20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Francisco "Xisco" Jimenez Tejada  (Lest 77490 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Francisco "Xisco" Jimenez Tejada
« Svar #165 på: 14. Jan. 2009, 14:30 »
"It's a possibility." Snakk om helgardering. Hva annet skal vi slenge innpå?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 14. Jan. 2009, 16:40 »
Nile Ranger, selvfølgelig. Må jo gi ungdommen en sjanse til å vise seg frem. Jeg tror fremdeles at Ranger er foran Xisco i køa. Men det er jo smått utrolig at Kinnear i det hele tatt vet at Xisco finnes. Han må nok ha vært på loftet og lett etter spisser. Der fant han Xisco, gjemt innerst inne i et støvete hjørne, med en del gamle drakter tilhørende Guivarc'h, Marcelino og andre flopper som er blitt kjeppjaget fra byen, slengt i en haug over seg.

Kinnear trodde et sekund han hadde funnet den tidligere franske toppscoreren Stephane Guivarc'h, men det viste seg å være spanske Xisco, som han hadde plassert der oppe en av sine første dager på jobb. Han trodde det var en utslitt museumsgjenstand. Det viste seg altså å være en sprell levende spiss.

Men fremdeles står nok den unge reservelagsspilleren Nile Ranger, med den ikke fullt så kule hårfrisyren foran i køen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 14. Jan. 2009, 16:42 »
Jeg har ikke sett noen tegn til og nekter å tro at Ranger spiller i kveld.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 14. Jan. 2009, 16:52 »
Om du har ett snev av logisk tankegang Joakim, så må du vel forstå at Xisco er før Ranger i køa. Ranger har vel bortimot til gode å vere med i en tropp, og i alle fall på benken. Xisco har da i alle fall sittet på benken. Men velger å tro at du er litt morsom, og prøver å overdrive JFK sine tanker om Xisco...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 14. Jan. 2009, 16:54 »
Vel, han har vel nevnt at han tror Ranger er før Xisco i køen i 6-7 poster nå, så vi har i alle fall oppfattet poenget.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 14. Jan. 2009, 17:25 »
Om du har ett snev av logisk tankegang Joakim, så må du vel forstå at Xisco er før Ranger i køa. Ranger har vel bortimot til gode å vere med i en tropp, og i alle fall på benken. Xisco har da i alle fall sittet på benken. Men velger å tro at du er litt morsom, og prøver å overdrive JFK sine tanker om Xisco...
Vel, i de siste kampene er det Ranger, og ikke Xisco, som har sittet på benken. Er det virkelig helt tilfeldig?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 14. Jan. 2009, 17:35 »
Vel, i de siste kampene er det Ranger, og ikke Xisco, som har sittet på benken. Er det virkelig helt tilfeldig?

Hvilke kamper ?
Xisco har vert på benken det 4 siste Ranger ikkje i ein eineste av dei.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 14. Jan. 2009, 17:41 »
Det kan ikke være tilfelle. Jeg mener bestemt at jeg har sett navnet Ranger, og overhodet ikke navnet Xisco, på lagoppstillingene til de siste kampene. Inkludert West Ham.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 14. Jan. 2009, 17:49 »
Av en eller annen grunn ser det ut til at du har rett og jeg har feil. Hvordan det har seg skjønner jeg ikke. For alle de lagoppstillingene jeg har sett i FORKANT av kampene har inneholdt navnet Ranger og ikke Xisco.
Så hvorfor Xisco kan ha dukket opp i etterkant skjønner jeg ikke.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #175 på: 14. Jan. 2009, 18:02 »
Av en eller annen grunn ser det ut til at du har rett og jeg har feil. Hvordan det har seg skjønner jeg ikke. For alle de lagoppstillingene jeg har sett i FORKANT av kampene har inneholdt navnet Ranger og ikke Xisco.

Kanskje hvis du bruker VG nett som kilde. Hehe. De kampene jeg har sett på tv i det siste så har Xisco vært med på lagoppstillingen og IKKE Ranger.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 16. Jan. 2009, 12:11 »
Sjekka på hjemmesida til castle. Xisco leder klart i avstemningen om banens beste mot Hull. 34%. Det er jo kjempeflott. Håper han også får muligheten mot Burn

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #177 på: 16. Jan. 2009, 21:11 »

Full eller? :-)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 17. Jan. 2009, 16:40 »
Hehe. En kan begynne å lure.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #179 på: 21. Jan. 2009, 14:55 »
Xisco spillte iallefal "treningskampen" i går virket det som, jeg så han iallefal gå bak Barton på "highlights" filmen på nufcTV.
Kanskje han imponerte og spiller mot city?

Men jeg tviler med tanke på at Carrol har spillt ganske greit de siste kampene.. men håper Xisco får et innhopp iallefal.
Newcastle United Football Club<3