elano, er veldig ujevn. Vil heller ha inn et ungt britisk talent. Hvis vedkommende da gjør det bra vil verdien bli tilsvarende høyere.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #618 på: 19. Des. 2008, 09:51 »
Elano på lån med opsjon hadde ikke vært det værste. han er jo absolutt en midtbane spiller med offansive kvaliteter. Da får vi se om han er villig til å jobbe for klubben :D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #619 på: 19. Des. 2008, 10:12 »
Elano på lån med opsjon hadde ikke vært det værste. han er jo absolutt en midtbane spiller med offansive kvaliteter. Da får vi se om han er villig til å jobbe for klubben :D

Kanskje, men jeg har en følelse av at dette er en spiller som presterer mot middels/dårlige lag og som faller gjennom når vi virkelig trenger ham.  Eller tar jeg helt feil?

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #620 på: 19. Des. 2008, 11:27 »
Elano hadde vært en drøm! En offensiv midtbanespiller av høyt kaliber. Dessuten er han en jævel på frispark, noe vi selv har erfart.. et rungende JA til Elano på lån med opsjon.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #621 på: 19. Des. 2008, 11:55 »
kjenner han ikke godt nok til å si verken for eller imot, jeg vet bare at han innehar offansive kvaliteter som vi mangler litt utav:)

De fleste spillerne våre faller jo litt imellom mot store lag, og sliter tidvis imot de små. så hvis vi har en som kan garantere oss leveranse imot de små så er jeg glad til :D

han kan neppe være så dyr heller.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 19. Des. 2008, 13:09 »
Kanskje ikke så dumt med et lån med opsjon på kjøp likevel da. Men jeg mener midtbanen vår er god nok, problemet oppstår hvis vi får skader. Vi har vel større behov for et lovende talent som vi kan bruke i slutten av kamper eller hvis vi får skader på våre faste spillere? Tror ikke Elano blir noe særlig til humørspreder hvis han må sitte på benken i castle også..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #623 på: 19. Des. 2008, 17:29 »
Big Sam trenger ikke transfermidler for å kjøpe Alan Smith.
Det lille vi trenger å ta betalt for Smith, kan Big Sam betale ut av egen lomme.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #624 på: 19. Des. 2008, 19:27 »
Hodgson - Bullard future uncertain
Fulham may struggle with contract demands

Fulham boss Roy Hodgson says he is unsure over the future of Jimmy Bullard.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4669355,00.html

Bullard kan være på vei bort... Har jo vært god for Fulham i år. Ikke tilfeldig at han er i Cappelo sine tropper. I tilegg er han god på døballer og i disse situasjonene har vi skreket etter et bedre alternativ de siste sesongene. Det som er litt negativt er at han er 29 år. Jeg håper Joe Kinnear prøver seg. Hva syntes dere?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #625 på: 19. Des. 2008, 19:30 »
Bullard ville eg ha for et år sidan og då vart eg slakta av fleire her inne. Vi skulle visst sikte høgare enn som så.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 19. Des. 2008, 19:39 »
Peisa på sier jeg. Fulhams klart beste spiller, styrer ting fra midtbanen. Hadde vært en fin signering.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #627 på: 19. Des. 2008, 19:56 »
Noen nevnte noe om noen spillere fra østen:P Han der Endo på Gambo Osaka hadde jo noen syke skudd av og til:P Fikk van der sar til å svette ved flere annledninger ::)
Newcastle United Football Club<3

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #628 på: 19. Des. 2008, 20:20 »
Jeg synes forslaget med Elano er utrolig spennende! HVis det virkelig er sant at han kan være på vei bort for en "liten" penge så mener jeg vi er nødt til å forsøke oss. Vi vet han kan prestere i Premier League og vi vet at han har en utrolig pasningsfot. Dessuten utgjør han en fare på frispark noe vi trenger!! HAN er det vi trenger av kreativitet på midten!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #629 på: 19. Des. 2008, 20:30 »
Sky Sports News sources understand Jimmy Bullard has been told he can leave Fulham in the January transfer window.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4668926,00.html