20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: IKKE DRA  (Lest 3886 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mlie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
IKKE DRA
« på: 02. Sep. 2008, 18:14 »
Ikke dra før det er nye eiere folkens ???

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: IKKE DRA
« Svar #1 på: 02. Sep. 2008, 18:25 »
Heh.... Ok ...  ::)
Eg reiser så ofte eg vil for å støtta klubben eg elsker. Da drite eg i eigerane, og kan heller demonstrere mot Ashley etter kampen!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #2 på: 02. Sep. 2008, 19:06 »
Det blir helt feil å si. Greit, eierne har ikke vært "snille", de har ikke gitt penger eller ikke gitt den tilliten som Keegan fortjener. Men skal vi slutte å gå på kamp? Tenk på spillerne, uten folk på tribunen som står bak de. Skal vi la Ashely vinne? Ved å ikke dra på kamper, mister spillerne moral, vi taper kamper, spillerene signerer ikke nye kontrakter, spillere vil ikke komme hit, vi bruker bare juniorer... Vi rykker ned. Skal vi ødelegge klubben bare fordi eierne er tjukke i huet? Slutter Liverpool/Man Utd fansen å gå på kamp selvom eierne ikke har fansen i ryggen. Nei. De støtter laget, og protesterer etter. Vi MÅ stå bak laget nå, mer enn noen gang. For det er bare spillerene dette går utover!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. Sep. 2008, 19:21 »
Hvorfor i helvette skal folk slutte å dra over på kampene!??

Det er laget og spillerne som er det vi drar for å se, og de består de!!! Shay Given, Michael Owen, Steven Taylor, Obafemi Martins, Jonas, Habib Beye etc.......er det disse som fortjener å få støyten for at styret driter seg ut?? Faen heller ass....dra over å støtt gutta maks!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

mlie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 02. Sep. 2008, 19:25 »
vi blir nye leeds folkens
« Siste redigering: 02. Sep. 2008, 19:28 av mlie »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02. Sep. 2008, 19:36 »
Hvorfor i helvette skal folk slutte å dra over på kampene!??

Det er laget og spillerne som er det vi drar for å se, og de består de!!! Shay Given, Michael Owen, Steven Taylor, Obafemi Martins, Jonas, Habib Beye etc.......er det disse som fortjener å få støyten for at styret driter seg ut?? Faen heller ass....dra over å støtt gutta maks!

Det er ikke de som fortjener støyten, men når vi betaler mye penger for å se Newcastle live på SJP går pengene til Mike Ashely. Og hvis det er slik at han har sparket Keegan tror jeg få vil støtte han med disse pengene.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Sep. 2008, 19:43 »
vi blir nye leeds folkens

Fordi ? Har vi gjort noe som tilsier at vi skal bli nye Leeds. Nufc er nok en av dei klubbane som er lengst i fra i gjøre en Leeds... Det kan vi faktisk takke Ashley for1

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 03. Sep. 2008, 00:04 »
Jaja, er vel dette vi får når alle drittungene registrerer seg på forumet. Skal over til Liverpool å se Everton - Newcastle om 1 mnd tid og jeg gleder meg som bare det!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 03. Sep. 2008, 11:33 »
ja helt enig addis. burde hatt 20års grense på forumet. da hatt vi fått enda flere medlemmer... Virker som du er den mest modne av samtlige forumbrukere her...

La nå folk skrive sine meninger. Folk bør gjøre som de vil. Finnes flere tusen som bor i newcastle som kommer til å boikotte kampen mot hull. men det er sikkert bare drittunger det også?  Folk har forskjellige måter å vise sin missnøye på.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #9 på: 03. Sep. 2008, 11:48 »
Enig med aDDis om å ikke boikotte kamp, kunne ikke falt meg inn å gjøre det.
Men samtidig, la folk skrive sine meninger, er man uenig eller synes det er en idiotisk tråd, så er det jo dtrengt tatt bare å holde seg unna tråden.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 03. Sep. 2008, 13:08 »
Har allerded bestillt kamp så det blir kamp men støtter opp om ein masseboikott mot ashley ja. kommer nok til og sjå rekordlavt oppmøte mot hull. eller 600000geordies som synger ashley out. Begge deler er  :-*
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 03. Sep. 2008, 13:25 »
ja helt enig addis. burde hatt 20års grense på forumet. da hatt vi fått enda flere medlemmer... Virker som du er den mest modne av samtlige forumbrukere her...

La nå folk skrive sine meninger. Folk bør gjøre som de vil. Finnes flere tusen som bor i newcastle som kommer til å boikotte kampen mot hull. men det er sikkert bare drittunger det også?  Folk har forskjellige måter å vise sin missnøye på.

Om de som bor i newcastle er drittunger? Hvor i helvete har jeg sagt det? Jeg mener at dette er en drittunge tråd helt klart, og du sier jo selv at folk må få skrive sine meninger! Eller skal bare folk som er enig med denne gjøken få lov til å skrive? Herregud... Jeg støtter klubben uansett, og reiser med glede over for å se dem. Jeg heier ikke på styret... Hvis dere ikke skal dra før det er nytt styre tror jeg det blir mange års venting, men værsegod. Kjipt for dere. Dessuten når trådstarter kommer med påstanden "vi blir det nye leeds" helt uten videre syns jeg det blir for dumt. Tror jeg skal starte en tråd som sier "hent ronaldinho og kaka" og bli drittforbanna på alle som ikke er enig med meg

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 03. Sep. 2008, 15:23 »
Tråden er stengt grunnet retningen den tar.