20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Francisco "Xisco" Jimenez Tejada  (Lest 77471 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Juma

• Gjest

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Francisco "Xisco" Jimenez Tejada
« Svar #331 på: 21. Aug. 2011, 11:24 »
Oh good lord...  ???

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 11. Jan. 2012, 18:07 »
Er denne fyren fortsatt under kontrakt med oss!?!?! :jaw: ;  :lol:

Newcastle will also attempt - once again ? to offload Spanish striker Xisco, who is still on £50K/week at Newcastle but no club will take him off Newcastle?s hands.

That gets to be the problem when you sign an unknown and untested player for £5.7M and give him £50K/week on a five year contract.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #333 på: 11. Jan. 2012, 19:00 »
Hadde glemt han jeg :lol:

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 11. Jan. 2012, 19:01 »
Hadde glemt han jeg :lol:

Haha jeg og:p
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 11. Jan. 2012, 19:20 »
Helt latterlig kontrakt vi ga ham. Skal ikke se bort ifra at Dennis Wise fikk litt penger i egen lomme etter den handelen der...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 11. Jan. 2012, 19:47 »
Heilt utruleg!

Men det var no Ashley og Co som sto for den? Det ser no i vertfall ut so dei har lært av det kjøpet. No verkar det som me har eit ekstremt bra speidarnettverk og dei me hentar prestarar på toppnivå og aukar verdien sin med tanke på vidaresalg. Slik er det nok Ashley har teinkt at det skal vera og då kan me vel aldri forventa å for eksempel vinna PL.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 11. Jan. 2012, 22:12 »
Denna er vell kanskje litt av grunnen til at vi kjører så,knallhard politikk som vi gjør:p
Han kom, ble mett og dett var dett....

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 24. Mai 2012, 16:43 »
Beklager for å ta opp en gammel tråd, men Xisco trendet faktisk på twitter i går! :P

Spanish striker Xisco scored a vital stoppage time winner to put Deportivo la Coruna within touching distance of an instant return to La Liga.

Depor were relegated last term but, following Wednesday night's 2-1 win at Gimnastic Taragona are now on the verge of promotion.

2 mål denne sesongen i Liga Adelante. Impressive!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 24. Mai 2012, 21:38 »
130 millioner kroner brutto har han tjent hos oss, og nesten aldri spilt en kamp. Når vi tenker på hvordan klubben ble driftet før av både Fred og MA er det rart at NUFC fortsatt eksisterer..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 24. Mai 2012, 21:41 »
Hånler bare jeg leser navnet til denne karen, jeg. Det var en trist tid i klubben vår - når MA faktisk ikke hadde peil på hvordan en skulle styre en fotballklubb. Takk spaghettimonsteret for at ting har endret seg siden den gang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 30. Mai 2012, 15:16 »
Nå har han hjulpet det synkende skip Deportivo tilbake til Spanias gjevste divisjon, nå må det vel være lov å håpe at vi er kvitt fyren -permanenet!

Eller?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 30. Mai 2012, 16:40 »
Hånler bare jeg leser navnet til denne karen, jeg. Det var en trist tid i klubben vår - når MA faktisk ikke hadde peil på hvordan en skulle styre en fotballklubb.

Overhodet ikke peil, men hadde han hatt den kunnskapen innenfor drift av fotballklubber som han har nå, ville han gjort due dilligence før gjennomføringen av handelen. Da ville han fulnnet ut hvor dårlig tilstand klubben var i: Lånene på St. James måtte innfris det året, sponsospenger brukt på forskudd etc. Det var jo derfor FF måtte selge klubben. Han klarte ikke betale de lånene selv.  Så på en måte kan man si at det var MAs inkompetanse som  reddet oss.

Christian

• Gjest
« Svar #343 på: 12. Juni 2012, 23:10 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 13. Juni 2012, 10:27 »
Xisco har sikkert ikke blitt veldig godt behandlet. Men jeg finner det vanskelig å tro at han ville blitt benket så mye hvis han faktisk var god nok. Nekter å tro at Pardew har kastet han på båten bare fordi andre har gjort det før ham.

Forøvrig har nok Xisco mistet alt som heter selvtillit og tro på egne ferdigheter etter så lang tid i ingenmannsland.

Xisco har kanskje ikke fått en skikkelig sjanse til å vise seg frem. Men om han ville tatt vare på den sjansen er vel heller lite trolig. Han hadde nok fått den sjansen om trenerne hadde ansett han som god nok.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon