20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 447397 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #600 på: 18. Des. 2008, 19:29 »
I Januar bytter vi vår mislykkede Smith med Baines i Everton så får vi kanongod konkurranse på beck-plass! Sissoko er et spennende navn i DM-sammenheng, men vi bør ikke glemme gode navn som Inler,Mbia osv som vi tidligere er linket til. En Gokhan Inler hadde vært fantastisk og hadde lett vært verdt 10 mill. En offensiv midtbanespiller er kanskje det viktigste av alt i dette vinduet. Jeg mener Ivan Rakitic er et utrolig spennende navn i denne sammenhengen! Er det mulig å hente Diego?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #601 på: 18. Des. 2008, 19:34 »
Tror egentlig vi kan legge vekk navn som Diego med engang.. Ser på det som lite sannsynlig at han vil komme, men enda mer usannsynlig at vil prøve oss.

Ciljan ser jeg ikke bort i fra at vi prøver oss på.

Jeg håper, vi bytter Warnock mot Smith. Kjøper Ciljan for 5MP, og Sissoko/annet talent for rundt 5MP

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #602 på: 18. Des. 2008, 20:02 »
vet ikke hva Rakitic  går for nå, men ut ifra det han har gjort på landslaget i sommer, så er jeg positiv ihvertfall!:)

Han er ung og passer lagets profil. Tror det kunne blitt spennende!:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #603 på: 18. Des. 2008, 21:46 »
Tror alt over £4 millioner for Ciljan vil bli akseptert av Rosenborg. Tviler sterkt på at vi må over 5.
Oliver nevnte vel £7, men det er Alan Oliver vi snakker om. Han har vært out of the loop i flere år nå, og jeg tror neppe han vet all verden om Ciljan og RBK. Ciljan er ikke i nærheten av det nivået Carew hadde da han dro til Valencia for 75 mill. NOK sommeren 2000.
Med tanke på hva andre Tippeliga-spillere drar for, og med tanke på de hårreisende prisene Tromsø IL forlanger for sine spillere, så skal nok Rosenborg ha 40 millioner eller mer for Ciljan.

Hvorvidt 4-5 mp blir for dyrt for oss i januar kommer nok helt an på hvor mye penger Ashley stiller til rådighet. Hvis han for eksempel bidrar med £10 mill, og ber Kinnear finne eventuelle ekstramidler selv, så vil nok Ciljan bli i dyreste laget. Men det kommer jo helt an på hvor mange nye spillere Kinnear tenker seg.

£6 mill for Warnock og £4 mill for Ciljan går sånn akkurat. Men vi sliter hvis en av spillerne blir litt dyrere enn antatt.
Hvis Ashley setter av £12-15 mill, så har vi litt mer handlingsrom, og kan til og med kanskje få plass til en tredje spiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #604 på: 18. Des. 2008, 22:59 »
6 for Warnock, 4 for Ciljan og et salg av Smith for å finansiere et 3 kjøp burde gjøre susen spør du meg :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #605 på: 18. Des. 2008, 23:22 »
Ser at Kinnear muligens kommer til å se etter nye spillere  fra CCC, noe vi har lyktes godt med før..Dyer og Jenas er eksempler på det.

Noen som har oversikt over de beste spillerene i CCC per dags dato?? Regner med at vi kommer til å se etter de yngre stjernene...Ebanks Blake fra Wolves er hvertfall en ung spiss som er toppscorer i CCC. Giles Barnes på Derby er en god midtbanespiller....noen fler som kunne vært aktuelle??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #606 på: 18. Des. 2008, 23:30 »
Joe Mattock på Leicester er en meget spennende spiller! Spiller venstreback! 1990-modell. Spilte 34 kamper for Leicester i fjor.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #607 på: 18. Des. 2008, 23:34 »
Jeg er litt usikker på Barnes jeg. Har overbeviste ikke når Derby var i PL, da slet han med å få spilletid. I tillegg sliter han en del med skader jeg ikke tar helt feil?

Vi har jo Fabian Delph i Leeds, han har vi vært linket til tidligere. Tror også en som heter McCann eller noe i Burnley er et stort talent, men er mer usikker på han. Det er uten tvil mange gode spillere vi kan hente fra CCC så er egentlig rart vi ikke ser den veien litt oftere.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #608 på: 18. Des. 2008, 23:35 »
Mattock er League one spiller :P, neida men han er spennende. Skal være et kjempetalent! Flere PL klubber var interressert i sommer.

Barnes har slitt mye med skader ja, så det er helt klart et ankepunkt når det gjelder han.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #609 på: 18. Des. 2008, 23:38 »
Nå når Big Sam har tatt over Blackburn, så kan vi vel gi han tilbake noen av favorittspillerne hans, i bytte mot noen andre. Warnock, Samba og Santa hadde ikke gjort meg noe for Smith, Geremi og Enrique... :D

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #610 på: 18. Des. 2008, 23:39 »
etter å ha sett kampen til gambo osaka i dag mot man utd, så er det vel ikke helt hårreisende om vi kanskje kunne ha tatt oss en scouting tur til østen snart også.

han ene midtbanespilleren var ekstremt god, bra skudd og fine passninger i tillegg til bra teknikk.

Tror faktisk det er en del potensielt bra spillere i det området der.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #611 på: 18. Des. 2008, 23:42 »
Joe Ledley virker også som en bra spiller. 21 år gammel midtbanespiller som har over 20 kamper for Wales. Wolves har en del bra spillere. Høyrevingen Kightley skal ha hatt en veldig god sesong til nå og har også fått kamper for England u21. Syntes også det er posetivt at Kinnear vil hente spillere fra CCC for her er det helt klart mange spennende spilllere.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #612 på: 18. Des. 2008, 23:44 »
Det som er fint med unge spillere fra CCC er at de ser på dette som en enorm mulighet og vil gi 110% uansett...Dette i motsetning til benkeslitere fra andre PL-lag osv.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #613 på: 18. Des. 2008, 23:45 »
Tror nok BigSam kommer til å være ekstremt forsiktig med å selge noen av sine spiller, Blackburn ligger virkelig ille til og trenger alt dem har for å komme seg opp og frem. Men jeg blir ikke overrasket om BigSam kommer til å hendvende seg til oss om f.eks Alan Smith.

Joe Ledley virker spennende ja, ser han har nærmere 200 ligamkamper, noe som er veldig mye for en 21 åring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #614 på: 19. Des. 2008, 00:03 »
Big Sam vil jo knapt ha midler til rådighet da.
Barnes var da mange hoder bedre enn de andre på Derby da de spilte mot oss forrige sesong. Var vel dessverre disse skadene som ødela mye av hans sesong i fjor, og tydeligvis også denne sesongen.
Mattock virker jævla bra på FM ivaffal.. :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida