20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 444121 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #120 på: 26. Sep. 2008, 13:33 »
Xisco har det vel vært mye spekulasjoner rundt. Avisene vil ha det til at Keegan ønsket Lennon og Warnock, mens Wise og gjengen gikk for Xisco...

Og dine andre argumenter Kristoffer:

- Det kan umulig ha tatt så fryktelig med papirarbeidet når det gjalt Colo. Det tok jo en liten evighet fra han "var klar" til han faktisk ble offisielt klar for klubben.
- Hva annet skulle Keegan ha gjort da? Han er jo nødt til å være positiv å skryte av sine nye spillere som fansen ikke har kjennskap til fra før.

Jeg skal ikke være bastant å si at Keegan ikke ønsket disse spillerne, jeg vil bare være kritisk til det som skjedde i sommer, og at det nok er mye vi ikke vet om.

Før vinduet åpnet sa jo Keegan at han ønsket spillere med PL-erfaring, og ikke sør-amerikanske spillere osv. fordi de ville trenge tid på å tilvenne seg spillestil osv. Også ender vi faktisk opp med 3 sør-amerikanske spillere. Litt merkelig.

Ja det er nok mye vi ikke vet om den saken men det tror jeg gjelder begge veier. For min del syns jeg kk gjorde helt feil. håpløst bare gå av slik. Klart de var uenige om mye i ledelsen men at han sier opp og lar newcastle henge i strikken får han ingen respekt av meg for. Han burde ventet og sett ann situasjonen. Selv om han ikke var enig med øedelsen i en periode.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 26. Sep. 2008, 23:43 »
Tidspunktet har trakk seg på var jo helt forferdelig, det er ikke bare han som har slitt under en bedriten ledelse, Benitez har jo også gjort det. Men det er Ashley og gjengen som må ta mesteparten av ansvaret her..

Tror faktisk det kan ha vært en genistrek at han gav seg nå.
Overgangsvinduet fucka jo delvis Ashley og co opp allerede, det kunne ikke King Kev gjøre stort med. Stallen er av den grunn en latterlighet, og når King Kev nå gjorde dette kom det jo frem hvor forbanna elendige mennene som styrte denne klubben var. Det betyr jo at vi nå ganske snart antakeligvis vil få inn nye eiere, og sjansen er jo enda der for at King Kev kan bli gjeninnsatt. I lengda vil alle tjene på det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #122 på: 30. Sep. 2008, 20:39 »
Tror ikke det var planlagt sånn fra KK akkurat...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 30. Sep. 2008, 23:27 »
Det var nok hendelsene på transfer deadline day som var den utløsende årsaken til at Keegan sa adjø. Så det var neppe så veldig planlagt sånn sett. Men det betyr ikke at tidspunktet ikke var gunstig. Det vil si, gunstig var det nok ikke. Men det kunne vært verre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #124 på: 02. Okt. 2008, 11:49 »
Hvorfor ikke signe Fredrik ljungberg? http://fotball.adressa.no/internasjonal/article119410.ece

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 02. Okt. 2008, 12:25 »
Ja, signer nok ein skadeforfulgt spelar. Treng litt selskap i treningsrommet :P

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 02. Okt. 2008, 14:20 »
Slik som stallen vår er for øyeblikket mener jeg Ljungberg ville vært en genial signering. Han har slitt med skader de siste årene, men stallen vår er tynn, og vi vet at Ljungberg er en bra spiller når han er i form. Så det blir litt gambling, men den risken synes jeg vi skal ta!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 02. Okt. 2008, 15:19 »
Greit nok viss han går med på ei låg løn og kun ut sesongen...Ikkje at vi er noke heldige med å gambla, har vi i det heile teke flaks nokensinne?

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #128 på: 02. Okt. 2008, 15:46 »
Ljungberg i form er jo kanskje akkurat det vi trenger, han er jo en veldig aggresiv kantspiller som liker å utfordre! Nei ingen dum spiller dette.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #129 på: 02. Okt. 2008, 19:41 »
Kanskje vi kan hente Ronaldo også da?  :P Så kan vi kanskje begynne å score noe goals.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 02. Okt. 2008, 21:15 »
Ljungberg ?? Hvor mange kamper har han egentlig spilt det siste året ? Ikke faen om jeg vil ha han på laget, han krever sikkert en del i lønn også
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #131 på: 02. Okt. 2008, 21:45 »
Hent Romario, tidenes målscorer!

Anthony

• Gjest
« Svar #132 på: 03. Okt. 2008, 10:17 »
Har en følelse av at virkningen med postede innlegg, som for den del er personlige, medfører en haug med elendig sarkasme.

"vi skal ikke signere Ronaldo åsså da vettu, han kan jo score mål da vettu * hnjahnjahnjahaha, jeg er vittig*"

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 03. Okt. 2008, 11:21 »
Gazza er vell på free transfer? skulle prøvd å å fått ham ut sesongen. han ville blit newcastles myggen:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 03. Okt. 2008, 11:24 »
Gazza er vell på free transfer? skulle prøvd å å fått ham ut sesongen. han ville blit newcastles myggen:)

Han må kjøpes fri fra puben først! HOHOHOHOHO :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM