20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Sitat fra: Benson p? 03. Sep. 2008, 12:56Ja men da har dei eit stappa pokalskap med all verdens pokaler i og sjå tilbake på ialfall. Og eg tviler på Roman kommer til og rævkjøre Chelsea når han ein gang sko trekka seg ut.Så du meinar Ashley skal ut og ein sjeik ala city skal inn? Og du trur då at KK får bestemma kven han skal kjøpe og selgja? Du trur at Mark Hughes har mykje han skulle sagt på den fronten no?
Ja men da har dei eit stappa pokalskap med all verdens pokaler i og sjå tilbake på ialfall. Og eg tviler på Roman kommer til og rævkjøre Chelsea når han ein gang sko trekka seg ut.
Sitat fra: lgrinde p? 03. Sep. 2008, 18:15Sitat fra: Benson p? 03. Sep. 2008, 12:56Ja men da har dei eit stappa pokalskap med all verdens pokaler i og sjå tilbake på ialfall. Og eg tviler på Roman kommer til og rævkjøre Chelsea når han ein gang sko trekka seg ut.Så du meinar Ashley skal ut og ein sjeik ala city skal inn? Og du trur då at KK får bestemma kven han skal kjøpe og selgja? Du trur at Mark Hughes har mykje han skulle sagt på den fronten no?Haha tror ikkje Hughes klager akkurat Tror ikkje Keegan heller vil sette seg på bakbeina om dei hadde kjøpt Torres, Fab, Ronaldo, Ramos etc
Jepp ser for meg Hughes i krangel med araberne. "What the f... mr araber listen to mee I wanted Heskey and Johnson NOT Torres and Fabregas"
Sitat fra: Benson p? 03. Sep. 2008, 18:44Jepp ser for meg Hughes i krangel med araberne. "What the f... mr araber listen to mee I wanted Heskey and Johnson NOT Torres and Fabregas" Eit feitt ken han vil ha eller ikkje, han bestemme ikkje ein drit bortsett frå ke lag so spela, og spela dei ikkje slik fotball so sjeiken vil så sparka dei godeste Hughes. Og talent? Kva er det...
Sitat fra: lgrinde p? 03. Sep. 2008, 19:13Sitat fra: Benson p? 03. Sep. 2008, 18:44Jepp ser for meg Hughes i krangel med araberne. "What the f... mr araber listen to mee I wanted Heskey and Johnson NOT Torres and Fabregas" Eit feitt ken han vil ha eller ikkje, han bestemme ikkje ein drit bortsett frå ke lag so spela, og spela dei ikkje slik fotball so sjeiken vil så sparka dei godeste Hughes. Og talent? Kva er det... Er denne sjeiken ein gammel kompis eller ?? Virker som du kjenner han godt..