20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 446759 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #285 på: 19. Nov. 2008, 16:45 »
SkySports linker oss i dag til både Stephen Appiah og Kameni fra Espanyol. Vi skal vistnok speide på Appiah i hans landskamp for Ghana som vel går av stabelen i dag. Vi speidet vistnok på Kameni da Espanyol spilte mot Numancia i helga.
Kameni er vel glimrende på sitt beste, men er vel en litt ustabil keeper, vel?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 19. Nov. 2008, 17:01 »
Kameni er en utrolig på sitt beste, men svinger i prestasjonene og kan gjøre de værste tabber også. I PL er feltarbeidet mye mer utfordrende for en keeper enn de fleste andre ligaer, så jeg har ikke helt troen på Kameni. Tipper han blir som Gomes i spurs. Skjønner forsåvidt heller ikke at vi skulle ha noen grunn til å se oss om etter en ny keeper, med mindre det er sannhet i ryktene om at Shay vil bort.

Appiah er en god spiller, men har slitt mye med skader. Er det ikke han som krever no vanvittig med lønn også?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 19. Nov. 2008, 17:58 »
Kva skal mi med dei to?! Dette har eg ingen tru på...

Men eg skjønnar godt at Given vil vekk viss ståa slik som den er i dag og slik den har vore lenge fortsatt er slik i Januar!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 19. Nov. 2008, 18:00 »
Ja, hva skal vi med en defensiv midtbanespiller tro?

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #289 på: 19. Nov. 2008, 18:26 »
Appiah hadde vært en meget god spiller i stallen våres pr dags dato, vi kan faktisk hente han i kveld, er free transfer deadline i dag.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 19. Nov. 2008, 19:01 »
Vel, det er i såfall noe jeg aldri har fått med meg. Det jeg har lest og hørt er at det var Wise og Jimenez som sto i veien for et kjøp av Warnock og Lennon, og heller ville ha ungdommer som aldri har bevist en dritt, og som foreløpig bare er juniorer.

Ja, og då MÅ det vera sant... Er jo ikkje sikkert det var slik.
Jeg har aldri prøvd å antyde at jeg har enerett på sannheten!

Jeg synes huske at vi krevde i underkant av fem mill, og at Blackburn krevde i overkant av fem mill. Tror kanskje det var 2 mill som skilte oss, og som Wise fant ut ble altfor mye å betale.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 19. Nov. 2008, 19:36 »
Vel det blir vel drøyt og klandre Wise for det. Er Ashley som har penga. Og når han kniper igjen som F så er det ikkje Wises feil at KK ikkje fekk spillerne.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 20. Nov. 2008, 18:20 »
Men det er jo Wise som har fått i oppgave å forvalte Ashleys penger!
Så selvfølgelig er det Wises feil. Det er Wise som er DoF. Det er han som er utnevnt som finansminister av Ashley.
Ashley har riktignok siste ordet, men det var Wise som hadde Ashleys tillit. Det var Wise som forvaltet Ashleys penger. Og det gjør han jo egenltig fremdeles.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 20. Nov. 2008, 19:12 »
Er vel delt skyld her. Men Wise bør vel ha sin svære del av skylda for at han ikke ville være med på noen av spillerne Keegan ville ha inn. Det er vel nettopp det som i mange tilfeller er ille med DoF, at den mannen tror han kan så mye bedre enn mannen som faktisk skal styre laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 21. Nov. 2008, 14:52 »
Det ryktes i dag at JK vil ha inn JA Riise og Denilson/Samba på lån ut sesongen. Siden det er snakk om lån, er det vel mest sannsynlig at det er Denilson det snakkes om.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 21. Nov. 2008, 15:44 »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 21. Nov. 2008, 16:01 »
Bra med fleire valg enn Enrique.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 21. Nov. 2008, 16:54 »
Godeste JFK sier så mye at mannen fra Roma vil koste omkring 2 mill pund, mens den andre mannen har scoret mot oss denne sesongen. Det har jo blant annet Denilson. Er visst prat om lån ut sesongen i førsteomgang.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 21. Nov. 2008, 19:13 »
http://www.expressandstar.com/2008/11/21/walsall-v-milton-keynes-dons/

Vi har visst fulgt Tore Andre Flos kommende spisspartner Sam Baldock. 19 år gammel og 8 mål har han scoret sålangt.

Howdon

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #299 på: 22. Nov. 2008, 13:47 »