20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 445110 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #540 på: 13. Des. 2008, 10:14 »
Joe Kinnear wants to make West Ham's Matthew Upson his first signing at Newcastle United - but it will take over £6m to sign the defender. (The Independent)
Bra spiller det.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4632552,00.html
The winter transfer window will now close at 5pm on Monday, 2nd February, the Football Association has announced.
Iallefall litt lengere tid på å skaffe oss noen spillere.

Toulouse shun Toon interest
French outfit plan to keep starlet
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4631840,00.html
Ikke si jeg har sett han spille i virkligheten. Men på FM er han jo en veldig god spiller ::)

Steven Mouyokolo is attracting interest form England after a fine start to the season.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4632075,00.html
Ja, dette skal vist være en spennende spiller som vi skal ha fulgt med  litt.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #541 på: 13. Des. 2008, 12:00 »
har ingen forhold til Upson... Er han så god som alle tilsier? hva er styrkene? spilleforståelse, taklinger eller hodedueller? ingen plukket han opp så vidt jeg kan finne etter han gikk ned med Birmingham, er ikke det litt rart?

Blir spennende å se hva Januar bringer.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #542 på: 13. Des. 2008, 12:42 »
Han spiller i West Ham og på det engelske landslaget. Han er god, men har slitt litt med skader i sin karriere.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 13. Des. 2008, 13:26 »
Han spiller i West Ham og på det engelske landslaget. Han er god, men har slitt litt med skader i sin karriere.
ok, hentet raskt info ifra  wikipedia! det var mye skurr der da Bendtner ennå sto i stallen til Birmingham!:)

Forsvaret trenger vi ikke skade plagete spillere uansett hvor god de er, forsvaret trenger jo kontinuitet. Det er jo det som er den store forskjellen på et godt og dårlig forsvar, hvor mye de har spillt ilag. Og at de finner god følelsen ilag.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #544 på: 13. Des. 2008, 13:32 »
Hørt om engelske Arsenal-fans som er skuffet over at han ble solgt.
Under Wenger kunne han nok ha blitt veldig mye bedre, men måtte vel ha førstelagsspill.
Han er jeg positiv til, selv om midstopperplassen er den verste pr dags dato.

Håper på en sentral midtbanespiller, helst to. Kreativ offensiv, og en defensiv. Ellers hadde det vært godt med en backup for Jonas. Og kanskje en venstreback...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #545 på: 13. Des. 2008, 13:34 »
Upson er en bra spiller, men virker ikke akkurat som vi har ubegrenset med penger og da ønsker jeg heller at vi bruker penger på en venstreback og midtbanespiller. Med Bassong, Taylor og Colo har vi tre brukbare stoppere og jeg mener det er større behov for en utfordrer til Enrique og en ny midt.  

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #546 på: 13. Des. 2008, 13:37 »
Enig der fredd.

Litt redd dette vinduet kan være en slags vinn/forsvinn situasjon. Vi må forsterke og bygge på den stallen vi har. Kan ikke selge noen. I mine øyne må vi ha de spillerne vi har, pluss en venstreback og en, kanskje to, midtbanespillere...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #547 på: 13. Des. 2008, 15:50 »
Forsvaret vårt er og forblir skrøpelig uansett. Det vi trenger nå er en sterk og ballsikker midtbane, slik at vi kan begynne å dominere kamper igjen. Hva var hemmeligheten til Sir Bobby Robson? Joda, det var først og fremst en sterk midtbane. Og da ettersøker jeg også gode kantspillere. De vi har nå holder ikke mål hvis vi vil kjempe om UEFA-cupen igjen. Det må vi innse.

Seriøst, når vi bruker Geremi, Guthrie og Butt på midten har vi et STORT problem. Jonas og Barton er de eneste jeg syntes virkelig duger. Zoggy og Duff er langt ifra stabile nok.

Savner både Milner, Parker og Emre, jeg. For ikke å snakke om Nobby. Men han begynte jo å bli gammel uansett.
« Siste redigering: 13. Des. 2008, 15:54 av geordie-olav »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #548 på: 13. Des. 2008, 15:57 »
Parker er faktisk den eneste av de som jeg faktisk ønsker meg tilbake. Han kunne bidratt mye i Butt rollen tror jeg. Emre var for skadet, Milner var mer en god nok for Newcastle, men jeg har liksom bare måtte godtatt det som er skjedd.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #549 på: 13. Des. 2008, 16:10 »
Savner Milner og Parker, jeg! Parker hadde vært perfekt i Butts rolle.
For meg er det uten tvil den sentrale midtbanen vår som er svakheten, og Barton er uten tvil den store forskjellen der, blant de vi har i stallen vår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #550 på: 14. Des. 2008, 11:03 »
Nå synes jeg dere er helt på rett spor.
Vi har en helt middels sentral midtbane med middels spillere.
Butt er god defensivt, men moderne fotball krever defensive trygge spillere som har andre gode kvaliteter også.
Om vi setter inn Gutrie sammen med Butt har vi en midtbane som mangler både offensive kvaliteter, kreativitet osv.
Dette er vårt problem. Vi trenger en kanon def.midtbane ala Inler, Veloso, Carrick + en kreativ kompanjong ala
Diego, Modric, eller lignende. Om vi stiller med kanter proppfulle av kreativitet (som Spider i god form) kan vi tillate
oss en annen type på midten (feks Barton).

I tillegg kan vi regne med at Owen drar i Januar, og da trenger vi en topp spiss.
Om Owen er lost for oss bør vi prøve å få gode spillere i bytte for han.

Tottenham ser ut til å være interessert, og da kan vi jo prøve oss på Bent, Bale eller O`Hara.
Dette er jo spillere som er litt ut og inn på laget deres??

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #551 på: 14. Des. 2008, 12:15 »
"If we could get like for like, lose somebody but get a better one in, I don't mind doing that.

"I am looking to buy two players and maybe get two or three players on loan. That will happen 190 per cent.

"I've already made one offer for a left-back and this is in England."

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #552 på: 14. Des. 2008, 14:18 »
Det kan være Baines hvis vi skal tro SundaySun. Var jo god i Wigan, men har sittet mye på benken i Everton. Tror han er bedre enn Enrique per dags dato.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #553 på: 14. Des. 2008, 15:32 »
Baines eller Warnock skulle jeg tro!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #554 på: 14. Des. 2008, 15:33 »
Everton var jo interesert i smith rett før vinduet ble lukket i sommer. Et bytte hadde vært drømmen. Jeg mener baines er bedre en enrique. Vi trenger sårt en venstreback og en ny sentral midtbane.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /