20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441503 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #480 på: 07. Des. 2008, 12:52 »
Doyle er ikke i NÆRHETEN av Owen. Vi får ikke i nærheten så god spiller. Innse det.
Hent ekte Ronaldo inn. Muligens et kupp.

Mi kjempar i botnen. Mi får ikkje inn spelarar av Owen sitt kaliber då. Ronaldo ska mi ikkje ha.
Heller Ronaldo enn Kevin Doyle.
Vi trenger ikke middelmådigheter. Vi trenger en goalgetter i ypperste verdensklasse.

Tror du virkelig en klubb på nederste 1/4 i PL trekker verdensklassespillere?? Hvis vi kan trekke til oss den beste spissen i CCC, som vi vet har levert gode sesongen i PL før, så skal vi være fornøyd. Mange av klubbens beste kjøp har vært å hente av den øverste hyllen i CCC, jeg tenker på Dyer og Jenas.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 07. Des. 2008, 16:01 »
Meanwhile, Wise ? who was in Italy yesterday watching Roma left-back John Arne Riise ? will meet Kinnear to decide their final shortlist of January targets.

http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-utd/newcastle-utd-news/2008/12/07/ashley-slashes-toon-asking-price-79310-22421617/
Han kom, ble mett og dett var dett....

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #482 på: 07. Des. 2008, 16:16 »
http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-utd/newcastle-utd-news/2008/12/07/kinnear-and-wise-in-transfer-summit-79310-22421182/

siterer litt fra den saken.
Sitat fra:  Joe Kinnear i følge sundaysun
?I?m giving Dennis the details, so that he can go and get them. He has to bang on doors because I don't have the time.

?He has also come up with one or two he knows who are available. They?re plan B in case we can?t get the ones we want.

?Dennis is looking at players on Saturday and Sunday, and will report back up here.

?We?re looking through all of Italy, Holland and Spain, as well as here, and bringing it down to about a dozen players.

?Those that I like, I start sending people out to see them so we know what we would be buying.

?January is a massive month in the history of this club ? a big turning point.?

But Kinnear insisted he is in the market to sell as well as buy ? after telling Mike Ashley that his squad is carrying far too much dead wood.

The Newcastle owner?s initial reaction to Kinnear?s request for money to spend in January was to suggest he give his fringe players a first-team chance.

?He said ?what about him, him and him??? Kinnear added. ?I said ?not good enough? and he said ?OK?.

Ok, det vil i praksis si at vi jakter på spiller "A" og "B" og ender opp med å signere "X" og "Y", Joe Kinnear du er i ferd med å bli buttfucked så jævlig av cockney mafians løpegutt Dennis Wise.

Og hvem er disse spillerne som er døkjøttet?? Ikke noen av Dennis Wise's kjøp vel?!?!?!? Jo jeg tror det.....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #483 på: 07. Des. 2008, 16:40 »
Noken så veit noke om denne Mareque ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #484 på: 07. Des. 2008, 18:08 »

Tipper han bidrar like mykje som ein viss Nacho i sofall.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 07. Des. 2008, 19:17 »

jepp... blir nok like bra som søple Jonas og Colo.. de er jo ifra samme land... så Mareque kommer nok til å floppe som alle de andre kjøpene til Wise...

dust.
Han kom, ble mett og dett var dett....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 07. Des. 2008, 19:31 »

Kva med Colo, Basson og Jonas? Come on... Dette kan vera godt nok for oss. VI ER JO EIT BOTNLAG for SVINGANDE! Havnar vi i Championship så skal du sjå Nacho blomstar ;) (Han er ute med skade resten av sesongen, og har kun spelt 5 min for oss)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 07. Des. 2008, 19:34 »
Lure på ka i all verden dei tenkte på når dei bestemte seg for å hente inn denne Nacho.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #488 på: 07. Des. 2008, 19:38 »
Men i alle dager. For alt vi vet kan Nacho være en knallgod spiller! Tror du de visste at han skulle bli skadet i mange måneder når de hentet han?
« Siste redigering: 07. Des. 2008, 19:40 av Daniel »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 07. Des. 2008, 19:39 »
Lure på ka i all verden dei tenkte på når dei bestemte seg for å hente inn denne Nacho.

Tenkte vel det samme som oss. Vi trenger en kreativ midtbanespiller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #490 på: 07. Des. 2008, 19:43 »
Så da henter vi en jævla uruguyaner uten opsjon på kjøp. Det lukta hovedsaklig panikk i lange baner av Nachosen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 07. Des. 2008, 19:44 »
Mulig, men det endrer ikke at det etter all sannsynlighet var det de tenkte ;)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #492 på: 07. Des. 2008, 20:35 »

jepp... blir nok like bra som søple Jonas og Colo.. de er jo ifra samme land... så Mareque kommer nok til å floppe som alle de andre kjøpene til Wise...

dust.

HAHA. Har no ikkje sagt at Jonas og Colo er søppel. MEN hadde vore typisk om han hadde blitt flopp visst vi hadde kjøpt han.
Veit ikkje kven som framstår som ein dust eg da men.  ::)
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #493 på: 07. Des. 2008, 21:05 »
Det er vel for faan du som er dusten her nå Hans Emil! Hva er det som tilsier at han skal bli søppel?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #494 på: 07. Des. 2008, 21:45 »
Å HERREGUD. Eg seier at det hadde vore TYPISK om at han hadde floppa. Kan hende han kan gjere det bra. Men hadde vore  typisk newcastle "flaks" at han ikkje leverer. Dykk veit like godt som meg at floppelista er lang, og akkurat no så har vi ikkje råda til å gjere bomkjøp. Eg er berre skeptisk, og seff, visst du er skeptisk så er du totalt dust. Det gir meining.

Skal innrømme at eg kom med ein negativt-innlegg, men det betyr ikkje at eg er dust. Eg les forøvrig mykje rart her som eg har lyst å svare krast på, men eg lar ver å henge ut folk av den grunn.
« Siste redigering: 07. Des. 2008, 21:47 av Hans Emil »
for a logical solution!