20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Francisco "Xisco" Jimenez Tejada  (Lest 77559 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Francisco "Xisco" Jimenez Tejada
« Svar #255 på: 13. Juli 2010, 21:41 »
Du bekrefta det eg lurte på, og meir enn det er eg ikkje interessert i å vite eller se ! :P

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 13. Juli 2010, 23:31 »
Håper virkelig at noen legger inn Bud på Xisco. Han er alt for lik Caroll, Ranger og Ameobi. Han er en hold-up spiller. Vi trenger en spiller med fart på topp, hvis ikke blir vi alt for statiske fremover. Vi kan jo håpe og be om at Løven overrasker oss, men jeg har mine tvil.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #257 på: 14. Juli 2010, 00:58 »
Håper virkelig at noen legger inn Bud på Xisco. Han er alt for lik Caroll, Ranger og Ameobi. Han er en hold-up spiller. Vi trenger en spiller med fart på topp, hvis ikke blir vi alt for statiske fremover. Vi kan jo håpe og be om at Løven overrasker oss, men jeg har mine tvil.

Enig.

Xisco har aldri og vil aldri bli god nok for PL. Han var heller ikke god for Racing. Med den lønnen han angivelig har er det absolutt ingen grunn til å gi ham en sjanse.I korte trekk: Han er ikke god nok, og har en syk lønn. Få ham vekk.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #258 på: 14. Juli 2010, 16:48 »
Håper Xisco imponerer i pre-season jeg, og får en ny start.
Vil heller se Ameobi ut av klubben, med mindre han får samme scoringsrate som i fjor.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #259 på: 14. Juli 2010, 17:06 »
Håper Xisco imponerer i pre-season jeg, og får en ny start.
Vil heller se Ameobi ut av klubben, med mindre han får samme scoringsrate som i fjor.

Ingen av dem har noe i PL (ferdighetsmessig) å gjøre. Så bastant våger jeg å være. Dessuten har Xisco allerede vist latterlige holdninger og innehar en angivelig voldsom lønning. Optimalt hadde vi solgt begge disse for rundt 4-5 mill pund tilsammen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 14. Juli 2010, 18:05 »
17Parker: Xisco har vist gode holdninger etter at han kom tilbake. Det er nettopp derfor han nå får delta i treningskampene fremover, hvis vi skal tro CH :)

Ingentig hadde vært morsommere enn at Xisco slår til: Da sparer vi jo mye penger.. I tillegg er han ung, så verdien vil fyke i været hvis han begynner å score. Dessuten tjener han 50 i uka, og skal vi få tilbake noe av gryna må han begynne puttinga.

Dog har jeg ikke særlig troa på at han slår til. Men samtidig skal vi huske på at klubben var inne i en turbulent tid da han ble hentet, så Castle kunne sikkert på den tiden gjort mye mer for å få Xisco bedre.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #261 på: 14. Juli 2010, 18:42 »
17Parker: Xisco har vist gode holdninger etter at han kom tilbake. Det er nettopp derfor han nå får delta i treningskampene fremover, hvis vi skal tro CH :)

Ingentig hadde vært morsommere enn at Xisco slår til: Da sparer vi jo mye penger.. I tillegg er han ung, så verdien vil fyke i været hvis han begynner å score. Dessuten tjener han 50 i uka, og skal vi få tilbake noe av gryna må han begynne puttinga.

Dog har jeg ikke særlig troa på at han slår til. Men samtidig skal vi huske på at klubben var inne i en turbulent tid da han ble hentet, så Castle kunne sikkert på den tiden gjort mye mer for å få Xisco bedre.

Selvsagt har han det, med den lønnen. Og at Hughton gir han en sjanse har nok mye å gjøre med at ingen ønsker ham/har penger til å betale en tilsvarende lønn. Dessuten er han ikke en spillertype vi trenger. Det er rett og slett ingenting, forutenom vanskeligheter for salg, som tilsier at vi bør beholde/beholder Xisco.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #262 på: 03. Sep. 2010, 17:00 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20100903/xisco-to-miss-three-games_2240137_2143565
Suspendert i tre kamper etter rødt kort for reservelaget. Det betyr at han mister Blackpool, Everton og ligacupkampen mot Chelsea.

Idiotisk oppførsel av Xisco. Var visstnok et fullstendig unødvendig rødt kort også. Han kunne jo i hvert fall fått håpe på litt spilletid i ligacupkampen.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #263 på: 03. Sep. 2010, 18:21 »
Glemmer vi har han i troppen. Jeg mener vi skal selge han, uansett. Vi for noen kr tilbake for han. Han har ikke imponert meg i det hele tatt. Og er mye skadet.
Han er ikke proffisjonell, ikke god, eier ikke teknikk og gidder nesten ikke springe. Han har dessuten litt høy lønn vist jeg ikke husker helt feil..
Selg og få inn de pengene vi kan.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 03. Sep. 2010, 18:32 »
Glemmer vi har han i troppen. Jeg mener vi skal selge han, uansett. Vi for noen kr tilbake for han. Han har ikke imponert meg i det hele tatt. Og er mye skadet.
Han er ikke proffisjonell, ikke god, eier ikke teknikk og gidder nesten ikke springe. Han har dessuten litt høy lønn vist jeg ikke husker helt feil..

Dette er basert på? At du ikke vet han har kjempet seg tilbake på laget, at du ikke sett har sett noen kamper i år, enda værre; at han pådro seg rødt kort her om dagen?

Greit, han er ikke kjempegod, men han er en brukbar spiller som er grei å ha i stallen. Vi kan godt selge han, hvis vi finner på å kjøpe en ny ving/spiss. Han har uansett vist en fin vilje de kampene jeg har sett han i sommer/høst.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #265 på: 03. Sep. 2010, 18:37 »

Dette er basert på? At du ikke vet han har kjempet seg tilbake på laget, at du ikke sett har sett noen kamper i år, enda værre; at han pådro seg rødt kort her om dagen?

Greit, han er ikke kjempegod, men han er en brukbar spiller som er grei å ha i stallen. Vi kan godt selge han, hvis vi finner på å kjøpe en ny ving/spiss. Han har uansett vist en fin vilje de kampene jeg har sett han i sommer/høst.

At han faket en skade en stund tilbake, for eksempel. Det finnes langt rimeligere (lønn) og mer talentfulle spillere å ha i stallen. I tillegg er han skadeutsatt. Han har vist noen fine øyeblikk de siste kampene, men for eksempel det å komme inn i Aston Villa kampen var nok ikke verdens hardeste jobb..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 03. Sep. 2010, 19:03 »
!Joe Kinnear! var trener den første tiden hans i klubben, og manageren som kjøpte han(KK) ville jo egentlig ikke ha han heller. Ingen enkel start i en ny klubb og i et nytt land, sant?? Man skal selvsagt ikke godta at en spiller nekter å spille reservelagskamper, men det er jaggu mange som har fått en "second chance" i Newcastle, og ser ingen grunn til at han ikke skal få sjansen til å overbevise på nytt. Har ingen problemer med å gi han denne sesongen her i klubben. Villa matchen var nok ikke den værste kampen å komme inn til, men han serverte likevel Carrolls hat-trick scoring og virket okei utpå der.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 03. Sep. 2010, 19:21 »
Det som bekymrer meg mest med Xisco er først og fremst to ting:

1
Her forleden dag så pratet Houghton om spissalternativene BAK Carroll i køen, Løvenkrands, Ameobi, Best og Ranger. Han nevnte IKKE Xisco såvidt jeg kunne lese. Er Xisco helt ute i kulda igjen?

2
Da man ønsket å selge spanjolen så ble det aldri noen handel. Muligens fordi Newcastle ønsket mer enn de aktuelle spanske klubbene kune klare å betale. Men fakta forbilr de samme, da Xisco var til salgs, så ble han altså ikke solgt.

Det er ingenting som hadde vært bedre enn at Xisco hadde fått spilletid under Hughton, og virkelig slått til. Dessverre ser det ikke veldig realistisk ut.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #268 på: 03. Sep. 2010, 19:23 »
Hva med og bytte han mot Djalo og noen kr i Januar.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 03. Sep. 2010, 20:35 »
De fleste mente jo at dette aldri skulle vært et rødt kort. Xisco har ingen fremtid i Newcastle uansett, så om han må stå over tre kamper det driter jeg egentlig i.