20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 441677 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #240 på: 07. Nov. 2008, 11:50 »
Etter kampen i dag er jeg i alle fall sikker på at vi ikke under noen omstendighet skal kjøpe Gomis. Fyren gikk utelukkende i offside mot RBK og klarte ikke å prestere noen ting overhodet. De spissene vi har i stallen pr. dags dato er langt bedre enn denne karen.

Du klarer å si det etter en kamp. Han har jo en del mål for klubblag og landslag.

Hehe, ser den. Synes bare han var så enormt dårlig i går. Så jo litt under EM også, uten at han akkurat imponerte meg. Men kampen i går var begredelig. Han virket rett og slett ikke i nærheten av å være god nok.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 07. Nov. 2008, 20:51 »
Bøtter inn med mål for meg i Newcastle på FIFA. Derfor synes jeg vi skal kjøpe han.. ;D

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #242 på: 07. Nov. 2008, 22:46 »
Hvor mange fotballer for man inn i en bøtte da ::)
Jeg er ikke allverdens sugen på han etter hva som er blitt beskrevet i innleggene her. Tror vi kan finne bedre spillere til en bedre pris.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 07. Nov. 2008, 22:49 »
RBK-forsvaret hadde full kontroll på Gomis i kampen, så det ser ut til at han har en del å gå på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 07. Nov. 2008, 23:56 »
Vi kan vel uansett være enige om at selv om kampen mot Rosenborg var Gomis bunnivå så var det for dårlig. Spillerne våre må ha et høyere bunnivå enn dette om vi skal då de resultaten vi ønsker.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 08. Nov. 2008, 00:00 »
Dersom han tydeligvis har et bunnivå lik Ameobi er der jo ingen vits i å hente ham. Vi må da satse høyere enn som så.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #246 på: 08. Nov. 2008, 00:03 »
Nå var det vel kanskje litt vanskelig for Gomis å briljere. Hele laget spilte ræva, hvertfall i første omgang. Det var tre enormt bra kontringer som avgjorde kampen. For alle tre målene var vel på kontringer?
Men enig i at man burde utforske flere muligheter enn Gomis. Men han er også en spennende spiller..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #247 på: 08. Nov. 2008, 09:12 »
Hvis Owen forsvinner i januar, ønsker jeg Defoe inn. Mener å ha lest at han en prislapp på 12 millioner pund.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #248 på: 08. Nov. 2008, 10:19 »
Portsmouth boss Tony Adams is chasing Leeds wonder kid Fabian Delph as a possible replacement for Lassana Diarra who could leave in January. (Daily Mirror)
Hadde en av de 2 spillerene vært noe for oss. Jeg har alltid likt Diarra, å han kunne hatt muligheten for å bllit det ankeret på midtbanen vi så sårt savner.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 08. Nov. 2008, 16:53 »
Diarra er en bra spiller og kunne nok passet bra i Butts rolle, men er lønnskravene så skyhøye som de var i januar i fjor syntes jeg vi skal se etter en annen spiller. For så god er han ikke.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 09. Nov. 2008, 15:06 »
Hvis Owen forsvinner i januar, ønsker jeg Defoe inn. Mener å ha lest at han en prislapp på 12 millioner pund.
NÅR Owen drar, så vil jeg se en 10 ganger bedre spiller enn Jermaine Defoe inn.
Defoe når ikke Owen til anklene!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 09. Nov. 2008, 15:10 »
NÅR Owen drar, så vil jeg se en 10 ganger bedre spiller enn Jermaine Defoe inn.
Defoe når ikke Owen til anklene!

Gå spis pillene dine!! Defoe er fullt på høyde med Owen, om ikke bedre. Defoe er på landslaget, det er ikke Michael Owen. Defoe scorer imponerende med mål, og hvem i alle dager er det vi kan hente som er 10 ganger bedre enn Defoe!!!!?? Tror du vi kan hente Fernando Torres eller Samuel Eto'o. Du er jammen meg en vits som når uante høyder Joakim!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 09. Nov. 2008, 15:14 »
Jeg vil heller ikke Defoe inn. For all del en kvalitetsspiller og skal ikke klage om han kommer, men håper vi henter en spiller som utfyller Martins bedre. Jeg vil ha inn en spiller som kan vinner mer i lufta (selv om Martins også vinner noe) og som scorer en del mål. En spiller som Yakubu ville altså vært et bra alternativ. Han er kanskje ikke så veldig realistisk per dags dato, men vil ha inn en lik spillertype.
« Siste redigering: 09. Nov. 2008, 15:21 av fredd »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #253 på: 10. Nov. 2008, 09:39 »
http://www.sunderlandecho.com/sport/Mags-keep-tabs-on-German.4662617.jp
Er det denne spilleren som skal erstatte Owen vist han forsvinner. Aldri hørt om han.
Men sikkert en ung å spennende spiller dette.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #254 på: 10. Nov. 2008, 18:44 »
http://www.sunderlandecho.com/sport/Mags-keep-tabs-on-German.4662617.jp
Er det denne spilleren som skal erstatte Owen vist han forsvinner. Aldri hørt om han.
Men sikkert en ung å spennende spiller dette.

Hørt om ham gjennom mine tokter som St. Pauli-manager på FM. Habilt talent der, uten at det trenger å bety noe.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa