20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Francisco "Xisco" Jimenez Tejada  (Lest 77479 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Francisco "Xisco" Jimenez Tejada
« Svar #210 på: 31. Aug. 2009, 17:03 »
Tja, vi får vel sannsynligvis en etterlengtet pause fra betalingen av lønna hans. Det kan vel ha vært avgjørende. Dessuten kommer han jo ikke til å bli satset på likevel. Men det hadde vært kjekt med en ekstra spiss inn, som ikke er skadet hele tiden og som har managerens tillit.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #211 på: 31. Aug. 2009, 17:39 »
Helt tragisk å låne ut han nå. Når vi har lite spisser fra før. Kunne de ikke for en gangs skyld gitt ham en sjangs.

Xisco er vist på veldig høy lønn for en som ikke spiller, hørt noe at det kan være så høyt som 35-40k i uka. Kanskje denne overgangen gjør det klart for at Løvenkrands kan signere :)

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #212 på: 31. Aug. 2009, 19:49 »
Tja, vi får vel sannsynligvis en etterlengtet pause fra betalingen av lønna hans. Det kan vel ha vært avgjørende. Dessuten kommer han jo ikke til å bli satset på likevel. Men det hadde vært kjekt med en ekstra spiss inn, som ikke er skadet hele tiden og som har managerens tillit.

Vi må heller prøve å satse på mannen som er ung og potensiale. I disse stunder har vi vell kunn Ranger som er match fit uten noen særlig erfaring på A-laget. Det er direkte uforsvarlig å sende Xisco ut nå. Om vi sparer 30 k i uken men vi risikerer og spille med folk som Baheng osv.

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #213 på: 31. Aug. 2009, 20:11 »
Helt tragisk å låne ut han nå. Når vi har lite spisser fra før. Kunne de ikke for en gangs skyld gitt ham en sjangs.

Xisco er vist på veldig høy lønn for en som ikke spiller, hørt noe at det kan være så høyt som 35-40k i uka. Kanskje denne overgangen gjør det klart for at Løvenkrands kan signere :)

Ryktene sier at han kan signere for Birmingham i løpet av kvelden.
Med andre ord har nå solgt 2, 7-er lag og fått en på lån. Ay! Forbanna Ashely
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 31. Aug. 2009, 22:59 »
Om Xisco blir lånt ut for å føye plass til f.eks Løvenkrands, så er det ett smart trekk. Om det derimot er for at Xisco skal få spilletid, eller fordi CH mener han ikker er god nok, så er det idiotisk.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #215 på: 31. Aug. 2009, 23:17 »
Nja. Bedre at han er i Santander, utvikler seg der og at de betaler lønnen, enn at han sitter på benken/tribunen i Newcastle og tar lønning fra oss...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 31. Aug. 2009, 23:19 »
Om vi fortsetter i det samme sporet som før hva angår skader, så ville vi fått god bruk for Xisco denne sesongen.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #217 på: 31. Aug. 2009, 23:20 »
Om vi fortsetter i det samme sporet som før hva angår skader, så ville vi fått god bruk for Xisco denne sesongen.

Der er vi vel allerede...

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #218 på: 06. Sep. 2009, 14:11 »
Uff, skjønner godt at Xisco ble sendt bort nå, og håper vi slipper å se han igjen. Spillere som gjør slike ting, forutsatt at han har gjort det, har i mine øyne ingenting i en fotballklubb å gjøre. Forferdelig uproffesjonelt!

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_5540901,00.html

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 06. Sep. 2009, 14:20 »
Hehe. Ja. Patetisk type.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 06. Sep. 2009, 14:24 »
Jeg vet ikke helt jeg. Xisco har ikke akkurat blitt behandlet pent heller. Jge skjønner hvertfall lite av å hente inn en spiller for 6 mill bare for å sette ham permanent på benken. Greit at Xisco oppfører seg som en amatør, men det har jammen meg klubben også gjort.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 06. Sep. 2009, 14:28 »
Hadde du nektet å jobbe i en vanlig jobb hadde du fått sparken. Her sitter spillerne med millionlønninger og har all makt. Har absolutt null sympati for slike reaksjoner.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #222 på: 06. Sep. 2009, 14:37 »
Jeg vet ikke helt jeg. Xisco har ikke akkurat blitt behandlet pent heller. Jge skjønner hvertfall lite av å hente inn en spiller for 6 mill bare for å sette ham permanent på benken. Greit at Xisco oppfører seg som en amatør, men det har jammen meg klubben også gjort.

Behandlet pent? han har ikke overbevist to(tre) ulike managere at han fortjener å spille. At han ønsker seg vekk forstår jeg godt, men å nekte å spille for klubben for å sette i stand en overgang er intet annet en uproffesjonelt.

Om han ville vekk, så kunne han levert transfer-request for lenge siden, men han ville ha gitt avkall på en slump penger ved å gjøre dette. For meg virker det som om han er mer enn fornøyd med å heve lønna i Newcastle, men spille for dem vil han ikke. Vitner ikke mye om sportslig ambisjon eller noen proffesjonell innstilling til fotballen dette her.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #223 på: 06. Sep. 2009, 15:01 »
Råttent av en spiller som skal være proffisjonell. Tror ikke han kommer tilbake å blir fansens favoritt akkurat.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 06. Sep. 2009, 15:12 »
Forhåpentligvis spiller han ikke mer for vår fans. Har ikke overbevist når han har fått sjansen og har tydligvis ikke hatt holdningene heller.