20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 447818 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #585 på: 18. Des. 2008, 09:40 »
stakkars diarra, går han til real mså r vel hans karriære over. tipper det går md han som med sidwell da han gikk til chelsea. så foresten sistnevnte i et begredelig villa oppgjør i går. var rett og slett håpløst dårlig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #586 på: 18. Des. 2008, 11:55 »
Big Sam var veldig interessert i Diarra, men slik omstendighetene ble var det vel vanskelig for oss å få henta Diarra i januarvinduet.
Sidwell har vel jevnt over gjort en ganske god figur i Villa, har han ikke?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #587 på: 18. Des. 2008, 12:41 »
Sissoko er 19 år:)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #588 på: 18. Des. 2008, 13:20 »
Snakker vi om Sissoko som var i Liverpool og som nå spiller i Juventus så er han 23 år, og ikke 19.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #589 på: 18. Des. 2008, 13:41 »
Tror vi prater om en unggutt fra Toulouse, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #590 på: 18. Des. 2008, 14:46 »
Stemmer! Moussa Sissoko frå Toulouse. Stort talent! Håper verkeleg at vi klarer å signere han.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #591 på: 18. Des. 2008, 15:39 »
Og nå bekrefter Ashley at januar vinduet blir begrenset:

Ashley also insisted that manager Joe Kinnear would be handed funds to spend during the January transfer window, but they will be limited. t is up to Joe, we have signed him, it's up to him," Ashley continued. "I've definitely got some money although whether I will give it to him or not is another question.

Joe realises that Newcastle don't have a bottomless pit of money so he will be very careful with what he does. If it's a player that costs £30 million then I can absolutely say. 'I don't think so'.

KILDE: Skysport

Ja, da sier vel det seg selv at vi evt. må selge for å kjøpe, IGJEN, som i sommer ..
« Siste redigering: 18. Des. 2008, 15:41 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #592 på: 18. Des. 2008, 15:43 »
I en verdensøkonomi hvor det meste går på trynet for tiden vil det etter mitt skjønn være meget fornuftig å innta en moderat holdning til spillerkjøp. Vi har tross alt ikke et dårlig lag. Hvis castle henter inn et virkelig talent på offensiv midtbane er jeg egentlig fornøyd. 

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #593 på: 18. Des. 2008, 15:49 »
Det er vell ikke det han sier? Han sier vell at han ikke kommer til å kjøpe i Robinho og Kaka, men for de riktige spillerne er han beredt til å betale. Vi betalte vell bra for Colo, så jeg synes ikke en grense på @´£10mill  er for dårlig.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #594 på: 18. Des. 2008, 16:03 »
Dersom vi bruker mellom 5-10mp på et par spillere i Januar er jeg egentlig veldig fornøyd.

Kjøp Warnock for 6mp og bruk 4mp på et offensivt midtbane talent..

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #595 på: 18. Des. 2008, 16:53 »
Selvfølgelig vil ikke Mike Ashley bruke 30mp på en spiller. Dette er ekstremt mye penger og kanskje ikke veldig lurt midt oppi finanskrisen over hele verden.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #596 på: 18. Des. 2008, 18:50 »
Jeg mener heller ikke at vi skal bruke 30 MP på en spiller. . Det jeg mener er at vi er nødt til å ha en offensiv nøkkelspiller sentralt på midtbanen + et par spillere til. . Mike Ashley er forsatt ikke en person som sliter økonomisk og hva med å heller utnytte finanskrisen litt. . Vi får sikkert meget gode spillere nå for en billigere penge grunnet det. Jeg er sikker på at vi kan få en veldig god spiller for £ 10-15 mill, men vi må pokker meg ikke selge N'Zogbia og Geremi for å gjøre dette. . Ser jeg salg av spillere i januar blir jeg forbanna, hvis ikke nye spillere allerede er på plass.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #597 på: 18. Des. 2008, 19:09 »
Hvem tror dere er aktuelle offansive midtbane spillere? Ciljan og Giles Barnes?

Hehe, jeg må inrømme at jeg er totalt blottet for talenter!:) Sissoko er jo et defansiv mann, så jeg håper jeg jo at vi kommer til å prøve å hente inn flere gode spillere!:)

Det er vell 2 eller 3 mann som skal kjøpes og 3 lånes. Det var vell noe sånt Kinnear lovet?

Jeg kan godt se at Smith f.eks blir solgt uten at erstatter står klar, men vi kan ikke selge i ledd vi trenger forsterkninger i.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 18. Des. 2008, 19:26 »
Tipper det dukker opp et par spillere på lån jeg også. Samt to kjøp av ca 5MP hver.. Tror vi kvitter oss med en eller to spillere, muligens Smith og Enrique.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #599 på: 18. Des. 2008, 19:28 »
Mulig Ciljan kan bli for dyr. For hvis vi skal bruke penger vil jeg tro vi bruker dem på en ny venstreback. Ciljan er en spillertype som gjerne skulle vært i klubben nå, men han er ikke så god at han går rett inn og hever laget betydelig. Da kan en prislapp på f.eks. £5m bli for mye (Oliver nevnte vel £7m tidligere?)

Barnes er en spennende spiller. Det så vi i hjemmekampen mot Derby forrige sesong, og han skal vist også ha vært svært bra det året Derby rykket opp. Tror han dessverre har slitt med skader også denne sesongen så har ikke spilt så mye i år heller. Å hente spillere til Newcastle som er skadeplagete er jeg generelt skeptisk til. Likevel har Barnes som sagt spennende ferdigheter, og at Kinnear sier det kan bli aktuelt å hente spillere fra CCC gjør at kan være aktuell igjen. Av det lille jeg har sett av han er jeg posetiv, men hvis vi skal kjøpe han håper jeg NUFC speiderne har sett han mye mer jeg har.